Gjest vimselot Skrevet 31. mai 2007 #141 Del Skrevet 31. mai 2007 Går simkortet til den andre mobilen eller hva? Ene har gått i hi, og jeg kan vel bytte simkort? Har nettopp kjøpt den tlf.en, og så har den bare kødda hele veien? Reklamasjonsrett, og jeg som er så lei av å være kranglebøtte. Den andre virker, og er mer behagelig å bruke, tastene er myke som smør osv, men jeg har to (eller flere, ...) mobiler, og da får de ikke plutselig dø... Har restarta, tatt ut simkortet, osv. Er jeg mobilavhengig, tross alt? Selv om jeg har på lydløs av og til... Skal prøve å flytte simkortet til yndlingsmobilen min... men må kanskje ta en annen i bruk, for jeg har (er ikke anonym) mobiler, jobb, familie (har bevare bare to), har faks, hustelefon, og internet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 31. mai 2007 #142 Del Skrevet 31. mai 2007 Hadde gitt opp nå (nå), for å åpne dekslet på den andre nokiaen, ble for svett for meg nå, så mista jeg tlf i gulvet, og tenkte at "ja, det var vel det som skulle til..." Og den lot seg skru på... Interessant. Kanskje... Ei venninne av meg kan aldri sitte ved siden av meg på pcen, hun sender ut virus eller forstyrrelser som er helt ... har sagt det til henne, hun var ikke uenig, ikke ble hun sinna heller, men Skal lage mat, men havregrynene trives i fred, og jeg må ha noe skikkelig usunt.. Rart, hun nevnte en "eks" av meg, og jeg savner han. Vi var ikke sammen, bare noen ons... mange år sia. Men hun likte ikke. Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 1. juni 2007 #143 Del Skrevet 1. juni 2007 Nei. Nei to ganger... Jeg er våken, midt på natta. Det tikka inn en sms før jeg sovna i 11tida, men jeg leste den ikke. Det var fra Han... og nå når jeg våknet sendte jeg en sms, og han ringte. Har skravlet i nesten en time. Jeg er milevis unna, men den første han vil møte, er meg... Jeg sa at vi heller kunne møtes på toget og dra sammen til et sted (et sted=en fritidsbolig). Han fikk meg til å le, til å gråte litt også (nå etterpå), men vi pratet mest om - samme det. Han får meg alltid til å le, men nå skal jeg ikke forelske meg i han igjen, det får holde at jeg er kåt på han og veldig veldig glad i han. Han ønsker seg barn, hvis og om, men det kan ikke bli med meg, det sa jeg. Det første han trenger er å bli mer nykter, det sa jeg ikke. Har sagt det før, men bare antydet, og vil ikke moralisere. Elsker jeg han? Ærlig talt, kankskje, men hvor lenge holder det, om vi blir et par... krangel, to ensomme sammen, singellivet mitt (og hans)... Har dårlige erfaringer, bare tida kan vise, men han er ok. To år yngre enn meg, og ønsker barn (kjenner eksen hans, hun gikk på pulver, mer kan jeg ikke fortelle) Hun går ikke på det nå mer, jeg liker henne og er glad hun er blitt nykter. Klarer ikke skrive mer, må tenke og ha ro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 1. juni 2007 #144 Del Skrevet 1. juni 2007 Nå fikk jeg enda en sms fra han...må slå av tlf, han er på hytta og med rik tilgang til øl og vin. Det er ikke jeg. Og bare tanken på han gjør meg ...sjakk matt. Det vet han. Og nå fikk jeg enda en sms, bare tull self, at kun hardangerbunad passer når (hvis, dvs vi har intern humor) vi skal gifte oss, sammen. Sammen? Det vet jeg ikke, men det er liksom planen, han skal sørge for bunad til meg osv. Ha ha ha. Men jeg vil ikke ha hardangderbunad, jeg vil ha den som er fra Telemark...den Celina brukte til ca 70tusen... Hele ekteskapet er planlagt, skilsmisse også (pga at jeg har noen venniner som er skilte, vet jeg mer om skilsmisse enn de fleste) men vi kjenner hverandre og kan flørte internt uten å bli redde. Han vet at jeg lett forelsker meg, men jeg har ikke fortalt han (jo...kanskje) at jeg ikke har hatt sex på omtrent hundre år snart, jeg har kondomer i en skuff, men jeg har ikke hatt lyst på noen. Det forteller jeg ikke, for da tror han jeg er helt crazy eller blir innbilsk... Han vet at jeg er klin gal, og innbilsk og ... men det må han jo vite, og jeg har ikke tenkt å gifte meg. Bare med han, men bare for par uker, for å se hvordan det er å være gift liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 1. juni 2007 #145 Del Skrevet 1. juni 2007 Sukk. Nå ringte han igjen. Kan ikke fortelle hva vi pratet om, men det var fint å høre stemmen hans. Latteren, spydighetene (som er slik at jeg kan svare krasst og alt ender i latter) Men nå slår jeg tlf på lydløs, må opp i morn jeg også... Jeg vekket han, sa han, med sms, og nå fikk han ikke sove mer. Han skulle kle på seg og ... jeg sa at jeg skal kle av meg igjen... Han klarer å vekke noe i meg, (han har selv sagt at jeg klarer å vekke noe i han...), som jeg ikke vil. Vennskapet kan bli ødelagt om vi f.eks. har sex og prøver å rote det til... Særlig siden han sliter med sitt, og jeg med mitt. Han vet forresten om det jeg ikke har fortalt til noen. Til han har jeg fortalt. Han er for ok til å være sann. Han forstår ting andre ikke kan forestille seg engang. Han dømmer ingen, men han sliter, disse pillene osv. "Den første han vil oppsøke når han kommer til oslo er meg", sa han, men jeg er redd, men med han kan jeg roe ned, og trenger ikke stresse, men vet at vi kommer til å ha sex, og hva fører det til... Redd... Plutselig var sexen så god, og vi er sammen og all fortid (kan gjøre at vi forblir venner selv om evt forhold går over og rett i dass) Hm, nå ble jeg infisert av forelskelse-virus og kåtskap. Men bare på han. Var så ærlig og frekk at jeg sa at han har ødelagt hele sexlivet mitt... Han lurte på (først ble han stum) ... hva liksom? Nei, nå skal jeg sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 1. juni 2007 #146 Del Skrevet 1. juni 2007 Leker med følelser, både jeg og han. Jeg vet at jeg føler for sterkt for han, at sex vil føre til mer ønske om mer sex... Han trodde jeg var sammen med en i høst, men det var jeg ikke, bare offisielt (ikke innad). Offisielt fordi det ga beskyttelse og jeg også hadde noe å si. Ikke bare det, klarer ikke skrive om det, kan bli gjenkjent irl. Men det offisielle og garnytyren, blei til en sannhet for han (ikke Han), og jeg følte meg helt overvåka siden jeg ikke følte samme, og var ærlig. Joda, vi hadde sex, men utover det, bare vennskap. Men han ville mer, han vil enda ha meg. Nå har jeg ikke gitt han noen forhåpninger, jeg vil være singel. Han som ringte nå, spurte om jeg er singel... hvorfor spurte han om det? Han er ikke nysgjerrig og har aldri hørt han sladre om noen. Er han litt glad i meg (ja, det er han, men)... Han er litt tent også, vi måtte avstå fra sex pga at jeg offisielt uoffisielt var sammen med en annen... Ok, jeg var kanskje sammen med han, men sjalusien hans gjorde meg helt sprø. Løgnene, og resten. Lang historie, for å gjøre den kort, skriver jeg ikke mer om det. Hvorfor kontaktet han meg nå... han fikk fram lengselen igjen, på en måte (og det har jeg sagt til han) kan vi prøve. Det er ikke verre enn å gjøre det slutt, og jeg tror vi kan være venner etterpå, vi er skikkelig glade i hverandre og, men jeg kjenner han ikke som en mann, bare som en venn... Skummelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 1. juni 2007 #147 Del Skrevet 1. juni 2007 Det regner, og jeg sitter her og prøver å riste av meg flørten i natt... Måtte opp tidlig, men nå tar jeg helg. Må avlyse en avtale, er trett. Han sa at han skulle ringe meg i dag, men hvorfor skal jeg fyre opp i glørne, når all logikk tilsier at jeg må holde meg unna han... Ikke fordi han er slem, men fordi han ruser seg og har et dametekke som er helt ...jævlig. Jeg må fortelle det til han, at jeg vil at vi kun skal være venner. Jeg er ikke klar for et forhold. Men jeg klarer jo ikke unngå å flørte med han (og jeg er ikke sånn til vanlig...trur jeg da) Nei, jeg er ikke det. Flørter, men ikke så åpent. Det er som vi leker, eller spiller teater, bare at vi er backstage... Nå har jeg heldigvis ikke mer hasj igjen. Lurte litt på om jeg skal si til den ene venninna mi at hasj er fy fra nå av (for meg), men det er ikke realt, og ikke helt ærlig. Hun vil ikke bry seg om det anyway, og sitter vi og deler en flaske vin blir jeg fristet... Røyka det siste jeg hadde på henne i går, da var hun tom og hun har alltid røykt på meg og har fått høre at "nå har hun spandert så mye osv", så når jeg hadde (hun spurte) sa jeg self jada. Hun sier selv at hun skal kutte ned. Heldigvis røyker ikke alle jeg kjenner. Er lei, og leste i avisa at røykere og kvinner som drikker mer enn gjennomsnittet, kan få problemer med hjertet (vet hvilke pissmedisiner jeg må gå på da, så jeg må begynne å ta litt mer ansvar for meg selv, selv om jeg ikke snøvler (tar senga før jeg blir så animert), men litt for mye av det gode av og til, ja...) Har hodepine, stress og for lite søvn pluss... Men skal ikke klage. Hodepinen gir seg vel, vil ikke ta paracet før jeg ser om den går over av seg selv. 39 år og forelsket som en (flørter som en...) ungdom, men vet ikke hva jeg vil med det. I går natt var det han som kontaktet meg, etter at vi ikke har hatt kontakt på lenge nå. Vil ikke kalle han en player, men han har visst hatt et forhold, som gikk i dass. Er trett, men sovner jeg nå? Da våkner jeg om fem timer og snur døgnet totalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 1. juni 2007 #148 Del Skrevet 1. juni 2007 Kaldt, fryser som en isbit... Satt på varmluft i komfyren og håper det får opp romtemperaturen raskt... Måtte avlyse en avtale, men den var ikke viktig, eier ikke energi og det regner og blåser ute (har vært ute, men nå blir jeg bare mer og mer trett og fryser som fy...) Sovet lite i natt, måtte opp tidlig, ikke mer å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 1. juni 2007 #149 Del Skrevet 1. juni 2007 Fått en mail, må svare, men jeg begynte og fant ut at jeg kan vente til over helga med det. Først må jeg tenke, men hva jeg enn sier, vil ledelsen bestemme seg (har sikkert bestemt seg alt)... Forelskelse er galskap men jeg går for det, eller rømmer til utlandet straks han nærmer seg byen igjen... Feige meg, men jeg er så redd for å ødelgge vennskapet. Er trett, håper de har spist opp kaka snart. hvorfor håper jeg det, er så trett at jeg ikke vil prate nå, ikke med han heller egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 1. juni 2007 #150 Del Skrevet 1. juni 2007 Sovet halv time, våknet med hodepine men holder på å gå over. Han ringte, ba han ringe etterpå, klarer ikke fungere straks jeg våkner. De mest elementære tingene først, etterpå kanskje... Jeg skal slutte å flørte med han. Men han flørter med meg... Han tok kontakt nå, han vet hva han sliter med, vet at jeg er forelsket (men tror vel jeg er en stor flørt), vet at jeg er skikkelig glad i han, vet at han har ødelagt sexlivet mitt (ja, på den måten, at jeg ikke har fått lyst på noen andre og jeg har ikke sex bare for å ha det...) Men jeg har sendt sms til han nå, men jeg sa alt hva jeg (nesten) føler, bare ikke at ... for dette er begges ansvar, vi er begge single, men det jeg skrev, kanksje det går opp for han at vi kan såre hverandre (eller han kan såre meg, hvis han tror jeg er så flørete og sterk som jeg kanskje gir inntrykk av) Har tatt to paracet, hodepinen gjør at jeg omtrent ikke kan røre meg. Skal prøve ringe han, men han sa at etterpå skulle han kanskje dra til... og da vet jeg hva det innebærer. Damer, sex and rock. Tror jeg, spør aldri, tror jeg er litt gåte for han siden jeg er så lite nysgjerrig. Jeg husker alle mine svar, som fikk han til å le, blant annet at jeg er 39 og ikke vil bli gravid... (vil ikke fortelle det her, for det kan krenke andre dessuten er det bare mellom han og meg) Hvem er han? Jeg kan fortelle ting jeg aldri har fortalt til noen til han, han får meg til å le, han setter ting på dagsordnen, er kritisk og en stor flørt... Hvem han er i livet mitt, bortsett fra forelskelsen..det vet jeg jo. Men å la en forelskelse gå over i sex (med en venn), vet ikke helt... Det skal mye til, og han har vært sammen med ei dame som er sosionom (jobber i et annet yrke, men må gjemme meg litt nå) og han er ganske reflektert. Og ærlig. Og kåte lille meg. står i fare, men fin drøm... Redd for å miste vennskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 1. juni 2007 #151 Del Skrevet 1. juni 2007 Vil egentlig ike skrive om det... men helt ok, han fikk besøk av en av sine fem (tre eller fire, name it), damer, og slo pronto tlf på lydløs. Han sa fra, vi har snakket om dette også, men jeg tror ikke jeg vil ha kontakt med han mer (han kontakta meg) Han har advart meg, sagt at han er en player. Jeg har parert, sagt at vi kan prøve i to uker, ingen kan forstå hvor morsomt vi har det sammen. Han er glad i meg, men Jeg vil ike skrive mer om han. Leste at kvinner lett kan få hjerteproblemer, og ikke blir tatt på alvor. Da må jeg tilføye at jeg kjenner menn med flere inkraft som ikke har høyt blodtrykk, sukkersyke, eller høyt kolestrol. Forskning og forskning, men de prøver vel så godt de kan. Jeg må, nå ringer tlf.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 1. juni 2007 #152 Del Skrevet 1. juni 2007 Ja. Han var enig, før jeg framstilte saken, visste han det (ikke Han, en venn) Men mer vil jeg ikke si, alt er hemmelig, men jeg sa det til han og han mente at det var ok og og... men han hadde bebiser (ungene) nå. Det er ok, for det vil skape positive bølger. Men såå mye jobb. Vet ikke om jeg vil, og har jeg energi og tid, ikke minst... Dagbok er kjedelig, nå glaner en på meg (fikk besøk), men det er pc-tyven. Så jeg rikker meg ikke vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bada Skrevet 1. juni 2007 #153 Del Skrevet 1. juni 2007 Dagbok er kjedelig, nå glaner en på meg (fikk besøk), men det er pc-tyven. Så jeg rikker meg ikke vekk. Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 1. juni 2007 #154 Del Skrevet 1. juni 2007 Ja, bra. Vi har felles venner, og noen må ha sladret (vet nesten hvem). Han gikk, jeg oppførte meg helt opptatt, slik han alltid gjorde....og gjør... Kan jeg låne?¨Nei, jo, vent litt... Greit, har litt ... føle meg slem, men ikke når past var sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 2. juni 2007 #155 Del Skrevet 2. juni 2007 Føler meg slem. Men mest slem mot meg selv. Vet ikke åssen jeg skal få opp selvtilliten. Finnes den? Jeg vil ikke inn i en relasjon med en mann, kanskje om ett år eller tre, men ikke nå. Jeg har behov for å være singel. Bearbeide ting, men ei venninne av meg har vært singel i mange år nå (andre også), og i min alder finnes det bare (nesten) playere, som ingen vil ha. Fint Han var ærlig, men hvorfor kontakta han meg... jeg var kommet over han, det klarer jeg igjen (han kontakta meg fordi han sliter noe inn i granskauen...) Vet ikke... vil ikke granske og gruble mer over det. Jeg har jo vært så veslevoksen at jeg har fridd til han (eneste jeg har fridd til), er blitt fridd til, men har takket nei. Ekteskap skremmer meg, men ... bare litt. Og en player? Jadda, derfor jeg har fridd, for jeg vet at han bare ler og synes jeg er utrolig morsom, i blant... Han ler også når jeg sier at jeg vil ha han i senga mi, og at jeg ikke skal ha brudebukett, men (kjole, ok...) Mer kan jeg ikke skrive om den saken. Savner han, det gjør vel hele fansen hans også, men jeg er ikke en liten dukke, han vet det. Skal ikke ødelegge vennskapet med sex... Kl ti i dag ringte en eks, han vil ha meg tilbake, men jeg vil ikke. Var ærlig, men ikke spydig. Jeg passer ikke inn akrat nå, må ha alenetid, er skadeskutt... Må jeg? Tja, egentlig ok å være singel, men HVORFOR kontakta han meg, når han vet jeg er lim? Drittsekk, egosentrisk... jeg hater han (har sagt det, men da lo han bare og kalte det kvinnelist) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 2. juni 2007 #156 Del Skrevet 2. juni 2007 Han player, kalte det kvinnelist, men jeg vil ikke mene noe om han nå.... Jeg vrir og snur på ting når vi prater, det er kanskje derfor han elsker meg? Det har han ikke sagt. Jeg er jævla innbilsk, han har bare sagt at jeg vekker følelser i han og at han skal sparke ut hele fansen og halehenget av unge damer. Men han er en player, og er helt ærlig. Gjør jeg han forvirret, kanskje.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 2. juni 2007 #157 Del Skrevet 2. juni 2007 Bla bla bla, en venn ringte og kommer på besøk. Han er bekymret for meg, jeg drikker for mye, røger osv. Og selv er han blitt totalt nykterist... jeg spurte om han kunne ta med seg peanøtter... Nå fikk jeg nerver, han kommer i merca si... Men han er ok, og selv om jeg har nerver stiller jeg alltid (når jeg kan) opp for venner. Men han får alltid meg til å føle at jeg stiller opp for , dvs motsatt. Han vil ha meg (ja, han synes jeg er et nydelig menneske og en vakker kvinne, ha ha ha) Men jeg tolker det positivt, han gikk på heroin. Den greia har aldri vært min greie. Også sidestiller han meg med heroin (jeg må vel slutte å røyke også nå, men det har jeg bestemt meg for) Han har vært ærlig og sagt at (nå høres jeg sååå innbilsk ut, men han har sagt det) han er forelsket i meg. Vet at han er glad i meg, men jeg går helt i spagat når menn går utover sine bredder. Vel, han trenger kanskje ta en prat med meg, kan ikke skrive alt, men vi er barndomsvenner. Likevel, han vil at alle skal slutte å ruse seg, helt fanatiker... men han er ok. Og alment respektert. Nå fikk jeg nerver, som en skuddsalve og har ingen skuddsikker vest, har bare lyst å gjemme meg, men jeg gjør ikke det. Kan ikke skrive mer, får nesten dølafnatt. Han har fortalt meg at han elsker meg, at jeg er den vakre dama (innbilske meg, veier fem kg for mye og og) Panic rommet... Har jeg det i huset? Nei. Må huske å puste, jeg kaster han ut og ber han gå som revenka sa, bare gå bare gå... hvis han ytrer ett ord om ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 2. juni 2007 #158 Del Skrevet 2. juni 2007 Gråter. Hvorfor er han forelsket i meg? Glad i, ok, men forelsket... Han lyger, er fanatiker. Religiøs osv. Sexy og, men jeg ... kanksje jeg skal forføre han? Men da får jeg bare dårlig samvittighet, og mage... Det fine med han, som et menneske, er at han gir blaffen i om f.eks. jeg er skev. Men jeg li ker ikke forelskelsen, men tror han er glad i alle han kjenner (jeg kjenner han, og family) Jeg var jo narkoman før, amfetamin, cokain, khat (senere), pms og lsd...ghb og resten, men aldri heroin. Hva vil han? Rent bortsett fra at han vil knulle meg (nei, han er ikke sånn) Hva vil han meg? Kjøpe peanøtter og at jeg lager te... Men han vet grusomt godt, at jeg har ramla litt nå (mye) og at Han er snill. Men jeg har fiksa fra å være narkoman da jeg var 19, til å bare drikke vin og røyke litt hasj av og til, nå har jeg nerver - mer er det vel ikke å si om saken. Han visste hvorfor jeg ringte, og svarte ikke, men ringte tilbake. Sex kan han bare glemme (jeg hater han nesten, for han kjenner meg så godt...) Jævla menn, mmm, jeg går helt i forsvar, merker det. KJenner meg litt selv jeg også da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 2. juni 2007 #159 Del Skrevet 2. juni 2007 Skal roe meg. Han får cola, eller juice, så kan jeg sitte på pcen og late som om han ikke er her... Jeg er ikke kåt på han. Men han er, og ikke mine ord, men stakkars (jeg knuller ikke med stakkarser). Nå ble jeg sint, ser at jeg er i selvforsvarmodus, dette vet han. Men håper ikke han sitter her i flere timer,. En time bør være nok, jeg hater alt snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 2. juni 2007 #160 Del Skrevet 2. juni 2007 Fan er trett, og anti alt. Prøvet ringe han men han svarte ike, dvs at han skal preike... Lei. Åpner ikke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå