Midnattsol Skrevet 26. oktober 2007 #541 Skrevet 26. oktober 2007 Sånn er det her også. Sambo stråler jo ut varme. Jeg derimot går alltid med noen gode sokker og har et pledd over meg i sofaen eller noe. Han sitter der i kortarma. En teori: Det stammer fra når vi var huleboere. Mannfolka var ute og jakta, mens kvinnfolka satt i hula rundt bålet og ble vant til å ha det godt og varmt rundt seg.
Midnattsol Skrevet 26. oktober 2007 #542 Skrevet 26. oktober 2007 Ok, den holder kanskje ikke helt mål...
Simpleminded Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #543 Skrevet 26. oktober 2007 Sånn er det her også. Sambo stråler jo ut varme. Jeg derimot går alltid med noen gode sokker og har et pledd over meg i sofaen eller noe. Han sitter der i kortarma. En teori: Det stammer fra når vi var huleboere. Mannfolka var ute og jakta, mens kvinnfolka satt i hula rundt bålet og ble vant til å ha det godt og varmt rundt seg. Det kan jo hende det er der det kommer fra... Min teori er derimot følgende: Gutta ser på oss som det svake kjønn, og for å "demonstrere" dette velger de å fryse og late som ingenting mens vi jenter må kle oss godt pga. guttens trass og macho-holdning..
Eve Luna Skrevet 26. oktober 2007 #545 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg tror mer på Simpleminded sin teori. Jeg har set mange nok menn som biter tenna for å leke macho.
MellonCollie Skrevet 26. oktober 2007 #546 Skrevet 26. oktober 2007 Det kan jo hende det er der det kommer fra... Min teori er derimot følgende: Gutta ser på oss som det svake kjønn, og for å "demonstrere" dette velger de å fryse og late som ingenting mens vi jenter må kle oss godt pga. guttens trass og macho-holdning.. Denne teorien skal presenteres for kjære ikveld. Jeg er rimelig overbevist om at den stemmer!
Midnattsol Skrevet 26. oktober 2007 #547 Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Pft! Jeg skrur opp varmen, så får han heller kle av seg Endret 26. oktober 2007 av Midnattsol
Gjest imli Skrevet 29. oktober 2007 #549 Skrevet 29. oktober 2007 Hehe, ang. menn og frysing; min kjære mener god innetemperatur om vinteren er ca 18 grader! Jeg derimor synes 22-23 er bedre... Tror kanskje han innerst inne synes det er fint med min temperatur, jeg...
MellonCollie Skrevet 30. oktober 2007 #551 Skrevet 30. oktober 2007 Håper du hadde en fin helg, Simpleminded! Blir spennende denne uka i alle fall... har du noen følelse på noe?
Simpleminded Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #552 Skrevet 30. oktober 2007 Gooood helg, Sim Takk! Storkoste meg alene i helga jeg. Må si det ble masse jentefilmer/-serier på meg Jeg tror mer på Simpleminded sin teori. Jeg har set mange nok menn som biter tenna for å leke macho. Hehe Menn er og blir menn.. Denne teorien skal presenteres for kjære ikveld. Jeg er rimelig overbevist om at den stemmer! Har ennå ikke turt å presentere teorien min for min kjæreste, og når jeg gjør det så vet jeg jo hva han kommer til å si.. Han er en evig macho-gutt han.. :rødme: Pft! Jeg skrur opp varmen, så får han heller kle av seg Den var'ke dum Middi! tilbake Hehe, ang. menn og frysing; min kjære mener god innetemperatur om vinteren er ca 18 grader! Jeg derimor synes 22-23 er bedre... Tror kanskje han innerst inne synes det er fint med min temperatur, jeg... 18 grader! Brr... Fryser bare ved tanken..
Simpleminded Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #553 Skrevet 30. oktober 2007 Håper du hadde en fin helg, Simpleminded! Blir spennende denne uka i alle fall... har du noen følelse på noe? Ikke noe følelse på noe som helst, men leter febrilsk etter symptomer.. Har du merket noe? Og når skal du teste forresten? Spennendes dette her...
Simpleminded Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #554 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg sa opp jobben i går jeg.. Føler meg mye lettere til sinns og klar for nye utfordringer! :-D Sjefen min er en merkelig skrue.. Forventet meg enten stillhet eller aggresjon fra hans side, men fikk "Ja, var det noe mer?" etter jeg snakket med han for så og levere oppsigelsen skriftlig.. Hmm.. Jeg har valgt å ikke gå ut med den egentlige årsaken til at jeg slutter, fordi det vil føre til "baksnakking" og misnøye fra kolleger. Derfor har jeg valgt å si at jeg slutter fordi jeg søker nye utfordringer og arbeid som er mer tilpasset min utdanning. Ettersom oppsigelsen allerede er levert er det uansett for sent å si noe på hvordan jeg føler arbeidssituasjonen er da det ikke vil hjelpe meg noe den siste tida jeg har igjen her.. Jeg jobber ut november, så er jeg ferdig der
MellonCollie Skrevet 30. oktober 2007 #555 Skrevet 30. oktober 2007 Ikke noe følelse på noe som helst, men leter febrilsk etter symptomer.. Har du merket noe? Og når skal du teste forresten? Spennendes dette her... Ingen sypmtomer her nei, selv ikke når jeg legger til litt godvilje Så jeg er rimelig sikker på at det ikke har skjedd noe denne mnd. IKM kan egentlig være når som helst fom fredag, tom mandag hos meg. Så jeg kommer uansett ikke til å teste noe før tirsdag/onsdag, om det skulle være behov. Hva gjør du da? Og du, så utrolig bra at du sa opp jobben din. Kan tenke meg du føler litt lettelse nå ja! Man er på jobb så mange timer i døgnet at det er viktig at man trives..
Midnattsol Skrevet 30. oktober 2007 #556 Skrevet 30. oktober 2007 Tipper det skal bli godt å bli ferdig der. Deilig å vite at det kun er kort tid igjen der vil jeg tro
jente 79 Skrevet 30. oktober 2007 #557 Skrevet 30. oktober 2007 Ikke noe følelse på noe som helst, men leter febrilsk etter symptomer.. Jeg hadde heller ingen symtomer, så tror ikke du skal se på det som negativt Jeg sa opp jobben i går jeg.. Føler meg mye lettere til sinns og klar for nye utfordringer! :-D Så bra Får håpe du finner noe bedre om ikke så lenge. Viktig å trives på jobb
Simpleminded Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #558 Skrevet 30. oktober 2007 Ingen sypmtomer her nei, selv ikke når jeg legger til litt godvilje Så jeg er rimelig sikker på at det ikke har skjedd noe denne mnd. IKM kan egentlig være når som helst fom fredag, tom mandag hos meg. Så jeg kommer uansett ikke til å teste noe før tirsdag/onsdag, om det skulle være behov. Hva gjør du da? Og du, så utrolig bra at du sa opp jobben din. Kan tenke meg du føler litt lettelse nå ja! Man er på jobb så mange timer i døgnet at det er viktig at man trives.. Ja, det er deilig å vite at jeg snart er ferdig her. Jeg skal forresten på jobbintervju til torsdag! Det blir spennendes det! Selv om det ikke er en jobb jeg ser meg i for framtiden, så er førsteprioritet nå å få meg en jobb Tror nok jeg tester på søndag jeg.. Men vet ikke helt ennå. Jeg skal besøke foreldrene og søsknene mine til helga, så jeg må kanskje innrømme en ting eller to hvis jeg ikke tar meg en øl når jeg er der.. Jeg pleier ALLTID kose meg med øl når jeg er hjemme.. Uansett så vil nok ikke testresultatet vise noe helt sikkert før på mandag tror jeg.. (Da har jeg faktisk bursdag også ) Konklusjonen er altså; jeg holder meg unna alkohol i helga, så får de bare lure heller..
Simpleminded Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #559 Skrevet 30. oktober 2007 Tipper det skal bli godt å bli ferdig der. Deilig å vite at det kun er kort tid igjen der vil jeg tro Ja, kjempegodt å tenke tanken at jeg skal vekk derfra.. Det gjør at jeg holder ut
Simpleminded Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #560 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg hadde heller ingen symtomer, så tror ikke du skal se på det som negativt Så bra Får håpe du finner noe bedre om ikke så lenge. Viktig å trives på jobb Tiden vil vise Uff, er lei av å vente til jeg kan teste! Får smøre meg med tålmodighet så godt jeg kan til deg!
Fremhevede innlegg