Kykkelikokos Skrevet 10. juni 2008 #361 Del Skrevet 10. juni 2008 Så utrolig dårlig av gullsmeden å ødelegge ringen.. Det burde jo være en selvfølge at de passet på at graveringen ikke ble ødelagt. Det er ikke så vanskelig å forstå at man ønsker å beholde den som den var. Sender deg en stor Håper det ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 11. juni 2008 #362 Del Skrevet 11. juni 2008 Nei uff, så dumt !!! Ikke gi deg på den !! De må jo ordne opp i noe de har ødelagt !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #363 Del Skrevet 11. juni 2008 Nå har de sendt min og mannens inn til gravering, skal håndgraveres en kopi av skriften på mannens, men med annet navn seff... Satser på å få dem på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #364 Del Skrevet 11. juni 2008 Gruuuuuer meg til i morra! Mest lyst til å krype under dyna og bli der i ukesvis. Men jeg må opp tidlig, på jobb, og så skal vi tre stykker rett fra jobben og til oslo, der vi skal møte noen kunder vi skal ha med oss på festival i morra. Vanligvis er det bare ledelsen som drar, men jeg fikk i vinter gnåla meg til å få være med, jeg ante jo ikke da at jeg ville være utslitt av bivirkninger på hormonkurer... Nesten så jeg vurderer å spørre legen om en sykemelding asså... for dette orker jeg virkelig ikke særlig lengre. I det siste har det vært kun jobb og så hjem i sofaen. Har jeg gjort noe etter jobb så er jeg utslitt resten av dagen og dagen etter. Kjenner at timesvis med øldrikkende kunder og kollegaer er det absolutt siste jeg trenger nå. Men så er det så flaut å komme samme dag og si at jeg ikke vil være med alikevel, billetten er jo betalt og alt er ordnet... og så har jeg heller ikke lyst til å fremstå som en skulker. Uff! Sjekket programmet på nett nå, Foo Fighters går på 20.45 i følge programmet, vi skal møte kundene klokka fem... Og det er meldt om regnbyger i tillegg. Uff, får helt vondt av å tenke på det jeg. Natta nå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #365 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg ble med på konserten og angrer IKKE Koselig selskap, masse god mat og knalltøff konsert... det er vel verdt alle gjespene i dag. Sitter og vurderer å komme meg hjem fra jobb snart, har litt avspasering til gode og mulighter for å ta den... og i dag er en bra dag for sånt. Mannen skal hjelpe lillebroren sin med å være voksen på LAN-party i helga så han drar oppover dit i kveld. Har nesten bestemt meg for å drøye til i morra før jeg og grisen kommer etter. Bør få gjort litt hjemme, bør sove ut litt og så er det noe vannvittig med mygg der svigers bor og jeg er allergisk, da tenker jeg det holder med en natt der. Lørdag skal vi på fest hos en av mannens barndomsvenner, gleder meg veldig, lenge siden jeg har sett han og aldri møtt den nye dama Får håpe formen ikke forverrer seg, sliter skikkelig med Crinone.bivirkninger for tida. Kvalm, småsvimmel, trøtt og humør som går opp og ned så fort at jeg ikke henger med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 13. juni 2008 #366 Del Skrevet 13. juni 2008 Det er vel bare 4 dager til du skal ta hcg prøve, eller ? Krysser fingrene for dere Kvist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #367 Del Skrevet 13. juni 2008 Jepp, fire dager. Har symptomer av alle slag, men trur det er mest medisiner da... Nå sitter jeg i en sofa på lille-svogers LAN party på ungdomsskolen der de er fra, mannen har lovt å hjelpe lillebroren sin og jeg er med... sitter og halvsover og vurderer sterkt å tusle hjem til svigers og finne senga. Svigerfar er også med som vakt da, så vi sitter her og skravler. Egentlig litt koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 14. juni 2008 #368 Del Skrevet 14. juni 2008 Blir jo litt spennende nå da....men merker og jeg er veldig nervøs, så kan ikke tenke meg åssen dere har der nå. Men jeg håper og krysser fingrene. Snille mannen som stiller opp på lan Hadde jeg aldri orka, tenk så dørgende kjedelig Men hadde vel kanskje gjort det for familie jeg og Kose dere da så snakkes vi snart igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 14. juni 2008 #369 Del Skrevet 14. juni 2008 Dette blir spennende !!! *følger med videre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #370 Del Skrevet 14. juni 2008 Sov fra ca to i natt til litt over ni i morres, spiste frokost og dro og shoppa litt. Så dro jeg innom LANet med lunsj til familien, spiste sammen med dem og sovna tre timer på en sofa. Og nå er jeg så trøtt så nå blir det jammen meg en lur til... må det hvis jeg skal orke å dra på fest i kveld. Ække normalt detta da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 14. juni 2008 #371 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Innom med en lørdags Endret 14. juni 2008 av Amalie_85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #372 Del Skrevet 15. juni 2008 Amalie I dag er jeg trist og