Gå til innhold

Kvistkvast - dagboka er oppgradert til babybok!

Kvist

Anbefalte innlegg

uff, stakkars snuppa mi :klem:

Men i natt, da satser vi på at det skjer! ;)

Håper det skjer innen fredag så jeg får sett dere med en gang (eller når dere er klar da ;) ) jeg vil ikke være borte når du føder :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har vi vært ute og tuslet en kveldstur. Godt vi har minigris som liker å spise kløver og sånt langs veien, og ikke en stressa hund som drar i båndet. For det ble mange pustepauser. :ler: Kynnere tett i tett. Eller maserier tror jeg kanskje at noen av dem var, når det er så vondt at jeg blir svimmel og føler at jeg ikke får puste er det kanskje ikke kynnere lengre?

Håper dette har noen effekt da, for slitsomt er det i alle fall...

Nå er det sofa, kaffe og bamsemums :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, stakkars snuppa mi :klem:

Men i natt, da satser vi på at det skjer! ;)

Håper det skjer innen fredag så jeg får sett dere med en gang (eller når dere er klar da ;) ) jeg vil ikke være borte når du føder :(

I natt ja, hadde vært noe det! Og absolutt innen fredag ja, hadde vært kos om jeg fikk vist frem vidunderet mitt til deg sånn omtrent med en gang. Hihi, kjenner jeg er klar for å skryte allerede jeg :gjeiper:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå henger nydelig vogge, ferdig oppredt, og dingler fra taket ved siden av senga vår :rødme: Mangler bare en liten bruker nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kynnerene eller hva det nå er fra i går kveld har ikke gitt seg :hoppe:

Pleier å være vondt om kvelden og borte om natta og morgenen. Men i natt har jeg våkna av vondt noen ganger og jeg har dem fortsatt :)

Men, skal inn på fødepoliklinikken for hjertelydsregistrering klokka ti, så da gir det seg sikkert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her begynner det å bli spennende ja :hoppe: Håper vondtene øker og at det er fødsel på gang for deg snart :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Beklager å måtte skuffe dere. Kom hjem med hovne føtter, vondt i ryggen og en stabel bøker fra biblioteket :ler:

Eviglang ventetid på sykehuset, hadde time 10.00, kom inn rett før tolv. Fikk UL, alt er bra med babyen, hodet lå så dypt at hun ikke fikk skikkelige mål, men i følge magemålet er det 0% vekstavvik og 0mm avvik. Estimert vekt i dag 3550g. Vi kunne også se at hun "pustet" fostervann og at navlestrengen hadde sterk fin puls.

Ble også satt i en stol og fikk CTGbånd på meg, da dabbet selvfølgelig sammentrekningene av med en gang. Helt påfallende at jeg på de to timene vi venta måtte opp å gå for det var for vondt til å sitte massevis av ganger, mens når ting skal registreres da er det nesten helt stille. Hadde bare 6-7 kynnere i løpet av registreringen.

Det tok så lang tid at jeg måtte avlyse fysiterapien i dag da, så da ble det lunsj og bibliotektur istedetfor. Håper jeg ikke rekker å lese særlig i bøkene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med vondter og sånt nå da?

Håper virkelig på at det skal skje noe FØR lørdag. *krysser alle fingre og tær*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Vondt i magen, vondt i ryggen, vondt nedover i rompa, halsbrann verre enn jeg trodde var mulig, det sprenger i føtter og hender. Synes kjempesynd på meg selv nå, og føler meg kjempeteit fordi jeg gjør det. Er jo ikke rier engang, bare gravidplager.

Vil bare ha babyen min ut jeg nå, for fortsetter dette her i samme duren over lengre tid så trur jeg ikke jeg orker en fødsel på vanlig måte. Ble lite søvn i natt, så jeg prøvde å sove litt nå. Men det er ikke godt å ligge, ikke å sitte heller, og da jeg akkurat duppet av så kom en kraftig kynner og så var jeg våken igjen. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff a meg :klem: satser på at det skjer noe nå snart, så du kan bli ferdig med det, og få prinsessa deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da :klemmer: Får håpe du snart har lillegullet i armene dine, så du slipper disse plagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Glad jeg ikke har så mye plager, med en ettåring i tillegg hadde jeg ikke vært mye til mor :sukk:

Du får bare prøve å slappe av... Lettere sagt enn gjort men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...