Luise Skrevet 1. april 2007 Forfatter #21 Del Skrevet 1. april 2007 jeg har fått en liten smule mer livslyst av en sånn solskinsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 9. april 2007 #22 Del Skrevet 9. april 2007 Solskinnsdager er bra. Her har det snødd - og det er ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 9. april 2007 Forfatter #23 Del Skrevet 9. april 2007 snøøøø her har det regnet en liten smule og sola har skinnet men snø??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. april 2007 #24 Del Skrevet 9. april 2007 Jepp, snø.... . Men så kom regnet og reddet oss, så nå er det bare vått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 10. april 2007 Forfatter #25 Del Skrevet 10. april 2007 ja og så kommer solen og tørrer dere og så er dere heller ikke våte mere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. april 2007 #26 Del Skrevet 10. april 2007 ja og så kommer solen og tørrer dere og så er dere heller ikke våte mere ← ....den er litt treg av seg, den solen.... Her er det fremdeles grått og vått . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 13. april 2007 Forfatter #27 Del Skrevet 13. april 2007 Cata da må du komme deg til Danmark for solskin er dagens ret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 13. april 2007 #28 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg skal faktisk det - om en uke . Hold på sola til da, er du snill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 20. april 2007 Forfatter #29 Del Skrevet 20. april 2007 Cata Jeg tror faktisk jeg tør lova at sola skal skinne på deg om du kommer i neste uke - iallfald etter værmeldingen - så du kan glede deg till å besøke Danmark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 21. april 2007 #30 Del Skrevet 21. april 2007 Hei Luise Godt at du har sol hos deg. Håper du har gode dager. Har du solgt B-B? Ønsker deg en fortsatt god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 21. april 2007 #31 Del Skrevet 21. april 2007 Titt tei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 22. april 2007 Forfatter #32 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Hei hei LilleMy og Håper alt er bra hos deg Bettie nei B-B er ikke solgt men etter at hon er kikket etter blir hon solgt, så får Polo'en ta over, den liten blåa skjit fikk ny gearkasse da bakgearet plusselig var pisst vekk så nå kjører hon bra igjen Jo jeg har veldi bra dager, og Ønsker deg en fortsatt god helg :smilejente: Endret 22. april 2007 av Luise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #33 Del Skrevet 5. mai 2007 :kaffe: OK folk skriver andre steder i dagbøkene og nesten ikke i denne Får osse mere respons i britisk forum, så det betyr ikke noet for meg om dere skriver her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. mai 2007 #34 Del Skrevet 5. mai 2007 Jammen - du er jo så sjelden her selv. Kan jo ikke kommentere på ingenting, vet du . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #35 Del Skrevet 9. mai 2007 Hei Søte Cata det sker nesten ikke noet hos meg annet end jeg spiller veldi mye på keyboarde mit å kjører tur i VW'en eler B-B nå og da så hvad kan jeg skrive?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. mai 2007 #36 Del Skrevet 10. mai 2007 Tja, du kan for eksempel skrive om ting du ser og opplever når du kjører tur. Eller hvordan det går med spillingen... (Er det blitt flere konserter?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #37 Del Skrevet 11. mai 2007 Hei Cata OK jeg prøver, men har svert vet å skrive for bare å skrive noet. Met spilningen går det sånn at jeg skal spille noet fra en musical på skolen d. 23ende juni (om jeg får lert det) og jeg har vert ute å spille nesten hver helg, så det går vist bra nog. Har ellers masse problemer met livet mitt som er ikke som jeg kunne ønske det, så kanske det er årsaken til at jeg skriver ikke mere end jeg gjør Tenker iblandt på om det kunne bli betre i utlandet, men tror det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. mai 2007 #38 Del Skrevet 11. mai 2007 Nei, det er vel gjerne sånn at problemer følger med om man flytter på seg. Men det er jo fint at det går bra med spillingen og at du har glede av det. Alt blir så mye lettere når man har noe man trives med, selv om ikke alt går på skinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #39 Del Skrevet 11. mai 2007 Cata Jeg blir altid glad når jeg ser at du har skrevet til meg Jeg får medisin nå som osse gjør noet ved meg så jeg får litt depression nå og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 11. mai 2007 #40 Del Skrevet 11. mai 2007 Hei Luise Du er heldig som kan spille et instrument. Selv spiller jeg litt gitar, men får ikke øvd så ofte, så det blir lite spilling nå. Ønsker deg en riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå