minnimy Skrevet 21. mars 2007 #81 Del Skrevet 21. mars 2007 du trenger mange det føles sikkert som 9 nye mnd å gå over tiden håper legen din kommer med oppløftende nyheter i morgen.når skal du? snart kommer babyen...... håper du får sove litt i natt før det settes igang god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 21. mars 2007 #82 Del Skrevet 21. mars 2007 Nå MÅTTE jeg jo sjekke siden du var.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 22. mars 2007 #83 Del Skrevet 22. mars 2007 Nå MÅTTE jeg jo sjekke siden du var.... ← lykke til på kontroll i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 22. mars 2007 #84 Del Skrevet 22. mars 2007 Herlighet, minnimy, prøver du å gi meg infarkt her?! Lykke til på kontroll, kanskje de setter i gang med en gang, det gjorde de med svigerinnen min! I såfall lykke til med det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 22. mars 2007 #85 Del Skrevet 22. mars 2007 Mange og lykkeønskninger til Shabaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lazuli Skrevet 22. mars 2007 #86 Del Skrevet 22. mars 2007 Mange og lykkeønskninger til Shabaa ← Slenger meg på Ulva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 22. mars 2007 #87 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg er så spent på hva du skriver!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 22. mars 2007 #88 Del Skrevet 22. mars 2007 venter spent jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 22. mars 2007 #89 Del Skrevet 22. mars 2007 du forsvant igjen,håper det er pga vondtene håper alt er ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #90 Del Skrevet 22. mars 2007 Det er visst lov å være sutrete... Da var legetimen overstått og på en måte er det jo noen oppløftene nyheter... 1: Lille nurket har det bra og fosterlyden er flott. Fortsatt mye bevegelse til tross for at hodet er festet, men det gjør ikke noe. 2: SF- målet er langt fra så stort lenger, og det er jo bra med tanke på størrelsen på nurket. 3: Jeg er i fin fysisk form, og vekten min er heller ikke så ille. Vi glemte å veie sist gang, men i dag veide jeg merkelig nok en kilo mindre enn for 4 uker siden. I og med at legen ikke reagerte på det så gjør ikke jeg det heller. 4: Siste nyhet er at vi har fått time på sykehuset til overtidskontroll tirsdag 27.03- 2007. Da kommer de til å ta vanlig helsesjekk+ CTG+ undelivssjekk for å se om noe er på gang eller ikke. Kan hende vi blir sendt hjem den dagen, men det kan også hende fødselen blir satt i gang. Vi håper selvfølgelig at fødselen kommer i gang av seg selv før tirsdag, og at vi slipper hele det opplegget der. Men med en så sta baby, som tydeligvis allerede liker å gjøre ting når hun vil og ikke når andre sier hun skal, så får vi bare ta det som det kommer. Det verste for oss er i grunn at vi venter uten og egentlig gjøre det... hvis du skjønner hva jeg mener med det. Den mest enkle måten å forklare det på er å si at vi har blitt nøytrale. Vi vet hun kommer, men tror ikke det kommer til å skje på en stund, og derfor har vi på en måte sluttet å vente. Men likevel gjør vi det... Ser etter tegn hele tiden uten å tenke over det, og tør nesten ikke bevege oss utenfor huset i tilfelle. Også kjeder vi oss veldig mye! Det er sikkert mye vi kan gjøre, og i grunn gjør vi mange småting som vi har utsatt lenge. Jeg tror problemet der er at vi ikke gjør det vi vil gjøre. Og det er å være på fødestuen på sykehuset! Og nok en gang; Tålmodighet er en dyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 22. mars 2007 #91 Del Skrevet 22. mars 2007 håper det skjer før tirsdag,men hvis du må vente til den dagen så håper jeg du blir satt i gang,jeg ser ikke vits med å gå såååååå lenge over tiden,men jeg er ikke jordmor heller skjønner at det er kjedelig å vente,først innstilt på å gå til termin så blir det ca to uker til.....DU HAR LOV TIL Å VÆRE LEI. har du prøvd ut noen triks? sex kanel osv men barnet kommer nok ut uansett om ikke lenge,og sladrissen er klar prøv å nyt de siste dagen...(lettere sagt enn gjordt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #92 Del Skrevet 22. mars 2007 Har prøvd en del triks ja, men ingen ser ut til å hjelpe Også kan jeg ikke gjøre stort annet enn å slappe av... Sofaen kaller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 22. mars 2007 #93 Del Skrevet 22. mars 2007 Hihi, jeg liker denne babyen! Skikkelig stabeist! Hjelpes, er du sikker på at du vil at hun skal komme ut? Med en så trassig start, kommer hun sikkert til å bli litt av en utfordring! Kult at hun viser litt stamina og bein i nesa! Tror ikke du trenger å være redd når denne jenta skal gå alene hjem i mørket! Tror ingen tør å nærme seg henne med mindre hun tillater det! Dette blir Dronningen av Saba! :-D Krysser fingrene for royal fødsel så fort som mulig! (Og hvis du noen gang skulle bli lei av stabeisted, kan jeg godt overta henne! Liker folk som viser personligheten før de en gang er født! :blunke: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 23. mars 2007 #94 Del Skrevet 23. mars 2007 Lykke til skal du i alle fall ha, får håpe det hele går fort når det først setter i gang! Og går du tom for "triggere" kan jeg fortelle at trappegåing og snemåking (men da er jo sne en forutsetning) er fin-fine greier for å starte moroa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 23. mars 2007 #95 Del Skrevet 23. mars 2007 nå er det sladre tid. fikk melding kl15.21 er på sykehus,men vet ikke om vi blir.har hatt rier i natt, men de ble ikke smertefulle før rundt 9 i morges håper tiden er inne håper tiden er inne ja lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 23. mars 2007 #96 Del Skrevet 23. mars 2007 :hoppe: Da ser det endelig ut til at ting er i gang her!!!! Blir spennende å følge med!!! Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 23. mars 2007 #97 Del Skrevet 23. mars 2007 LYKKE TIL SHABANA!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lazuli Skrevet 23. mars 2007 #98 Del Skrevet 23. mars 2007 Wow... Håper vi blir forumtanter nå da dere Lykke til Shabana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 24. mars 2007 #99 Del Skrevet 24. mars 2007 *tromme virvel* endelig er hun er.fikk mld kl 01.04 klokken 21.43 kom det lille nurket til verden. hun er 52 cm lang og veier nesten 4 kg. hadde 6 cm åpning da vi kom på sykehuset og fødselen var overraskende lett.hun tok bryst med en gang og koste seg med det i nesten 3 timer.nå skal vi sove. god natt gratulerer så masse at dere endelig fikk treffe prinsessen,ble rørt av mld kos dere masse gleder oss til å høre mer om hvordan dere har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 24. mars 2007 #100 Del Skrevet 24. mars 2007 Endelig kom jenta Og jeg er den første til å gratulere Gratulere så masse Shabana og (pappaen), og velkommen til verden lille nurk Minnimy: Hilse så masse fra meg å gratulere da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg