Gå til innhold

15 treninger i mars - bli med på nedtellingen!


Gjest Kristin_

Anbefalte innlegg

Gjest Kristin_

Da er mars over oss, og på tide med en ny tråd. Håper denne tråden har vært til like mye hjelp for andre som den har for meg, og må nesten fortsette den gode tradisjonen :)

45 min styrketrening på meg i dag

1/15

Endret av Kristin_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var sjuk de to siste ukene i februar, rakk derfor ikke 15 treninger, men prøver igjen i mars :)

1. Gåtur 45 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forrige tråd var veldig motiverende for med også, så er med på denne ;)

1. 45 min sats dans + 40 rask gange

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med på denne. Har akkurat meldt meg inn i treningssenter på nytt og motivasjonen er på topp nå :)

1. 45 min på stepmaskinen + 15 min styrketrening (kun magen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solsikke

Ny måned, og nå skal jeg klare 19 treninger, siden jeg måtte droppe 4 stk. i februar pga. forkjølelse.

1. 45 min. styrketrening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært syk siden nyttår, og har endelig klart å bli frisk og klar for trening igjen.. Men mangler endel motivasjon (og energi) etter lungebetennelse osv.. Har kort på et treningssenter, men føler jeg fungerer mest som støttemedlem der. Men, imorgen tidlig, skal jeg prøve å dra dit og trene før jobb! Melder meg på her, men må nok vente til i morgen for å telle èn:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Jeg blir med på denne, men har ikke trent i dag. Går jo turer med bikkja, men det er såpass rolig tempo at jeg ikke tar det som trening. Går over 10.000 skritt hver dag men må komme meg på Elixia i morgen eller no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her! Har akkurat meldt meg inn på nytt treningssenter, som ligger mye nærmere enn der jeg trente før. Forhåpentligvis gjør det noe med treningsfrekvensen også. ;) I tillegg har jeg kjøpt meg en treningsvideo som jeg faktisk liker - "New York City Ballet workout" 1+2. Derfor:

1. 60 min NYCB workout 1

Endret av itla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy tråd!

Må nesten slenge meg på jeg og..

1. 45 min pilates, 1 times gåtur og 20 min styrketrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøver meg igjen - etter å ha vært sykmeldt hele februar...

1. økt: 1,5 timer langrenn 1.mars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hilde K S

1. 20 minutters tur på tredemøllen. Hadde minsten med, men så var visst barneparkeringen stengt fram til klokken fire. Jeg hadde motivert meg selv i timesvis, så derfor MÅTTE jeg bare trene litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. 45 min pilates, 1 times gåtur og 20 min styrketrening.

2. 45 min pilates og 20 min styrketrening. Håper jeg får presset inn en tur i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...