Luise Skrevet 18. mars 2007 #1 Del Skrevet 18. mars 2007 HEI på dere Jo det er liv i Luise om end hon har stengt kaféen B-B kjører ikke så mye nå da jeg har kjøpt en "riktig bil" en VW Polo. VW'en bruker mindre bensin og kan varme men kosetr mere å holde kjørende met forsikring og vektavgift men jeg kan ikke lage :kaffe: i den da det er ikke stik til tender. Hei fra Luise i Danmark :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 18. mars 2007 #2 Del Skrevet 18. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 18. mars 2007 #3 Del Skrevet 18. mars 2007 Yo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 18. mars 2007 #4 Del Skrevet 18. mars 2007 Hei og hå . Bytte fra BB til VW er kanskje litt mer komfortabelt i lengden, ja, selv om kaffemuligheten er mindre. :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 24. mars 2007 HEI Er litt syk idag men vil like takke Bellatrix, Chrizzy og Cata da dere har set meg. B-B skal lages superflott og selges, min liten VW Polo skal bli lite flott og selges og da vil jeg ha en betre bil. Kanskje en VW Polo igjen VW'en er fra 1984 og inte spesielt flott, men hun er vaks om jeg må overhale og bruker mye mindre bensin enn B-B. Om du vil se VW'en får du poste meg på PM så jeg kan e poste ett bilde av udyret Ha det bra alle vennene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. mars 2007 #6 Del Skrevet 24. mars 2007 HEI Er litt syk idag men vil like takke Bellatrix, Chrizzy og Cata da dere har set meg. ← God bedring. Ikke morsomt å være syk, og særlig ikke nå når det begynner å bli vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei Bettie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei Cata Nei men det blir vel betre snart, synes betemt ikke om å vere syk, men det er lenge siden jeg har veret det sist :smilejente: om et par gagar er jeg frisk igjen set noet til Bettie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. mars 2007 #9 Del Skrevet 25. mars 2007 Jada, Bettie er her hun. Men hun har hatt en travel vinter så hun har ikke vært innom fullt så ofte som tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 25. mars 2007 #10 Del Skrevet 25. mars 2007 Norsksvenskdansk? Fasinerende språk. Fra denne stund krever jeg at alle damer lærer seg det språket, om de i det heletatt skal ha sjangs på min smukke kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei Cata Tenkte osse at det måtte vere årsaken til att hon skrev ikke så mye :enig_anim: Yme Forstår ikke heilt hva du mener, jeg lager ihvert fall ikke om på språka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 26. mars 2007 #12 Del Skrevet 26. mars 2007 Yme Forstår ikke heilt hva du mener, jeg lager ihvert fall ikke om på språka mi! ← Ok, men skal vi ha sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 26. mars 2007 #13 Del Skrevet 26. mars 2007 Yme, nå skal du ikke forvirre Luise som ikke har vært her på en stund. Det tar litt tid å finne ut hva du er slags skrue vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 26. mars 2007 #14 Del Skrevet 26. mars 2007 TULL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #15 Del Skrevet 27. mars 2007 Hei Mysan :bukke: Takker så mye for oversettelse Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 27. mars 2007 #16 Del Skrevet 27. mars 2007 Ikke hør på hu! Hu vil bare ikke at det skal bli no på meg, fordi hu er redd for å bli bestemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 28. mars 2007 #17 Del Skrevet 28. mars 2007 Hei Luise, velkommen til! Det er ikke så lenge siden jeg tenkte på hvor du var blitt av, så hyggelig at du er tilbake! Ha en riktig fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #18 Del Skrevet 28. mars 2007 Hei Linus Iblandt er livet mitt ett puslespil met tusindtals brikker som er tøfft å samle opp, osse like nå, men jeg finder nog plassen till alle brikkerne etterhånden. Kan ikke påstå at jeg er glad i situasionen min men da har jeg jo dere her till å støtte meg :bukke: :smilejente: Håper humøret mitt må komme tilbake engang :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 30. mars 2007 #19 Del Skrevet 30. mars 2007 Rart at du sammenligner livet ditt med et puslespill. Jeg har holdt på med å pusle meg selv sammen ganske lenge nå, og har kommet et godt stykke på vei. Det er bare det at ikke alle brikker passer. Det er godt å se deg her, og takk for PM som gjorde at jeg fant det. God bedring og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #20 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) ja Bettie, men jeg hadde ikke mye lyst på å skrive da humøret mitt var så dårligt. jeg har osse trøbbel met å finde brikker som kan passe i pusleriet og det kommer nog ikke til å gå op, men jeg har da fått livslysten tilbake for en stund. åja så forsvandt bakgearet i VW'en igår så nå må jeg tenke meg godt om før jeg parkerer så jeg kan komme ivei HA en RIKTIG GOD HELG ALLESAMMEN Endret 31. mars 2007 av Luise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå