Gå til innhold

Min

Gjest vimselot

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest vimselot

Begonia, du vet at jeg ikke vet hvem du er. Og ang AA, så har jeg nok nå...Væren...

Jeg drikker ikke daglig, nå har jeg bare drukket en halv flaske vin (jeg tåler og takler så lite av andre nå, men jeg skal flytte, slik at jeg unngår det)

Nei, selvsagt vil jeg ikke møte han om to uker. Jeg ser ut som et lik.

Gjennomsiktig i huden, gusten,osv.

Vet ikke hva som skjer, fordi legen har tatt alle mulige tester av meg, bortsett fra matvareallegier, det er kanskje kun allergi mot mat/gluten eller noe, siden jeg går tørr hud i tillegg...

Jeg har ikke lyst å møte ett eneste menneske på minst par dager, dvs. joda, men ikke noen som stiler vanskelig spørsmål til meg, og krever noe svar, men i morn har jeg lovet å bidra, men det er en annen sak og den tjener jeg inn penger på...ikke noen, selv om jeg "burde"... men ljuger jeg at jeg er blitt rammet av mage-influensa, da er det nesten garantert at jeg får det også...og på toppen av alt, vil i alle fall ingen tru på meg...

Kanskje jeg likevel vil møte han, om han er i Oslo om par uker, men da er det opp til meg... jeg er redd. Redd for at jeg ikke kan klare å sette grenser, men det kan han gjøre.

Voi, vi skal ikke være i Oslo, men skal kjøre til en hytte på fjellet...var planen i alle fall.

Men jeg vet ikke, har mest lyst å stikke ut bakdøra, og hva vil det hjelpe? Vet ikke, det har skjedd så mye, jeg har vel ikke skrevet om det her på kg, men jeg er begynt å bli lei og ked.

Jeg vi ikke gå i detaljer, men det er så mye...bare bagateller, men jeg føler for å fjerne meg litt, fra ganske mye, men egentlig ikk fra han. For han vil , med sin nærhet, få meg både nær og helt fjern...

Umulig å forklare, har inge forklaring, jeg fryser som en som kan fryse nå...når jeg fryser er jeg kald på fingrene, knærne og tærne...og på puppene mine og på nesetippen.

Hva skal jeg gjøre. Ingenting? Lett å si, jeg må gjøre det jeg har bestemt meg for, må jeg? Nei, men jeg velger det.

Det er jo kun på kort sikt, på lang sikt, er jeg mer usikker.

Jeg vet ikke helt. Mulig jeg ringer Han, og spør om jeg kan komme dit etter jul en gang, til han (han og de to-tre damene sine), men føler at han mener jeg bør takle at han kommer til meg, men jeg takler ikke det... ikke, jeg er ikke klar.

Å bli nummer fire, vet jeg ikke om jeg ønsker, men det er ikke slik han tenker... håper jeg da.

Men nå har jeg da sjansen på flere menn, bortsett fra at de ikke har forstått at jeg har glemt de...

Jeg fryser, mat kan kansje bidra til noe...

Men jeg fryser...

Så ja, takk Begonia, jeg trur jeg vet hvem du er irl, er usikker nå, men en skive brød med egg og bacon hadde ikke vært uten sunn sikker fornuft...

Blir aldri å spekulre på HVEM du er, men har mistanke.

Og vil ikke få det bekreftet, jeg har mer enn nok, og kg er bare en av de stedene jeg skriver litt om alle mine frustrasjoner her inne.

Hjelp meg noen, hjelp meg please...

Jeg er den enste, som kan la være. Slipp Jimmy free.

Og du din drittsekk, hvorfor sendte du en mail full av frustrasjoner til meg (ingen her på kg), vet du hva du skreiv... du voldtok meg psykisk, om jeg hadde vært litt svak, men jeg er ikke såå svak.

Du leser ikke her, men hva så.

Hvordan skal jeg få i meg mat...jeg må, jeg vet det, og jeg må sove par timer eller fire, i morn må jeg tidlig opp og være klar i hodet.

Men jeg føler meg tappet, selvfølgelig har jeg ikke skrevet om alt som har skjedd, i løpet av kun par dager....

Jeg lager meg mat, og sover par timer, har en halvveis avtale etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Hvor lenge sitter arsenikk (rottegift) i blodet?

Når jeg (jadda, har god fantasi, men jeg er aldri syk, ikke tidligere...) og arsenikk smaker jo ingenting.

