Gå til innhold

Nytt fra Luise og B-B

Luise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja og så kommer solen og tørrer dere og så er dere heller ikke våte mere  :ler:

....den er litt treg av seg, den solen....

Her er det fremdeles grått og vått :sur: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klappe: Cata :ler:

Jeg tror faktisk jeg tør lova at sola skal skinne på deg om du kommer i neste uke - iallfald etter værmeldingen - så du kan glede deg till å besøke Danmark :velkommen::heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Luise

Godt at du har sol hos deg. Håper du har gode dager.

Har du solgt B-B?

Ønsker deg en fortsatt god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei LilleMy og :velkommen:

Håper alt er bra hos deg :heiajente:

Bettie

nei B-B er ikke solgt men etter at hon er kikket etter blir hon solgt, så får Polo'en ta over, den liten blåa skjit fikk ny gearkasse da bakgearet plusselig var pisst vekk så nå kjører hon bra igjen

Jo jeg har veldi bra dager, og Ønsker deg en fortsatt god helg

:klem1::heiajente: :smilejente:

Endret av Luise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

:kaffe: OK folk skriver andre steder i dagbøkene og nesten ikke i denne :sjarmor:

Får osse mere respons i britisk forum, så det betyr ikke noet for meg om dere skriver her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen - du er jo så sjelden her selv. :grine:

Kan jo ikke kommentere på ingenting, vet du ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Søte Cata :klem1:

det sker nesten ikke noet hos meg annet end jeg spiller veldi mye på keyboarde mit å kjører tur i VW'en eler B-B nå og da så hvad kan jeg skrive?????? :plystre::troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, du kan for eksempel skrive om ting du ser og opplever når du kjører tur. Eller hvordan det går med spillingen... (Er det blitt flere konserter?) :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Cata

OK jeg prøver, men har svert vet å skrive for bare å skrive noet. Met spilningen går det sånn at jeg skal spille noet fra en musical på skolen d. 23ende juni (om jeg får lert det) og jeg har vert ute å spille nesten hver helg, så det går vist bra nog. Har ellers masse problemer met livet mitt som er ikke som jeg kunne ønske det, så kanske det er årsaken til at jeg skriver ikke mere end jeg gjør :sad:

Tenker iblandt på om det kunne bli betre i utlandet, men tror det ikke :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er vel gjerne sånn at problemer følger med om man flytter på seg. Men det er jo fint at det går bra med spillingen og at du har glede av det. Alt blir så mye lettere når man har noe man trives med, selv om ikke alt går på skinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Cata Jeg blir altid glad når jeg ser at du har skrevet til meg :)

Jeg får medisin nå som osse gjør noet ved meg så jeg får litt depression nå og da. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Luise

Du er heldig som kan spille et instrument. Selv spiller jeg litt gitar, men får ikke øvd så ofte, så det blir lite spilling nå.

Ønsker deg en riktig god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...