Gå til innhold

Nytt fra Luise og B-B


Luise

Anbefalte innlegg

:) HEI på dere :)

Jo det er liv i Luise om end hon har stengt kaféen

:reise: B-B kjører ikke så mye nå da jeg har kjøpt en "riktig bil" en VW Polo.

VW'en bruker mindre bensin og kan varme men kosetr mere å holde kjørende met forsikring og vektavgift men jeg kan ikke lage :kaffe: i den da det er ikke stik til tender.

:heiajente: Hei fra Luise i Danmark :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hå :vinke: .

Bytte fra BB til VW er kanskje litt mer komfortabelt i lengden, ja, selv om kaffemuligheten er mindre. :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) HEI :)

Er litt syk idag men vil like takke Bellatrix, Chrizzy og Cata da dere har set meg.

B-B skal lages superflott og selges, min liten VW Polo skal bli lite flott og selges og da vil jeg ha en betre bil. Kanskje en VW Polo igjen :ler:

VW'en er fra 1984 og inte spesielt flott, men hun er vaks om jeg må overhale og bruker mye mindre bensin enn B-B.

Om du vil se VW'en får du poste meg på PM så jeg kan e poste ett bilde av udyret :ler:

Ha det bra alle vennene mine :vinke::heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)  HEI  :)

Er litt syk idag men vil like takke Bellatrix, Chrizzy og Cata da dere har set meg.

God bedring. Ikke morsomt å være syk, og særlig ikke nå når det begynner å bli vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Cata :)

Nei men det blir vel betre snart, synes betemt ikke om å vere syk, men det er lenge siden jeg har veret det sist :smilejente: om et par gagar er jeg frisk igjen :ler:

:forvirret: set noet til Bettie? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, Bettie er her hun. Men hun har hatt en travel vinter så hun har ikke vært innom fullt så ofte som tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsksvenskdansk? Fasinerende språk. Fra denne stund krever jeg at alle damer lærer seg det språket, om de i det heletatt skal ha sjangs på min smukke kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Hei Cata :)

Tenkte osse at det måtte vere årsaken til att hon skrev ikke så mye :enig_anim:

Yme :sjarmor:

Forstår ikke heilt hva du mener, jeg lager ihvert fall ikke om på språka mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yme  :sjarmor: 

Forstår ikke heilt hva du mener, jeg lager ihvert fall ikke om på språka mi!

Ok, men skal vi ha sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yme, nå skal du ikke forvirre Luise som ikke har vært her på en stund. Det tar litt tid å finne ut hva du er slags skrue vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke hør på hu! Hu vil bare ikke at det skal bli no på meg, fordi hu er redd for å bli bestemor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Luise, velkommen til!

Det er ikke så lenge siden jeg tenkte på hvor du var blitt av, så hyggelig at du er tilbake!

Ha en riktig fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: Hei Linus :)

Iblandt er livet mitt ett puslespil met tusindtals brikker som er tøfft å samle opp, osse like nå, men jeg finder nog plassen till alle brikkerne etterhånden. Kan ikke påstå at jeg er glad i situasionen min men da har jeg jo dere her till å støtte meg :bukke: :smilejente:

Håper humøret mitt må komme tilbake engang :kaffe: ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at du sammenligner livet ditt med et puslespill. Jeg har holdt på med å pusle meg selv sammen ganske lenge nå, og har kommet et godt stykke på vei. Det er bare det at ikke alle brikker passer.

Det er godt å se deg her, og takk for PM som gjorde at jeg fant det.

God bedring og god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem1::velkommen: ja Bettie, men jeg hadde ikke mye lyst på å skrive da humøret mitt var så dårligt.

jeg har osse trøbbel met å finde brikker som kan passe i pusleriet og det kommer nog ikke til å gå op, men jeg har da fått livslysten tilbake for en stund.

åja så forsvandt bakgearet i VW'en igår så nå må jeg tenke meg godt om før jeg parkerer så jeg kan komme ivei ;)

HA en RIKTIG GOD HELG ALLESAMMEN

Endret av Luise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...