Jeg overdriver sikkert, fantasimessig, skal til legen om en uke, og finnes det SPOR etter arsenikk i blodet mitt, veit jeg hvem det er, men det blir umulig å bevise det.

Hvorfor?

Ærlig talt, da. Ikke spør meg, jeg kunne aldri gjort det mot noen. Men blødende tannkjøtt, tørt hår, kvalmer og brekninger, gusten hud... (jadda. har sikkert bare håper jeg sørget for alt selv, røga for mye, drukket for ofte osv...)

Men det har jeg jo erfaring med, og en jeg kjenner, skjuler alltid (og jeg trur det er kanskje lsd), bare en følesle, men det er kanskje arsenikk...

Hvorfor, ikke spør meg. Hvorfor og hvordan skal jeg vite det, jeg vet ikke hvorfor...jeg vet bare at det helst ikke er det, men jeg skal til legen og jeg har ikke planlagt det, men da skal jeg be legen ta noen ekstra blodprøver, men jeg tviler på det.

Stoffskifet, jeg har sjekket alt via legen, ingenting unormalt.

Hvem? Som evt. kan ha hatt arsenikk i maten eller min drikke (arsenikk har ikke smak, smaker ikke noen ting), jeg vet... men det vil ta livet av foreldrene våre, men jeg kan jo ikke bevise noenting, bortsett fra at jeg føler meg forgiftet, og når jeg har hatt mye kontakt med henne, har jeg følt meg mer dårlig, men jeg kan ikke tro det. Ikke om henne og ikke om noen.

Nei, har ikke røyka noe på par dager nå. Og tenkte bare på det, fordi jeg har lest en bok, og alle mine symptomer, kvalme, svetting osv. svimmelhet, men jeg kan ikke tro på det. Hun kan vel ikke være så (det kaller jeg ond)...

Jeg vil helst ha haste time hos legen min i morgen, om jeg tar helt feil, og det håper jeg da at jeg gjør, men om det v iser seg at jeg har arsenikk i blodet, da vet JEG at det er henne, men jeg kan likevel ike bevise det.

Hvorfor? Ja, hvorfor ikke...

Hun har oppført seg som en DRITT mot meg.

Jeg har hatt mange ons, men jeg har sjekket meg opp mot hiv osv, men det har ikke hun.

Hun har stjelet. HUN har voksne barn, som bor hos sin pappa. Pga hennes rus og stadig nye menn.

Vet ikke hva jeg skal gjøre, men jeg tror ikke hun har forgiftet meg, eller noen andre, jeg bare satte ting på spissen...fordi hun stjeler...alt, ikke kun eiendeler, men og andres menn (ikke bare mine, de lar seg ikke stjele, jeg vil ikke ha de mennnene som lar seg stjele, jeg bare observerer, men jeg undrer på hvorfor hun ble slik...)

Det er ..frusrerende, men nå vil jeg helst glemme det og skrive om noe annet.

Jeg har langt hår, kjenner en som kan sminke meg slik at jeg ser ut som ...tja (jeg er jo pen, men da ser jeg sminka ut...), og jeg vil ha alle (nesten alt hår satt opp i ruller, bare litt som henger ned, spør de meg, vil jeg ...ok, gull, men jeg vil helst ikke ha noen annen farge i håret, hvis de ike foreslår blått...

Jeg er litt trist og lei meg nå, men det er jeg vant til, pga søsteren (den ene) min, men "skal jeg gifte meg om to uker? Nei... jeg vil ikke, jeg er ikke klar"

Ser tlf har ringt, må kanskje ringe tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Det er noen som har fortalt til meg, at jeg ikke må lese bøker (så mye tull...), men det er bare en som har gjort det, og han var psyko, oppførte seg som en, ikke kun overfor meg, men for andre sv ake grupper (jeg var ikke svak, bare sinnsvak kåt)

Ingen må tru meg nå når jeg, men hva skjer med meg, jeg har sterk dvs. jeg er sterk, men etter møtet med noen, vi spiser og drikker sammen, kaster jeg opp, blir svimmel osv.

Det kan skyldes mine egne nevver og min voldsomme gode fantastiske energi, men ...jeg har ...dvs. jeg føler at dette er ikke riktig.

Det er noe galt. Fundamentalt galt. Men hva vil legen min si når jeg kommer dit og sier at ta en sjekk, kanskje jeg har fått in meg gift...

Hvilken gift, antar du, vil jo legen spørre.

DEN.

Den som ikke lukter og ikke kan smakes.

Hvorfor? Ikke spør meg, jeg håper da ikke det, det ville være bedre å ha kreft enn å bli systematisk forgiftet.

Jeg trur ikke noen driver og forgifter meg, jeg er bare litt mørkeredd. Nesten-drept osv.

AA. Jeg vil ikke. NA. Jeg vil evt. ha møte hjemme hos meg (jadda, jeg har hatt nøklene til Na- møtene før...men jeg ble sjokka når de stolte på meg, en helt...nesten fremmed---

Hva skal jeg gjøre.

Har lyst å sove, er trett, men har lyst til så mye nå, sove par timer kanskje først.

Jeg har nesten ikke sovet, 4-5 timer per natt...jeg drømte at ...glem det...

Jeg drømmer hver natt, men natt til i dag (edru) husker jeg ingenting, jo litt, men ikke noe dramatisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Har så mange forpliktelser, at jeg nesten ikke klarer, så jeg går ut en tur, bare for å gå...

Begonia har rett, men hvordan skal jeg skrive en bok og være ærlig, jeg er ikke ærlig på internet.

Irl er jeg kun en kvinne, dvs en dame, som er redd og som har for god fantasi (jasså, om Begonia har avslørt meg, dvs veit hvem jeg er. Da vil jeg at Begonia skal late som om hun ikke har gjort det... Oslo er ikke den største byen akkurat...)

Men nå må jeg, vet ikke helt, vet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det helt med ro, Begonia har ikke avslørt hvem du er. Og jeg kommer sikkert aldri til å klare det heller. For noen tregere enn meg skal du lete lenge etter :fnise:

Men jeg må jo si at det er noe ved deg som gjør meg veldig nysjerrig. Du er en person jeg har gitt opp å forstå. Og på en måte er det utrolig facinerende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vimselot

Velkommen i klubben (dvs jeg håper du forstår deg selv, du virker som en som har bena plantet på jordkloden...mens jeg nesten aldri har bena i korrekt stilling...). Jeg forstår ikke så mye av meg selv, eller jeg vil ikke skrive alt om meg her, slik at jeg skal bli kjent irl...men jeg kunne skrevet alt, og likevel ikke forstått mer enn jeg gjør...

Det er ei som vet hvem jeg er irl, men hun er ikke på kg mer.

Hva gikk av meg i går, når jeg skrev at noen kan ha hatt arsenikk i drinken/maten min... helt gal?... Nei, jeg overdramatiserte, på en måte har hun forgiftet livet mitt, men jeg vil ikke skrive om det og gå i detaljer.

Og jeg har som sagt, nettopp lest en bok om noe om arsenikk.. at det verken lukter eller smaker....og så er jeg veldig flink til å ljuge så det renner av og til, men legen ville vel lagt meg inn på psyk.avd. om jeg ba legen ta og sjekke meg for arsenikk-forgiftning, men hvorfor er jeg stadig svimmel, kvalm, hodepine, pusteproblemer... Kan alt være nerver?

Ja, det kan det vel...stress. Terapi osv.

Begynner å lure på om det har klikket for meg, men jeg ser at jeg skrev litt mer, og prøvde å ro meg inn på tørt land i går...

Har avlyst avtalen i dag (taper noen kroner, men...), jeg har en bøtte ved pcen...og er litt småkvalm selv om jeg har spist litt blåbær. Ikke kun småkvalm, jeg får brekninger når jeg tar meg en sigarett... men arsenikk, er å overdrive, men jeg har hatt nerver i så mange år, men aldri fått disse fysiske symptomer, vet at det kan være noe annet, skal be legen sjekke meg for det.

Ang. Han så vet jeg bare at han holder meg varm (han med de to-tre faste damene sine), men jeg vil ikke møte han nå, dvs. om par uker.

Jeg er ikke riktig så kåt, men har lyst å møte han, han er ok. Dessuten veit jeg ikke om han liker meg (joda, det har han tilstått...), men da var jeg litt eplekjekk og vandret rundt i undertøy. Men han er voksen så det må han bare takle. Og det taklet han.

Nå ringer telefonen, jeg makter ikke ta den, ser ikke hvem som ringer på displayet, men vet hvem det er.

Det er ingen jeg har noen "gjeld" til, dvs. jeg har avlyst alt i dag.

Jeg har mistet søvnen, dvs fått store søvnproblemer igjen. Jeg liker å holde en viss døgnrytme, og har sovet fint i lang tid nå, men jeg blir veldig sliten av å sove tre, fire timer... og sovepiller vil jeg ikke ha (sovepiller = ingen søvn, kun koma...)

Må ta par telefoner, i alle fall en. Eller for å gjøre det enklere, kan jeg sende en sms.

Denne uken avlyser jeg alt, jeg føler ikke for noenting, ingen sosial kontakt, ingenting.

Kan det kalles selvoppfyllende profeti, når jeg skrev at jeg kunne skylde på et magevirus i dag, og ender opp med å være kvalm...har heldigvis ikke kastet opp, men har drukket cola, og spist noen blåbær.

(blåbær uten pannekaker er ikke det jeg liker men...)

Endret av vimselot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Glemte nesten maten... fikk trusler via sms. Fra hvem? Det er kun en som er slik...sådan.

Ringe politi, glem det. De har nok, og har ikke kapasitet til å gjøre noenting før noen er drept.

Nei. Jeg blir ikke drept. Trusler er kun trusler, og hadde noen bestemt seg for å drepe meg, hadde de vel aldri sendt sms om det først...da blir de jo avslørt...

Men om en psykopat bruker rus, blanding, da vet jeg jo ikke...

Skal sove noen timer, så kankje jeg ser på tv, eller stikker til en venn, men han har sine foreldre på besøk i dag...

Hotell, glem det, har ike penger.

Ja, jeg føler meg truet. Om noen ikke bare er onde og sender meg slike meldinger, truer med å ta livet av meg osv.

Pga av? Latterlig, en bok...

Helt sant, ei bok...

Bare bagateller, men jeg vet hvem som har ringt og gitt klar beskjed. Dvs sin mening nå.

Også ... får jeg trusler...

Patetisk.

Glad jeg skal flytte fra oslo nå, selv om det danser sommerfugler i min mage...

Hvor?

Hemmelig.

Om han kommer om to uker, blir jeg med, men kun som en venn.

Men han kommer ikke, det er jeg som kommer /tar et fly.

Venter en telefon, men er så trett, så vet ikke om jeg kanskje kun sender en mail og sier at jeg er søvnløs, dvs. at jeg ikke blir tilgjengelig før i morgen.

Det er jo realt, da slipper andre vente på at jeg skal ordne opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Vel, jeg er vel ikke forgiftet av arsenikk, kun drapstruet via sms (er litt lettere, men jeg anmelder ikke...politiet har ikke ressurser til å gripe inn før man er blitt f.eks. alvorlig skadet el. drept.)

Hvordan jeg vet det, jeg kjenner da noen...

Men, teorien min ang forgiftnign, vet jeg ikke hva jeg skal mene om, men jeg føler meg helt sjuk...svimmel osv. og når jeg leste den boka stemte alle symptomene på ...men jeg kan ikke tro det.

Ingen kan gjøre det.

...Men hvorfor ser jeg meg i speilet, selv om jeg ikke har rørt alk eler dop på to uker, og jeg ser helt grå-blek, blek blek ut...

Men det er vel bare alderen, og ingen andre årsaker.

Om jeg har sett meg i speilet nå? Nei, absolutt ikke. Jeg vet hva jeg vil se, jeg vil se helt corny dopa ut, gusten osv... (nei, har ikke dopa meg)...

Snart må jeg ta en tlf, en venn av meg er i Oslo snart, men hva skal jeg si...

Be han komme hit, han vil legge merke til utseendet mitt, jeg skal ikke si ett ord. Men han har hatt par slag, så jeg har ikke så veldig lyst å plage han, men er det ikke der for vi har venner?

For å spørre teite og dumme og tåpelige sp.mål...

Jeg ser ikke ut, har fått eksem på armene, (ikke på hendene), kaster opp osv. Men alt er sikkert nerver.

Vil helst ringe en venn, be han komme istedet for at late som jeg ikke er i byen nå...

Men jeg er så trett...

Jeg ringer ei venninne og forteller om det jeg har skrevet om her, da kan hun høre om jeg er helt gal eller bare litt gal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Jeg er ikke forgiftet...arsneikk ...

Ikke jeg, og ikke du. Hvem kan tru det...

Pratet med den ene av venninnene mine som ikke er gravide nå, og hun tok meg faktisk på alvor...dvs hun sa at jeg måtte si dette om mine mistanker til legen min, men jeg sa at da vil jo legen tru at jeg er gal...

