Gå til innhold

4 blir til 5 .....


Jettes

Anbefalte innlegg

Ja,man klarer det man vil :) og man blir jo sikkert veldig organisert av slikt da :)

Oj,2,3 ja... :overrasket: slik som prisene er her på "landet" så regner jeg med prisene er skyhøye i mer sentrale strøk ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :)

man glemmer litt denne datan når det er så flott ver ute :)

Vi har lagt inn ett bud ,men det viste seg at dei har rukket og satt opp enda en visning,og da er reglene slik at budet må stå til 24 timer etter den visningen er ferdig,så det budet står til onsdag klokken 19.00....så vi får se da da :) Håper INGEN andre vil ha huset ;)

og vi fikk takts på vårt på 1 450 000 kr :) Håper jo inerst inne på mere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Uff,glemmer jo helt og følge opp her .....

Nei ingen budrunde,men dei ville ikke ha budet vårt nå,ville se det ann....så vi får se....lei av all venting og slikt...

Kommer fotograf her neste uke en gang og tar bilder,men vi kan jo ikke selge så lenge vi ikke har noen plass og bo... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig, da - dere kan jo be dem om å komme med et motbud, spørre hvor mye de vil ha for å være villige til å selge, og så forhandler deretter.

Ha en fin Jonsok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Phu,her er det leeenge siden jeg har vert gitt :sjenert:

JA,vi har fått huset :jepp::danse:

Og fikk solgt vårt 24 timer etter visning :hoppe: :juhu:

Og magen VOKSER,fler meg skikkelig gravid nå altså,og verre skal det bli...

Vi får ikke flytte inn i ny huset før første oktober,men har startet og pakke en del og slikt,har handlet inn litt baby ting som vi trengte også,madrass og stellepute blandt annet :)

Og kjøpt ny seng til eldsta så skal minsta få den senga som eldsta har nå,og bebisen grindsenga til minsta :)

Må prøve og komme innom med litt mere info etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Så fantastisk at dere fikk det fine gamle huset, og attpåtil ble kvitt deres eget uten for mye styr. Kom plutselig til å tenke på det nå, og der var du jammen! Dere får det sikkert flott der. Håper det ikke blir for mye styre og stress med flytting nå da, og at du får god hjelp. Lykke, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,vi tar over huset nå på fredag :) Klarer nesten ikke og vente :jepp:

Har mange som vil hjelpe til med og flytte ,jeg får vel bare stå for maten og slikt jeg da :)

Mannen skal jo på skolen da seølgelig,men det får bare vere,han kan ikke stå over det ihvertfall.

Ellers så har jeg bare 7 uker igjen til termin :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så har jeg bare 7 uker igjen til termin :) :)

Den tida går nok fort, med flytting og så juleforberedelser! Hadde ikke du en prematur fødsel sist, elelr balnder jeg deg med en annen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

  • 1 år senere...
  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Her er det jammen lenge siden jeg har vert.....datt helt av denne :) fikk en email fra epicas dagbok,så da måtte jeg jo inn og kikke :)

Arti og lese dette her igjen,nå over 2 år etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...