Deidre Skrevet 2. august 2007 Forfatter #201 Del Skrevet 2. august 2007 *Hilser pent på* Så bra at du har fått shoppet litt! Det hjelper mye på humöret å föle seg vel. Deilig med litt nye klær. Hvordan går det ellers for tiden? Hei, så hyggelig at dere har vært på besøk i dagboken min mens jeg har vært borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deidre Skrevet 2. august 2007 Forfatter #202 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg orket ikke gå hjemme med Lillegull i byen alene lenger, så jeg har vært noen dager hos en venninne som bor på en deilig gård et stykke herfra. Tror jeg har skrevet om henne her i dagboken tidligere. Vi har hatt det kjempekoselig der. Lillegull trivdes utrolig godt på gården. Au pair'en er på sommerbesøk hos en venninne i Danmark, og min mann reiste brått utenlands i forretninger igjen forrige mandag. Jeg har hørt svært lite fra ham. Lillegull og jeg kom hjem i går ettermiddag, og min mann kommer hjem i kveld. Selv om jeg rent fysisk føler meg bedre (kvalmen begynner å slippe taket), og generelt litt freshere etter mammaklær-shoppingen, føles alt bare tungt for tiden. Min mann er fraværende, både fysisk og mentalt. Jeg føler rett og slett at han unngår meg. Han er svært lite hjemme, og når han er her oppholder han seg stort sett der jeg ikke er, eller med nesen i en avis. Eller han går ut og snakker i mobiltelefonen. Jeg har selvsagt konfrontert ham med hans fraværenhet, og han forklarer det kort med at det er forretninger som opptar ham. Det skjer visst fryktelig på den kanten akkurat nå. Men det er ikke lett å føle seg så alene som jeg gjør nå. Jeg føler meg fet, og jeg tror faktisk min mann også synes jeg er akkurat det. Han har ikke tatt i meg på evigheter. Faktisk har jeg begynt å lure på om han har en annen. Men det holder jeg for meg selv. Uff, dette tærer på meg. Jammen er det godt jeg skal forsøke å arbeide litt igjen fra neste uke av. Da får jeg andre ting å tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peachbud Skrevet 2. august 2007 #203 Del Skrevet 2. august 2007 Sikkert lurt å ta litt avslappende ferie hjemmefra. Men jeg kom til å tenke på en ting. Er hun på kg denne venninnen med gården? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sativa Skrevet 2. august 2007 #204 Del Skrevet 2. august 2007 Skulle likt å dratt han mannen din litt i ørene og sagt ham noen sannhetens ord om det å være ektemann og far. Skamme seg skulle han. Skjønner godt at du er mistenksom, jeg hadde vært overparanoid og spionert i sakene hans. Men du har jo egentlig viktigere ting å tenke på, synd at dere ikke kan gjøre det sammen, dette med bebisen og forberedelser og sånn..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deidre Skrevet 2. august 2007 Forfatter #205 Del Skrevet 2. august 2007 Sikkert lurt å ta litt avslappende ferie hjemmefra. Men jeg kom til å tenke på en ting. Er hun på kg denne venninnen med gården? Ja, jeg følte at det var fornuftig å reise bort litt nå. Jeg tror ikke min venninne er på KG. Om hun hadde vært det tror jeg nok ikke hun ville fortalt det til meg. Hun vet ikke at jeg er her, og jeg har intet ønske om at hun eller andre skal vite det heller. Jeg skriver jo mye personlig her i dagboken min som jeg ikke ønsker å dele med hverken familie eller venner. Hvorfor lurer du på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peachbud Skrevet 2. august 2007 #206 Del Skrevet 2. august 2007 Ja, jeg følte at det var fornuftig å reise bort litt nå. Jeg tror ikke min venninne er på KG. Om hun hadde vært det tror jeg nok ikke hun ville fortalt det til meg. Hun vet ikke at jeg er her, og jeg har intet ønske om at hun eller andre skal vite det heller. Jeg skriver jo mye personlig her i dagboken min som jeg ikke ønsker å dele med hverken familie eller venner. Hvorfor lurer du på det? Syntes det hørtes så kjent ut med huset på landet, men det var vel bare noe jeg fikk for meg. Liker dagboka di forresten. Blir alltid glad når du har oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deidre Skrevet 2. august 2007 Forfatter #207 Del Skrevet 2. august 2007 Skulle likt å dratt han mannen din litt i ørene og sagt ham noen sannhetens ord om det å være ektemann og far. Skamme seg skulle han. Skjønner godt at du er mistenksom, jeg hadde vært overparanoid og spionert i sakene hans. Men du har jo egentlig viktigere ting å tenke på, synd at dere ikke kan gjøre det sammen, dette med bebisen og forberedelser og sånn..... Han har alltid hatt mye å gjøre på arbeidet, og jeg har alltid godtatt at det er slik det skal være. Jeg har aldri vært mistenksom tidligere. Jeg vet sannelig ikke om det er hormonene som spiller meg et puss eller om det virkelig er slik at jeg burde mistenke ham for noe. Jeg har faktisk vært inne på tanken om å sjekke mobiltelefonen hans, men han slipper den jo aldri av syne. Uff, jeg får bare gi meg til tåls med at situasjonen er som den er. Jeg er fet og uinteressant for tiden, og det skjer forferdelig mye på arbeidet hans for tiden. Takk for vennlige ord, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deidre Skrevet 2. august 2007 Forfatter #208 Del Skrevet 2. august 2007 Syntes det hørtes så kjent ut med huset på landet, men det var vel bare noe jeg fikk for meg. Liker dagboka di forresten. Blir alltid glad når du har oppdatert. Du kjenner kanskje selv noen med et slikt sted på landet? Så hyggelig at du liker dagboken min. Og så flott at jeg kan glede noen ved å skrive her Har du dagbok selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peachbud Skrevet 2. august 2007 #209 Del Skrevet 2. august 2007 Har hatt flere dagbøker her og skrevet i lange perioder, men har ingen nå. Ble lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deidre Skrevet 2. august 2007 Forfatter #210 Del Skrevet 2. august 2007 Har hatt flere dagbøker her og skrevet i lange perioder, men har ingen nå. Ble lei. Ja, det går i rykk og napp hos meg også. Det kan gå dager og uker uten at jeg skriver. Mest fordi jeg har mye annet å holde på med. Jeg skriver nok mest når jeg kjeder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deidre Skrevet 3. august 2007 Forfatter #211 Del Skrevet 3. august 2007 Så deilig at sommeren er tilbake Jeg har tilbragt dagen i byen med en venninne. Frisørtime, shopping og deilig lunsj. Min mann kom hjem torsdag kveld. Mistenkelig brun og fresh med tanke på at han har vært på forretningsreise. Uff, nei, det er sjofelt tenkt av meg. Det foregår jo så mye av sosial art på disse reisene, jeg har vært med på såpass mange av de selv, at det vet jeg jo. I stad reiste han avgårde igjen. Han kom hjem fra arbeidet og erklærte at han var invitert med på seiltur med en kamerat. Man må jo utnytte finværet når det først er her, mente han. Han rakk såvidt å kaste i seg middagen før han gikk for å pakke i en fart og raste avgårde. Så sitter vi her alene igjen, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 3. august 2007 #212 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg forstår meg ikke på mannen din. Han er virkelig ikke sitt ansvar som familiefar bevisst. Greit nok at han er en bissi bissi forretningsmann, men han burde da likevel etter mitt syn forsøke å presse inn litt tid med familien annet enn et hastig måltid i ny og ne! Stoor til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deidre Skrevet 3. august 2007 Forfatter #213 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg fikk akkurat en sms fra min venninne G, de er på vei til sykehuset! Riktignok melder den lille sin ankomst mer enn 3 uker før tiden, men det går nok helt fint Håper virkelig hun får datteren hun så inderlig ønsker seg, denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 3. august 2007 #214 Del Skrevet 3. august 2007 Mellom 3 og 4 uker er ingenting!! Det regnes jo omtrent som termin!! Så gøy! *krysser fingre for jente* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deidre Skrevet 3. august 2007 Forfatter #215 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg forstår meg ikke på mannen din. Han er virkelig ikke sitt ansvar som familiefar bevisst. Greit nok at han er en bissi bissi forretningsmann, men han burde da likevel etter mitt syn forsøke å presse inn litt tid med familien annet enn et hastig måltid i ny og ne! Stoor til deg. Så hyggelig å se deg Jeg er jo egentlig så vant til fartingen hans, at jeg egentlig ikke burde reagere som jeg gjør nå. Men situasjonen er nå engang den at jeg faktisk er gravid med barnet han så inderlig ønsket seg, og jeg føler vel at jeg burde ha krav på litt mer enn smuler fra den kanten akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deidre Skrevet 3. august 2007 Forfatter #216 Del Skrevet 3. august 2007 Mellom 3 og 4 uker er ingenting!! Det regnes jo omtrent som termin!! Så gøy! *krysser fingre for jente* Jeg vet ikke om det er vanlig å forsøke å stanse en fødsel som setter i gang såvidt tidlig? Men vannet har visst gått, og da er det vel uansett ikke noe å gjøre? Det går nok bra, hun har fått velfødde barn tidligere. Begge guttene hennes lignet sumobrytere som nyfødte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deidre Skrevet 3. august 2007 Forfatter #217 Del Skrevet 3. august 2007 Uff, jeg får håpe ikke fødselen trekker ut. Da blir det vanskelig å sove i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deidre Skrevet 3. august 2007 Forfatter #218 Del Skrevet 3. august 2007 Sommeren skal visst bare fortsette, ser det ut for. I alle fall hvis man skal tro værmeldingen på baksiden av VG i dag. Jeg tror virkelig jeg må ta Lillegull med meg på stranden i morgen. Det er meldt om temperaturer opp imot 30 grader kommende uke! Så utgjort at sommeren skulle komme akkurat nå som jeg skal tilbake til arbeidet igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 3. august 2007 #219 Del Skrevet 3. august 2007 Det høres ikke ut som om mannen din er så veldig hyggelig å ha i hus for tiden Deidre Har du konfrontert han med det? Jeg hadde ikke akseptert det i det hele tatt. Det kan umulig være nødvendig med alle de forretningsreisene og vennemøtene nå som du er midt i et svangerskap som HAN har mast om. Hva med den sønnen han allerede har? Er han ikke interessert i å pleie forholdet til han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Met Skrevet 3. august 2007 #220 Del Skrevet 3. august 2007 Det høres ikke ut som om mannen din er så veldig hyggelig å ha i hus for tiden Deidre Har du konfrontert han med det? Jeg hadde ikke akseptert det i det hele tatt. Det kan umulig være nødvendig med alle de forretningsreisene og vennemøtene nå som du er midt i et svangerskap som HAN har mast om. Hva med den sønnen han allerede har? Er han ikke interessert i å pleie forholdet til han? Jeg er enig. Jeg skjønner ikke helt hvorfor han ville ha et barn til når han jo ser ut til å ikke ville ha det allikevel. Jeg vil ikke råde deg til å gå fra ham. Det kan man ikke gjøre etter å ha bare hørt om noen på nettet. Men hvis jeg var deg ville jeg tenkt meg grundig om, og tenkt på om jeg ville ha ønsket å fortsette samlivet med en sånn mann. Jeg håper du kommer frem til en situasjon og en løsning du kan leve med. Jeg har også en mann som arbeider veldig mye, og som er mye borte. Heldigvis er han veldig oppmerksom mot meg når han er til stede, og jeg tviler ikke et sekund på at han elsker meg. Jeg er veldig sjalu av type, og jeg liker det ikke noe særlig når han er borte. Men han får meg virkelig til å føle meg elsket. Vi har også au pair. Jeg er ikke så glad for ordningen. Det er jo ikke spesielt stabil arbidskraft. Jeg synes det er synd for barna våre at de blir knyttet til personer som bare (i deres øyne) forsvinner. Jeg har derfor tenkt å skaffe en nanny som forhåpentligvis kan bli hos oss i mange år. Hushjelpen vår er dessverre ikke spesielt flink med barn, så det er viktig at vi finner en god nanny. Aller helst vil jeg ha en fra England, slik at barna våre kan lære språket uten særlige anstrengelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå