Gå til innhold

Skal gifte meg, men bryr meg ikke saa mye om selve bryllupet


Ellen26

Anbefalte innlegg

Gjest Hannah (ikke innlogget)

Hei Ellen,

Vet ikke hvor i USA du bor, men kan fortelle deg at reglene er ikke de samme som i Norge. I NYC hvor jeg bor trengs det ikke en forlover til og skrive under paa noe papirere paa forhaand, men du maa ha ett vitne under selve sermonien som da skriver under paa ett papir. Men du faar sjekke reglene i den staten du bor. Gratulerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cruella

Vi ønsket oss ikke et tradisjonelt bryllup med alt det det medfører.

Vi giftet oss hos byfogden i all hemmelighet, hadde kun to fra kontoret der som vitner.

Etter vielsen reiste vi på et hotell på fjellet for weekenden, og ringte våre foreldre for å fortelle det da. De ble ikke overrasket, og var bare glade for budskapet.

Imidlertid, elsker jeg å være gjest i store bryllup!

Jeg synes det er gøy å lese innleggene under "Bryllup" og oppdager utrolig mange lekre kjoler, men det er liksom ikke meg..

Tror det har noe med det å ikke like å være slik i fokus, samt at jeg er en lite romantisk person.

Forstår godt andres prioriteringer, men hadde valgt det samme om igjen hvis jeg kunne.

Lisa-Beth

:brunette:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det har noe med det å ikke like å være slik i fokus

Jeg hadde det også slik, ønsket ikke et stort bryllup med masse gjester og mye ståk. Vi giftet oss borgelig, og hadde selskap etterpå. Selskapet ble minst dobbelt så stort som det jeg hadde ønsket eller valgt, men det var mannen min sitt valg, måtte jo ta litt hensyn til han også.

Men det der med å være slik i fokus ble faktisk ikke så ille som jeg hadde forestilt meg. Jeg slapp jo det med å gå opp kirkegulvet osv da, men under selskapet også så hadde jeg egentlig sagt at jeg ikke ønsket taler og sanger osv. Dette pga for mye oppmerksomhet. Nå ble det både taler og sanger likevel, men det føltes helt anderledes enn jeg hadde forestilt meg. Det ble bare helt riktig, og det selv om jeg i manger år ikke hadde ønsket å gifte meg blant annet pga slike ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...