Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2007 #41 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg leste et sted at Lost har kontrakt fram til 2010, så det går nok ei stund før de kommer seg av den øya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 21. mai 2007 #42 Del Skrevet 21. mai 2007 Michael og WAAAAAAAAAAAALT fikk heldigvis dra ja, og siden har vi ikke hørt noe mer fra dem, noe jeg er så takknemlig for at jeg ikke bryr meg om huller i historien på den kanten! Kontrakt til 2010 ja, de har virkelig tenkt til å melke det for hva det er verdt skjønner jeg! Sesongavslutning?! Allerede?!! NOOOO!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 25. mai 2007 #43 Del Skrevet 25. mai 2007 Hihi, har dere sett avslutningen enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opa Skrevet 25. mai 2007 #44 Del Skrevet 25. mai 2007 JA, så den igår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 25. mai 2007 #45 Del Skrevet 25. mai 2007 Så må vi vente til JANUAR før vi får se mer!!!! Wæææ!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opa Skrevet 25. mai 2007 #46 Del Skrevet 25. mai 2007 Oj,er det SÅ lenge til? Vil se mer NÅ!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 25. mai 2007 #47 Del Skrevet 25. mai 2007 Var det mannen min sa i allefall! At de ikke begynner å filme igjen før til høsten. Men jeghåper selvfølgelig at han tar feil!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Windy ii Skrevet 25. mai 2007 #48 Del Skrevet 25. mai 2007 Ser ut til at mannen din har rett, Rainbow :icon_neutral: http://www.tv.com/story/9482.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 25. mai 2007 #49 Del Skrevet 25. mai 2007 Kjempespennende avslutning, og veldig lenge å vente på fortsettelsen... Hvem jobber Naomi egentlig for? Og hvor er Penelope? Hadde Ben rett i det han sa om Naomi, hun har i hvert fall løyet. Utrolig trist at Charlie døde... selv om vi visste det Hvem tror dere var i kista (som Jack kom for å si farvel til)? Hvorfor vil Jack i ettertid tilbake til øya igjen...? Så mange spørsmål, så lenge til vi får flere svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 26. mai 2007 #50 Del Skrevet 26. mai 2007 Tror det er Sawyer som døde, han hadde jo ingen familie, og det kunne forklare hvorfor Kate reagerte så voldsomt.. Men jeg vil ikke at Sawyer skal dø, akk som jeg ikke ville at Charlie skulle dø! Men windy ii, den linken sier jo ikke noe om når de begynner å sende 4. sesong? Blir rart med sesonger som bare er på 16 episoder!! Da kan de vel heller lage vanlig lengde, og heller ha en sesong mindre? Hmmm.. Men føler meg fortsatt i mørket på når de starter å sende igjen! (Vil så gjerne at mannen min tar feil på dette!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 26. mai 2007 #51 Del Skrevet 26. mai 2007 HULK!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. mai 2007 #52 Del Skrevet 26. mai 2007 Ahhhh... Dør Charlie???? Jeg må lære meg og holde meg unna disse trådene hehe.. Men dere som har sett det, hva har hu dama i helikopteret med Desmond og gjøre? Samboer er dødsnyskjerrig og jeg vet ikke om jeg har hørt riktig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 26. mai 2007 #53 Del Skrevet 26. mai 2007 Vi vet ikke enda. Man fikk inntrykk av at hun kom med en redningsbåt sendt fra Penny, kjæresten til Desmond, og hun har med seg en satelitttelefon for å kontakte båten. Men hun lyver, og vi vet ikke hvem hun er! I følge Ben er hun "bad guy", og det kan jo kanskje virke sånn?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anthea Skrevet 26. mai 2007 #54 Del Skrevet 26. mai 2007 Syns dt va dumt at charlie døde, men MÅTTE han egentlig det? Kunne han ikke gått på andre siden av døren og stengt den? Og om de ikke fikk stengt den, kunne de ikke hoppet i sjøen og svømt opp igjen? Eller om han måtte stenge døren fra innsiden, kunne han ikke da kommet seg ut gjennom kuøyet når vannet som fosset gjennom hadde roet seg? Åh likte ikke at han døde... Og dt med Naomi, hvordan visste hun om Desmond, om det ikke var Penny som hadde sendt hun avgårde? Hadde ikke hun med bilde av Desmond og Penny inni den boken? Eller husker eg helt feil nå..? Og hvorfor var det Penny som dukket opp på skjermen? Hvem er det egentlig som er the bad guys? Hvem er Jacob? Det er så utrolig mange spørsmål, og så altfor lang tid til vi får svar! En liten ting til, Naomi fikk jo kontakt med båten i det hun fikk en kniv i ryggen. Da vil de jo kunne finne frem til øyen, selv om de nå i fortsettelsen slår av igjen tlf? gleder meg til ny sesong! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. mai 2007 #55 Del Skrevet 27. mai 2007 Den døra kunne bare lukkes fra innsiden. Hvis ikke Charlie hadde gjort som han gjorde, ville Desmond også ha druknet... Det koøyet var for lite til å svømme ut fra (tror jeg). Tror neste sesong begynner på nyåret 2008, altfor lenge å vente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 27. mai 2007 #56 Del Skrevet 27. mai 2007 Utrolig spennende avsluttende episoder... Åhh... klarer ikke vente såå lenge på nye episoder :S Men hvorfor ville Jack tilbake til øyen? Det lurer jeg også på... og denne Jacob, .. det var fryktelig merkelig.. han sa jo noe til Locke.. var det 'save me' ? Alt er så mystisk.. og jeg klarer ikke vente i mange måneder på flere svar. Synes det var litt deilig at man får vite at de faktisk kommer seg vekk fra øya da på en måte, selv om det ikke virker som det går så bra med dem i ettertid. Men tror du ikke de andre fra øya ville deltatt i begravelsen til Sawyer.. ? Håper ikke han dør altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. mai 2007 #57 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg lurte på om det kunne være John Locke i den kista. Eller Ben? Det Jacob sa til Locke var "Help me". Men hvorfor??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 28. mai 2007 #58 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg tror ikke Ben eller Locke, eller Rosseau for den saks skyld, kommer til å forlate øya. Ikke Rose heller. Tror det kommer til å være en gruppe som drar, og en som blir. Når det gjelder Jacob, som er usynelig, tror jeg det kan forklare alle synene de ulike folkene har hatt. At han kan ta form som hvem han vil, og at det var Jacob som kom og reddet Locke - i Walt-form. Da har det helt sikkert også en hensikt med hvilken figur de viser seg som! Akk HVA Jacob er på den andre siden... det har jeg ingen anelse om. Men det virker som om de alle, én etter én, må møte sin største frykt, og overkomme denne, og gå ut av situasjonen som en "ny" person.. Kanskje det er derfor Jack vil tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 28. mai 2007 #59 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg tror det er Ben som ligger i kisten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 28. mai 2007 #60 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Noen som vet hvilken episode TVNorge sender og hvilken episode som er den siste som er "utgitt"? :klø: Fant selv, her. Endret 28. mai 2007 av lillesky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå