Luise Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #41 Del Skrevet 13. mai 2007 Hei Bettie osse liv i deg Ja det er bra nog å kunne spille men jeg krever lite mye av meg sjløv nå og da, det får vere perfekt om jeg skal vere tilfress. Jeg har osse prøvd gitar et par ganger men er gått tilbake til keyboard hver gang, det er ikke så STRENGE å spille på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 13. mai 2007 #42 Del Skrevet 13. mai 2007 Keybord høres morsomt ut. Som "alle andre" i min generasjon så spilte jeg litt orgel da jeg var barn. Husker det var morsomt, selv om jeg aldri ble spesielt flink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #43 Del Skrevet 14. mai 2007 Cata Nei jeg var heller ikke spesielt flink da jeg som 13 åring skulle lere å spille klaver men det går vist veldi bra nå met keyboardet, og sjove lyde er det masser av - 620 tror jeg - så det er mange. Ha' det bra alle som titter på denne side :kaffe: :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. mai 2007 #44 Del Skrevet 14. mai 2007 620 lyder??? Hvordan i all verden greier du å ha kontroll med så mange? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #45 Del Skrevet 14. mai 2007 Cata Jeg bruker bare 10 da 510 er blanningslyde, DJ sounds og liknande så ta det rolig, vennen min, så dyktig er jeg skam ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. mai 2007 #46 Del Skrevet 19. mai 2007 Det høres likevel ut som mye å holde styr på. Ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #47 Del Skrevet 19. mai 2007 Hei Bettie Jo det er mye å holde styr på, så jeg er glad i at det er bare en liten smule jeg skal styre Synes Kvinneguiden er blet kjedelik å se på, og hvor er alle smilefjesene?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. mai 2007 #48 Del Skrevet 19. mai 2007 Synes Kvinneguiden er blet kjedelik å se på, og hvor er alle smilefjesene?? De dukker opp oppe i venstre hjørne når du skriver innlegg så de er der ennå. (Vi har faktisk fått noen flere....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #49 Del Skrevet 19. mai 2007 Hei Cata Jeg ser bestemt ikke noet som helst, øh jo nå kom det noet sidepanel Kunne ikke sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 20. mai 2007 #50 Del Skrevet 20. mai 2007 Det er kjedelig å ikke få sove. Håper det går fort over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #51 Del Skrevet 20. mai 2007 Nei Bettie, jeg får sove når jeg kann Don't feel sory for me Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #52 Del Skrevet 25. mai 2007 HEI allesammen Riktig bra pinse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. mai 2007 #53 Del Skrevet 25. mai 2007 I like måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #54 Del Skrevet 28. mai 2007 Hei Regnvær i pinsen i Danmark Det liker jeg ikke bra med noet kaffe da :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. mai 2007 #55 Del Skrevet 28. mai 2007 Kaffe er bra saker. Her regner det ikke, men det er litt grått og småkaldt så jeg går for :kaffe: jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #56 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg liker bestemt ikke KG som det er blet nå, det er ikke lett å bruke i denne form!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #57 Del Skrevet 16. juni 2007 HALLO CATA OG BETTIE Ok kanske noen tror jeg har srengt dagboka men det har jeg ikke, så om noen liker meg kan dere skrive :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. juni 2007 #58 Del Skrevet 16. juni 2007 Vi liker, og vi kan skrive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #59 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg vet at jeg skriver ikke så ofte i dagboka min, men jeg ser etter om andre har veret inne å skrive. vw'en er en dyr dame har like veret på verksted 3 ganger på en uke!! UFF jeg hater den Volkswagen Polo C-hit SHIT kunne ha veret dens navn da den er så dårlig B-B tøffer stille å rolig i vei UTEN PROBLEM så jeg har tenkt på om jeg skulle skrotte VW'en og behålle B-B - neh hon kan koste flest penger så jeg tror hon blir solgt å vw'en osse, så vil jeg ha en betre bil nå, gider ikke en sparbøssse uten bunn som vw'en mer! Ha en riktig go helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. juni 2007 #60 Del Skrevet 16. juni 2007 Jepp. Kvitt deg med begge pengeslukene og sats på en bil som virker. Det kan være dyrt å ha billig bil når det bare blir problemer med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå