Gå til innhold

4 blir til 5 .....


Jettes

Anbefalte innlegg

Jaja,ellers så har jeg vert på UL da :) Så en litn en som romsterte der inne,litt rart for kjente jo ingenting jeg da :) Var da 13+5,er nå 15+2 i dag :)

Litt dumt jeg ikke kan legge ut bilde da...

Nå har jeg hatt UVI og går på penvilin,blir ekstra kvalm a dei,men tok dei to siste i sted så nå håper jeg på bedre tider. Men vaskte litt her i uka og ble helt invalid på kvelden så helt tids bekkenløsningen er vel på vei.....uff...prøver og passe meg litt nå da ,har jo to fra før som skal passes på og en hel del husarbeid,og jeg hater og ikke kunne gjør ting og ver i aktivitet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med 1års bryllupsdag!! :blomst:

Kjedelig med jentungen som er sjuk, men det er no sånn med ungar til og fra ;) Får håpe ho blir frisk igjen snart!

Så du er både kvalm og har bekkenløsning...uffa, får håpe det ikkje blir verre med tida då, men når det gjeld bekkenløsning som spørs det vel...

Her i huset prøver me fortsatt :tommelsmil:

Heisann :)

Så kjekkt neon stikker innom enda så lite som jeg er her da :)

Ja,bekkenløsningen er vel heller tvilsomt at den blir bedre da...men prøver og passe meg og jeg vil ha henvisning til fysioterapi ,det har jeg hatt med dei to andre også,er noen her ute som driver med gruppe øvelser og det både hjelper og er sosialt,så håper og få til det :)

Ja ,må stikke innom dagboken din og lese litt :) Håper det klaffer snart for dere også nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nå 15 uker og 1 dager på vei.

Unnfangelsen finner sted omkring: 17. februar, 2007

Hjertet begynner å slå: 14. mars, 2007

Embryoet beveger seg: 7. april, 2007

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 14. april, 2007

Trodde jeg var 15+3 jeg :)

Resten kan leses her

Tabby, mod

Endret av Tabby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har ikke jeg fått gjort så veeeldig mye fornuftig enda...men skal til og ta ett strøk grunning på veranda døra vår,bare den igjen og male nå så er jeg ferdig med alle vindu ogalt nede....lurer på og ta oppe også...men får se :)

Vi skal sta og se på ett hus i dag,fint gammelt hus :) Liker den gamle stilen :) Men får se...prisene her er jo skyhøye da så ikke sikkert det blir noe av,men synest huset er fiiint jeg da :) Får se når jeg får kommet meg inn og sett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det på visning da? Å se på/handle hus er både frustrerende og gøy på samme tid, håper dere finner noe perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var du, jo! UVI er ikke noe kjekt, det var jeg plaget av begge gangene. men hadde bare bekkenløsning i tre uker midt i svangerskapet, så gikk det over. Veldig rart!

Gratulerer med overstått bryllupsdag, håper dere hadde en koselig feiring!

Så spennende med hus, da! Har skjønt at dere merker de høye boligprisene der oppe, dere også. Har dere tenkt å flytte før babyen kommer, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere jenter :)

Visningen gikk kjempe bra,litt for bra,elsker det huset altså :) Drømme hus,men var i banken i sted og han drog veldig på det da,er snakk om den del penger,for JA Hera,vi merker virkelig boligprisene her oppe :forvirret:

Men han skulle se på det og ringe meg i morgen,han er akkuratt ferdig utdannet og fått seg jobb i banken,så tror ha rådfører seg med hun eldste i banken :) Men vi får se....håååper det ikke er dårlige nyheter i morgen...men har som en følelse på det da....uff å uff,dette er for nervepirrende.... ;) Håper han ringer tidlig,helst klokken åtte :ler:

Ja vi flytter før bebisen kommer visst vi får huset,men vi skulle igrunn bare kikke ,men slik kan det gå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff,er så lei meg,for mannen har begynt og trekke seg på huset .... :frustrert:

Vi fikk lån i banken da,men vi skal diskuterer det i kveld hva vi skal gjør...er så lei av å diskutere...det er jo han som må finne ut hva han vil....jeg orker ikke og sitte og argumentere for hvorfor han må ville ha det....han må finne ut av det selv...

Virker som han vil at jeg skal overtale han....skjønner meg ikke alltid på den fyren altså...blir vel boendes her vi er tenker jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, sånn er det med menn. Kanskje du må mobilisere litt og ta grep for å overtale ham. Noen menn trenger et spark i ræva. Sett opp en liste over gode argumenter for å overtale ham..... Nå som lånet er i orden og alt. Dere får jo se om det blir noen budrunde, og evt. om dere henger med. Er det det gamle, restaurerte huset i bygda di som ligger ute på Finn, forresten? I så fall så det jo kjempefint ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Da er det plutselig helg igjen.... :)

Har fått gjort en del denne uka,tatt ferdig verandaen,oljet den,men tok ett strøk for to dager siden og tok siste nå for 4 timer siden og nå begynte det og regne... :( Håper det går bra,da er det bare og male dei to strøka med maling jeg har igjen på veranda døra igjen,så kan jeg lage til paviljong og handle noen blomster og pynte litt til sommeren,har fått en liten smak av sommerern her dei siste dagene,men nå regner det skikkelig igjen :(

Ellers så henger det ett stort tilsalgs skilt på huset vårt :overrasket::)

Megleren var her i går,men regnet ikke emd at han ville henge opp skilt allerede nå da,men ingenting har blitt utlagt på nett enda da :)

Vi venter på første bud fra ett annet par som har sett på det huset vi har sett på....megleren sa det kommer over helgen...spennende :) :) Men har en følelse på at det kommer til og gå over vår prisklasse,men mne,vi kan jo bare bo her,litt lite,men greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså - dere selger eget hus før dere har kjøpt, eller?

Vi koser oss i sommeren som endelig er kommeet hit til Oslo, etter en uke med høljeregn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja,vi regnet ikke med at megleren skulle henge opp skilt allerede nå da,men visst vi får huse så er det jo greit og ha startet,visst ikke så tar vi ned skiltet...vi har jo ikke gått noe videre med det da:)

I dag har her vert strålendes fiiint ver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja litt for spennende nå....men bare trorat vi blir overbydd...men får se. Nå vil jeg igrunn få det overstått og bare vite om vi får huset eller ikke...

Har ringt folk på huset vårt da,men hvet ikke hva som er sant og ikke av det megleren sier,dei er så sleipe synest jeg :)

Det budet som skulle komme inn før helga eller etter har enda ikke kommet så tror han lurer oss,vil vi skal hive inn ett bud :)

Vi har jo det som plan da,men i morgen kommer takstmann,så venter til etter han har vert her så jeg får snakket med banken igjen og da har jeg en takst og legge frem :)

Vi tenkte og bare legge inn alt i har vi,skal ikke gå over 2 mill,så bare smeller inn det ,"take it or leave it" ,håper på "take it " ;)

Elles så kjenner jeg en del liv nå,har kjent det i ett par uker,er så deiligt :rødme:

Uff,nå MÅ jeg rydde og slikt til takst mannen kommer i morgen,utsatt det i hele dag :sjenert::sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med liv i magen, da! Krysser fingrene for huskjøp.

Her må det også ryddes, mannne kan ikke bære med seg ting når han går på krykker og ikke skal belaste foten, så her slippes det bare rett ned der og da. Undertøy på badegolvet, kopper og glass her og der. Og så har jeg en ovstor haug med klær å legge sammen.

Sliter litt med å få eldstesønnen til å hjelpe til her, han blir bare så grinete og satt ut fordi faren er ute av drift. Hadde en skikkelig kranger om å bære ut bosset istad. Og så er han vant til å ha huset for seg selv etter skoletid, ta med kompiser, gjøre lekser i fred, spille playstation osv. Nå kommer han hjem til "fullt hus" og får ikke slappet av i fred, mener han (vi bor på nitti kvadrat....).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedeligt når man må gå og rydde opp etter andre da,men han blir vel bedre ;)

90 kvadrat var ikke mye nei for en familie :) Men man blir vel vant til det også :)

Her er det så fint ver,deiligt med sol og sommer :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott vær her også!

90 kvadrat er ikke mye, men "alle" bor slik i vår skolekrets. Som et eksempel på prisene, så gikk leiligheten over oss for 2, 3 millioner forrige uke. Og den hadde ikke nytt kjøkken og bad som vår. Det er blitt heslig dyrt her. Derfor har vi prioritert ny bil framfor å låne en mill for bare å få bittelitt større hus.

Men, men må bare organisere seg godt med mye skap og skuffer og stram disiplin på rydding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...