Men jeg stoler litt på henne...

Men, nå tviler jeg igjen, stole på en lege... psykologen min lovet å ringe nå, men h ører ingenting...

Nei, har ikke fortalt psykologen om dette, jeg ser bare at jeg har de samme symptomene som de som blir gradvis forgiftet, og resten får prøvene vise. Hvem?

Jeg vet. Bevis?

Ingen...

Det er inteligente som dreper andre, per gift, jeg vet ikke, men hvorfor drøyer psykologen min med å ringe meg nå....

Perhaps, jeg må bare ringe selv, men...det eneste h*n veit, er at jeg er redd nå.

Jeg er ikke redd, jeg er for sjuk, men da ringer jeg.

Har ikke time hos legen før om en uke elller omtrent, men jeg kan ikke innbille meg at jeg har noen som jeg kjenner som gir meg gift (selv om jeg har reagert på ,¨

Skal jeg ringe legevakta nå?

De vil jo tru jeg er gal, og jeg foreterkker kreft framfor drap

Er sliten.

Ringer legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Moderator... om noen minutter ringer psykologen meg, så slapp av. Jeg er fullstendig klar over at jeg høres gal ut.

Joda, har ringt, lege men der fikk jeg svar at det ville ta tre fire dager før de fikk evt. resultatet av prøvene og med slike odds, trur jeg at jeg rømmer landet...

Bortsett fra at jeg stoler på psykologen min, og legen min. De vil SE meg, veit at jeg har fantasi som ligner ...og de vil ikke legge meg inn, om det ikke er krise.

Det er ingen krise, jeg har ikke tenkt ta livet mitt. Jeg føler bare at andre tenker det, men jeg håper det o

Nå ringte dama, psykologen min, og pratet med meg og pratet med meg. Hun konkluderte med at jeg ikke var gal.

Så jeg kan vel slappe av, og stole på at jeg kun er stresset. eller er forgiftet...

Noe jeg ikke er, inge jeg kjenner har så liten hjerne...

(vi prata ikke om det da)

Men snart blir jeg tante.

Og jeg gruer meg litt, men fan kan ikke damer lage barn før de blir på ca. min alder da...

Kan ikke være så ambivalent, men jeg spurte om pappaene (de hadde insermert alt...)

Dvs jeg blir tante til to barn, dvs. to mødre.

Uten advarsel...

Ok, jeg er en flink bleieskifter, og en flink til å fortelle eventyr om (det vet ikke mødrene...)

Men, psykologen min mente at jeg ikke hørtes gal ut...men jeg har hørt at alle psykologer er...litt sånn .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vimselot

Jeg spurte henne, er jeg gal, jeg må jo væra gal...

Nei, jeg spurte aldri om noe så uprofesjonelt. Men, grunnen til at hun giddet å jamme med meg i nesten to timer, helt ubetalt, var vel fordi hun mistenkte galskap...

Men n år vi prates, snaker vi oss helt vekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Fy flate, nå har jeg sittet og sett på hotel cæsar, og jeg har bare observert...

Har veldig lyst å ringe noen i dag, men trur jeg har sagt ... mitt, i alle fall mener noen det.

Men jeg kan jo ringe og spørre om å få prate med han? Ingen sjalusi, kun fra hunkjønnet...

Det er trist, jeg får ikke ha så god kontakt med ...

Nå skal jeg bare se på tv og kanskje på den kyllingbonden osv...men jeg har lyst å si at jeg er glad i...

Men da blir andre kanskje sjalu... vet ikke, håper ikke det, jeg ringer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

JaKten på bonderomantikken, er vel det mest tåpelige jeg har sett i h....

Men, jeg vet hvem som (hva mannen velger, jeg vet det), velger hvem, og hvem som valgte å gå..visste jeg også, men jeg jobber ikke innenfor tv-bransjen, jeg bare observerer, men dette er ...

vet ikke...

Tull, javel, men jeg ville aldri stillet meg sammen med andre damer og leket fritt vilt...

Selv om vi gjør det, uden å vite det, men faktisk ige på tv... det blir noe annet. Eller...jeg synes det er et trist program, fordi det er så mange følelser...ikke blant alle, men av noen...

Men jeg vet hvem som velger hvem. en mann skal velge? To stk igjen, æsj....

Om jeg var med i en sådan tvprogram, og det var jeg og en dame igjen, da ville jeg valgt ...henne.

Kåringen av damer som liker hverandre og som har samme smak .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...