Bettie Skrevet 8. november 2007 #81 Del Skrevet 8. november 2007 Her er jeg Luise. Hvordan har du det? Lenge siden jeg har vært her nå. Håper alt er bra med deg og B-B. Jeg har ikke bil for tiden, men skal kjøpe en om ikke lenge. Det er ikke lett å være uten bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 16. november 2007 Forfatter #82 Del Skrevet 16. november 2007 jo det går da, men den liten B - B har ondt i starteren og er hos mekaniker, så jeg får nøjes met Polo'en til hon er fikset og jeg bare HATER Polo'en. Ikke godt å vere uten bil, nei, men jeg er glad over at du skal snart kjøpe en igjen så du kan komme ut i verden Håper det går bra hos deg ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 27. november 2007 #83 Del Skrevet 27. november 2007 Nå har jeg kjøpt ny bil, og er stadig ute på veien nå. Ikke bare kjører jeg selv - jeg lærer sønnen min å kjøre bil også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 28. november 2007 Forfatter #84 Del Skrevet 28. november 2007 Bettie og tillykke, hvilken merke blev det så? VW? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. november 2007 #85 Del Skrevet 28. november 2007 Og jeg har fått bilen gjennom første EU-kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 28. november 2007 Forfatter #86 Del Skrevet 28. november 2007 Gleder meg så mye å vite at dere er så bra kjørende B - B får nytt batteri om en par dager da hon vil ikke starte, så blir hon nog frisk som en ny "bil" håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. desember 2007 #87 Del Skrevet 1. desember 2007 Nytt batteri pleier virke bra på biler som ikke vil starte, Har kjøpt en Toyota, stasjonsvogn, for rett som det er skal jeg ha med meg barnebarn, og da trenger jeg mye plass. Har du begynt å se fram mot jula? Her i huset er det adventspyntet nå, og nedtellingen til jul har startet, Ønsker deg en fortsatt god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #88 Del Skrevet 2. desember 2007 Hei Bettie Jo det er pyntet lite smule til advent men ellers går det et par uker inden jeg pynter mere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. desember 2007 #89 Del Skrevet 5. desember 2007 Selve julepyntinga gjør jeg ikke før noen få dager før julaften. Klarer seg med adventspynting nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #90 Del Skrevet 14. desember 2007 HEI :tommelopp: Så er B - B klar igjen etter at strtedimsen er laget og hon spinner som en kattunge :katt: Feirer man Luciadag i Norge eller er bare svenskene glade i å feire henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. desember 2007 #91 Del Skrevet 14. desember 2007 HEI :tommelopp: Så er B - B klar igjen etter at strtedimsen er laget og hon spinner som en kattunge :katt: Feirer man Luciadag i Norge eller er bare svenskene glade i å feire henne? Barnehager og skoler har gjerne Luciaopptog, men vi er ikke så flinke som svenskene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 15. desember 2007 #92 Del Skrevet 15. desember 2007 Hei Louise! Forrige lørdag var jeg i Hjørring og handlet. Jeg kom hjem med mange ting og jeg fikk endelig kjøpt nisserikkene fra TripTrap. De er bare så søte. Det var nydelig julepuntet i Danmark, det er nok andre tradisjoner hos dere. Ha en fin adventstid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #93 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Takker så mye, Brunhilde Jo Danmark kan vere gøy i desember månet Nei altså :gråte: nå var jeg ved å glømme Cata Takker så mye for oplysningene om Lucia i Norge, tenkte osse at det måtte vere mest i Sverige Endret 16. desember 2007 av Luise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. desember 2007 #94 Del Skrevet 22. desember 2007 Ønsker deg en riktig god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 23. desember 2007 #95 Del Skrevet 23. desember 2007 ...og en Riktig God Jul ønskes fra meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #96 Del Skrevet 23. desember 2007 GOD JUL TIL ALLE SOM LESER DENNE DAGBOK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 25. desember 2007 #97 Del Skrevet 25. desember 2007 Håper du har hatt noen hyggelige juledager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #98 Del Skrevet 26. desember 2007 Hei Bettie Joda jeg har hatt veldi gode juledager med familien min og koset meg mye så det har veret kjempebra for meg i julen. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 27. desember 2007 #99 Del Skrevet 27. desember 2007 Det er kos å ha tid sammen med familien sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. januar 2008 #100 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt Nytt År Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå