Gå til innhold

Lost


Gjest Kermit

Anbefalte innlegg

Gjest DyneTryne

Virket som de kjente hverandre iallfall siden hun sa "Desmond". Håh. Lurer på om hun døde eller bare himlet med øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest DyneTryne

Hei hallo! Så noen på forrige torsdag? Det gjorde ikke jeg, for jeg så det på fredag. Høh uansett, er alle døde? Nå må vi spekulere i deres person før ny episode kommer ut i morra, dette er spennende saker og endelig masse progressjon på en gang. Før har det gått så mange gørrkjedelige episoder imellom de spennende, men nå vet dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke dere komme med et lite sammendrag om hva som skjer på Lost? Ser bare på norsk TV, begynner egentlig å bli litt lei hele serien, men har jo begynt å se på den så jeg må vel fortsette...

Men jeg hadde blitt veldig glad hvis noen kunne fortalt meg litt mer hva som skjer fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Det som har skjedd i det siste er at ei dame kom i fallskjerm, og spurte hurley hvem de var. Han sa de var overlevende fra 815flyet, så sa hun det var bare tull, for nyhetene sa de hadde funnet flyet og alle på det omkommet!

Håhå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som har skjedd i det siste er at ei dame kom i fallskjerm, og spurte hurley hvem de var. Han sa de var overlevende fra 815flyet, så sa hun det var bare tull, for nyhetene sa de hadde funnet flyet og alle på det omkommet!

Håhå!

:overrasket: Javelja, her skjer det visst litt fremover. Men hvor i alle dager kommer hun fra da (hun i fallskjermen altså)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Hun visste hvem desmond var og skulle finne han... sikkert kona som står bak det!

Men i dag, beste episoden på alle 3 sesongene! (unntatt den hvor boone og shannon ble jaget av hallismonsteret, den skremte meg så jeg nesten tisset på meg)

Faren til locke var faktisk han sawyer tok navnet til, altså han som lagde livet hans til et helvete. Han er jo plutselig på øya nå, og da sawyer fant ut av dette, kvælte han ham med en kjetting. Så stack locke inn i jungelen og vekk fra resten drassende på liket til sin far.

Han sa forresten også før han ble drept at flyet og omkommede ble funnet, og at han hadde blitt drept selv i en bilkræsj.

Så det er ganske ironisk, hele "paradis"øya er kanskje helvete? Men det blir litt for enkelt. Selv om alle som er der har gjort noe fælt alle som en.

Dette er så spennende for tiden at jeg faktisk ser fram til hver torsdag :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er alt sammen bare en drøm?!

Synes egentlig at alt begynner å trekke ut.... får jo nesten aldri svar på noe. Jeg vil vite hva som virkelig foregår der ute :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Jeg håper ikke det, jeg håper de bare har dødd og kommet til hell hoho!

Men tror ikke det stemmer heller, for hva med han babyen til claire? Han har da ikke gjort noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk frysninger av siste episode! Litt skuffende at Jacob var usynlig, men han lagde jo rabalder likevel. Lurer sånn på om vi får svar på hvem/hva han er.

Håper Locke overlever skytinga, men skjønner ikke helt hvordan det skal skje... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alt sammen bare en drøm?!

Synes egentlig at alt begynner å trekke ut.... får jo nesten aldri svar på noe. Jeg vil vite hva som virkelig foregår der ute  :sur:

Det hadde vært typisk. Sånn som jeg skrev stiler da jeg gikk på skolen; skrev og skrev og skrev, og da jeg var lei av å skrive "våknet h*n og alt var en drøm"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere som synes det er ganske merkelig at da Ben som liten gutt traff Richard Alpert i skogen, så ser Richard ut til å være så mye eldre enn Ben?

For i nåtiden ser de da ut til å være på omlag samme alder?

Og det er jo han som vervet Juliet, er det ikke?

Jeg tenker på han her

Uansett, jeg synes siste episode var helt fantastisk, og kan nesten ikke vente til neste.

Endret av g@brielle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det slo meg også. Er visstnok noe med øya som gjør at folk lever lengre. Hvis de ikke alt er døde da... ellre svever i en eller annen mellomtilstand. Faren til John sa jeg at de var i helvete... men jeg tror ikke det. I så fall, er Ben djevelen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke de er i helvete, for produsentene har benektet det, pluss endel andre teorier. Det står litt om det her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åja, det er utrolig spennende nå!

Overraskende slutt, når hele epiosden ledet opp til at Charlie bare skulle "vri på en bryter og dø". Men det kan jo fortsatt skje.

Spent på om vi får noen nye svar på hva som egentlig skjer, men det dukker vel bare opp tusen nye spørsmål antakelig! Men MÅ jo følge med likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg begynner å bli skikkelig spent! Lurer på om de faktisk har tenkt til å redde dem av øya, og at neste sesong blir siste, hvor de kommer tilbake til vanlig verden igjen...

Og jeg er helt sikker på at Locke ikke er død i allefall!

Lurer på om de nede i looking glass er dharma eller ben sine folk! Ahh, alt for lenge til neste episode!!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min teori var også at de var i helvete.. og jeg syns det passer godt. Hvertfall etter at de ble meldt omkommet etter ulykken.. Alle har gjort også noe "galt", drap, svindel etc. Så det stemmer jo også.. Syns det er den beste forklaringen:P Men blir skuffet om de forklarer det som bare er en drøm..

Syns det har tatt seg opp skikkelig de siste episodene... Er så utrolig spennende.. Håper ikke Locke dør.. Denne uken kommer sesongavslutningen.. dobbeltepisode :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager dobbeltposting her.. men.

Kan noen fortelle meg hva som skjedde med Michael og sønnen`? Samarbeidet ikke de med the Others for å få lov til å reise hjem? Og jeg synes å huske at de også fikk reise hjem til slutt?

Men hva skjedde så? Og burde ikke Michael avkreftet at alle var omkommet om han så kom seg hjem igjen? Eller er det noe jeg har glemt ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...