Gå til innhold

Lost


Gjest Kermit

Anbefalte innlegg

Gjest DyneTryne

Ben i kisten? Hvorfor ville jack begynne å sippe over det i bilen og prøve å ta selvmord? De var jo ikke bestevenner akkurat :)

Men, flashbacksene denne gangen var da altså fremtiden? What a twist hoho! Jeg hater lost, fordi det har tatt seg så utrolig opp i det siste, også slutter det bare på denne måten! Herrefred. Og walt, hva gjør gutten fortsatt på øya? Dro han ikke hjem med faren i båt? Også så stor han var blitt, nei og nei, de vokser så fort disse små!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror også det er Ben som ligger i kisten. For det første sier Jack at det verken er familie eller venn som er død, og det burde eliminere mange. Han ville vel omtalt alle pasasjerene som var i flystyrten som en venn? For det andre må det være en som vekker reaksjonen "Hvorfor i **** skulle jeg gå i den begravelsen?" hos Kate. For det tredje er det ingen bortsett fra Jack som dukker opp i begravelsen, noe som tyder på at den døde ikke har familie. Ben har ingen.

Men den viktigste grunnen til at jeg tror det er Ben, er den at Jack er desperat etter å komme seg tilbake på øya. Han tar fly rundt om i verden i håp om å styrte. Så ser han plutselig avisklippet om at noen er død, og han blir fra seg og kaster seg nesten fra en bro. Jack sier selv at det var verken en venn eller et familiemedlem som døde, så hvorfor skulle han ta så på vei da? Jeg mener det er fordi Jacks håp om å komme seg tilbake til øya døde da han fikk se den artikkelen, for hvis noen kunne ha hjulpet Jack tilbake til øya, så må det ha vært Ben.

Tilslutt vil jeg utrykke min sorg over at min favorittkarakter Charlie er død! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Ah ja sånn sett. Tenkte ikke på det, jeg :P

Jeg sitter bare og gleder meg til 7 måneder har gått jeg.

Og hurley eide episoden :D Dagens helt hoho! Hadde jeg hatt alkohol innabords hadde jeg vært mer sentimental og sippet av scenen hvor de finner ut at de tre er i live, alle ble jo så glade!

Nei, i denne episoden grodde plutselig alle seg baller. Det var gøy å se!

Men faren til jack da? Ikke død likevel, siden han tydeligvis var på kontoret dritings?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En en dritings Jack senior, fikk meg også ut på tankespinn, gitt... Kanskje Jack har blitt helt psykotisk? Kanskje han har mistet evnen til å skille fantasi fra virkelighet, ser syner og innbilder seg hele dødsfallet, og det er altså derfor Kate reagerer med et WTF???

Jeg har sett på Lost med dalende interesse gjennom hele sesong 3, men siste episode vekket interessen igjen. Og nå skal jeg liksom vente helt til januar for å få fortsettelsen? Arrrgh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mirina

Jeg tror ikke det er Ben, for Ben ville aldri dratt fra øya. Men når var det Jacob sa "save me"? Det har ikke jeg fått med meg. Lurer på om jeg har gått glipp av en episode, for jeg vet heller ikke hvorfor Locke lå i den gropa sammen med alle likene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Jeg lurte nesten på å laste sesong 1 jeg, for å se om jeg skjønner mer av den når jeg har fått svar på mye :)

Jacob sa save me når locke og ben var på visitt i hans gamle trehytte hoho! Da det klikket for han. Locke skulle til å plaffe ned ben, men han var kjappere og skjøt locke nedi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror faren til Jack er død og borte, men Jack var såpass "far out" av alkohol og piller at han begynte å vrøvle om at han satt oppe på kontoret og drakk han også.

Og mine tanker ang. Ben i kista var eksakt de samme som Elanor :)

Walt har tydeligvis ikke forlatt øya likevel, mystisk han gutten der altså! Hvis da ikke Locke så syner av Walt, sånn som noen av folka gjorde i sesong 2? :klø:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Ja, Jack så faren sin, Kate så hesten, Sawyer mente grisen var morder ( :ler: ), Eco så sin bror! Var sikkert de hviskestemmene som hvisket trylleformler om at Locke skulle se Walt! De var jo kompiser, spilte spill på stranda og greier.

Kanskje jack også mente "Der oppe" var i himmelen eller noe slikt? Kæm veit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Irriterer meg noe INDERLIG at vi må vente til slutten av januar neste år før vi får se mere!!! :frustrert: Etter den sesongavslutningen så bare MÅÅÅÅÅ jeg se hva som skjer videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror bare et fåtall, blant annet Jack og Kate, fikk reise bort fra øya. Resten av gjengen er der enda. Derfor er Jack desperat etter å dra tilbake siden han føler at han sviktet dem.

Angående kommentaren om faren sin, tror jeg Jack var så full av piller og alkohol at han bare prata fjas.

Umulig å si hvem som ligger i kista. Kjenner jeg LOST rett får vi sikkert ikke vite det før langt uti sesong 4 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Lost-fan

Jack prøvde å jo å heve resept som angivelig var skrevet ut av faren, men da apotekdamen ville ringe farens kontor så trakk han seg jo...kan jo tyde på at faren virkelig var død da..

På det avisutklippet stod det noe om "man found dead.." (var vanskelig å se selv om jeg frøs bildet!) Så da må vel Jack enten ha hatt noe med dødsfallet å gjøre, eller han måtte ha visst hvordan det foregikk, eller?

ÅÅÅ! Altfor mange løse tråder, og altfor lang tid å vente! :slåss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det spekuleres i om personen i kisten er Ben. Men det kan også være en person vi ikke har møtt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... :tristbla: Jeg er evig optimist, håper han kommer tilbake..

Nei, han er nok skrevet ut av serien. Han gifter seg for øvrig med "Kate" i sommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror ikke det er Ben som er i kista.

Jeg tror det er John Locke. Han har heller ikke familie. Og siden han prøvde å stoppe de fra å bli reddet så anser vel ingen på øya ham som en venn lenger. Heller ikke Kate.

Å vente til 2008 er altfor lenge.

Men den som venter på noe godt ...... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Advena
Nei, han er nok skrevet ut av serien. Han gifter seg for øvrig med "Kate" i sommer ;)

:grine:

Jaja, fint det ordner seg for ham i RL da. ;)

Grusomt!! Jeg gråt så jeg ble våt på t-skjorta!

Ja, jeg også! Dæven så vi lever oss inn! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...