Gå til innhold

Lost

Gjest Kermit

Anbefalte innlegg

Gjest Kermit

Hva i all verden var grunnen til denne "merkinga" av Juliette etter at dødsdommen ble omgjort? Hun fikk et merke i korsryggen...Javel, og så?

Endret av Kermit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sativa

Det er vel enda en av de tingene som vi må gruble på en stund før vi finner ut av det. Det var et kult merke da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kermit

Ja du sier noe der. Vi må vel vente til siste episode tenker jeg.

Men hvis det var for å merke henne som utstøtt, så ga det jo ikke mening at hun tilsynelatende fikk gå fritt omkring på området til The Others.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Jeg er rimelig lei av å gruble!!

Men det var fint å se han hurley kose seg i går! :-D Stakkar roger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episoden med Hurley var ganske morsom.

Det er mye å gruble på i Lost.

Hvis dere var på Lost og fikk være med en av karakterene(dette handler om å overleve der) hvem ville dere hatt med dere.? Kan bare velge en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kermit

Hva synes dere om den siste episoden?(siste episode i USA altså)

Jeg synes den var en smule kjedelig - nesten som bare en haug rask de hadde satt sammen for å få tida til å gå.

Eller kanskje man har blitt litt "immun" mot alle de fantastiske hendelsene på øya slik at det vil ta noe ala Donald Trump ridende på en elefant for å få folk til å sperre opp øynene igjen.

Jeg håper vi snart får se hvor Jack, Ben, Juliet og resten av The Others tok veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Jeg synes den gikk svosj forbi jeg :overrasket: Så den i natt da etter en bytur, så det er kanskje ikke så rart, men altså. Hva var greia mellom sippegutten sayid og hun kattedama?

Og jeg så aldri sawyer drite seg i pingpong hell, plutselig var bare hurley vinneren. Jeg svatt da kate ble overfalt nedi kjelleren iallfall, det var action ;D Og Locke som plutselig setter seg for å spille sjakk på pc istedenfor å hjelpe til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kermit
Jeg synes den gikk svosj forbi jeg :overrasket: Så den i natt da etter en bytur, så det er kanskje ikke så rart, men altså. Hva var greia mellom sippegutten sayid og hun kattedama?

Sayid skal angivelig ha torturert henne da han var med i det irakiske millitæret. Hun ville høre ham innrømme det, så derfor ble hele den kidnappinssaken satt i gang.

Det var dritkult å se Sawyer bli slått ned i støvlene av Hurley ja. Dude! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest DyneTryne

Mest spennende LOST til nå! Fikk meg faktisk til å glede meg ordneltig som en unge til torsdag! Stakkar han John ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Kermit

Er det fremdeles noen som følger med? Etter å ha sett siste episode synes jeg det begynner å bli litt i overkant usannsynlig. Her sitter de på øya i månedsvis uten at ei sjel fra "den virkelige verden" dukker opp, så kommer plutselig svigersøstra til Desmond hoppende i fallskjerm. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest DyneTryne

Jo jeg bare glemmer denne tråden :O Tror det bare er oss to haha!

Hvordan visste du det var svigersøstra? Jeg får med meg så lite ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det svigersøstra? :forvirret: Det har ikke jeg heller fått med meg, selv om jeg har lest på noen forum angående episoden :ler:

Endret av *Butterfly*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fremdeles noen som følger med? Etter å ha sett siste episode synes jeg det begynner å bli litt i overkant usannsynlig. Her sitter de på øya i månedsvis uten at ei sjel fra "den virkelige verden" dukker opp, så kommer plutselig svigersøstra til Desmond hoppende i fallskjerm.  :forvirret:

At det var svigersøstra hans fikk jeg ikke med meg. Men at noen som Desmond kjenner til kommer, er jo ikke så rart. Tidligere har vi jo sett at hans eks-kjæreste Penny leter etter ham - blant annet ved hjelp av noen russiske(?) forskere som satt inne i en bunkers et sted.

Var ikke det siste episode i forrige sesong?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...