lei. Lei av å være så trøtt så trøtt, er kvalm og uggen også. Håper så inderlig på at det skyldes graviditet og ikke bare medisiner. Har veldig ømme pupper også, så mensen kommer vel snart kan jeg tenke meg... uff! Leste akkurat at en av dem jeg vanket på bryllupsforumet sammen med, giftet meg samtidig som og flyttet over til prøverforumet samtidig med har fått sitt barn nummer to. Det er så urettferdig at jeg blir gal! :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 16. juni 2008 #373 Del Skrevet 16. juni 2008 Leste akkurat at en av dem jeg vanket på bryllupsforumet sammen med, giftet meg samtidig som og flyttet over til prøverforumet samtidig med har fått sitt barn nummer to. Det er så urettferdig at jeg blir gal! :gråte: Tenkte akkurat det samme her en dag Blodig urettferdig rett og slett - det er det det er! Men snart er det vår tur også Kvist - det bare må det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #374 Del Skrevet 16. juni 2008 Men snart er det vår tur også Kvist - det bare må det!! Jaaaa! Det må jo være vår tur snart! Sitter og smådupper på jobb. Tenkt å ta meg en feriedag i morra, planen er å få tatt en blodprøve, sovet masse og så skal jeg dra og se på vidunderet til Amalie, ja og skravle med Amalie da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 16. juni 2008 #375 Del Skrevet 16. juni 2008 Nå tror jeg du har tilgang, hvisjeg har gjort det riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #376 Del Skrevet 16. juni 2008 Murringer i magen... auauau, ganske vonde også. Men det verste er at jeg blir redd for at det er mensen som kommer, jeg VIL IKKE ha mensen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 16. juni 2008 #377 Del Skrevet 16. juni 2008 Murringer i magen... auauau, ganske vonde også. Men det verste er at jeg blir redd for at det er mensen som kommer, jeg VIL IKKE ha mensen nå! neida, ikke noen TR her i gården !! jeg hadde masse murringer sist jeg ble gravid, skrev det til og med i dagboka mi.. "Jeg er på overtid, men jeg har ganske vondt i magen så den kommer nok ". Jeg testet ikke før jeg var 9 dager over (for jeg hadde så vondt, var skråsikker tanta kom) . Krysser fingrene jeg :jepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #378 Del Skrevet 16. juni 2008 I dag har jeg stått i en time og et kvarter hos Gullfunn. Dritt lei den butikken! Dro for å hente ringene våre, de hadde jo begge gifteringene så de skulle kunne kopiere skriften fra mannens over i min. Tror du de klarte noe sånt da? Neida, det var ny gravering i begge ringene Skikkelig klumpete og stygg gravering! Kjenner det koker i meg bare jeg skriver det nå, den vakre skriften vi hadde er nå helt borte Enda jeg presiserte og butikksjefen lovte at mannens ring kun var med som mal og at den skulle kopieres. Etter å ha pratet med en deltidsansatt og en fulltidsansatt som var på jobb, mens de ringte butikksjefen, etter masse venting. De fikk jo andre kunder som måtte ekspederes... Til slutt kommer butikksjefen tilbake på jobb, heldigvis bodde hun i nærheten... de tilbyr seg å sende inn ringene en gang til og gravere på nytt. Ikke aktuellt å la dem tukle mer med ringene våre, de har allerede ødelagt den gamle koselige graveringen som var full av gode minner. og hele tiden sier de at det ikke er deres feil, men verkstedet. Jammen HALLO? Det er jo DERES verksted, jeg tilbød meg jo sist å fikse det selv med regning til dem. Hadde de gått med på det så hadde i hvertfall bare en ring vært ødelagt. Men neida. Så sier de at de må snakke med verkstedet for å høre hva de skal gjøre så kan de ringe meg i morra. Hun sier også at jeg burde jo huske på at når de utvider ringer så varmer de dem opp og så har de dem i en poleringsmaskin etterpå og da kan svak og dårlig gravering forsvinne. Og det sier dama som var akkurat like overasket som meg over at graveringen var borte første gang og sa at det hadde aldri skjedd før. Jeg sier at jeg ikke går før de har gitt meg ringene så de ikke ødelegger enda mere, samt en form for erstatning. Da må butikksjefen ringe til sin sjef igjen og forsvinner på bakrommet. Etter en stund kommer hun ut og skriver et brev der det står at jeg kan ta med ringene til en annen gullsmed, få graveringen gjort på nytt og at de dekker hele summen. Fy søren som jeg angrer på at jeg ikke gikk til et skikkelig sted i første omgang. Trodde liksom at å fikse på størrelser på gullringer var enkelt og greit jeg. Og det bekreftet hun jo første gangen at det var også... Så til nå har dette tatt 26 dager, og mange telefoner, fem kjøreturer dit og tilsammen to og en halv time i butikken. Så da gjenstår det "bare" å få noen til å fikse opp i det igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 16. juni 2008 #379 Del Skrevet 16. juni 2008 Åh så slitsomt !!! Skikkelig irriterende og ikke minst trist for dere Har aldri hørt på maken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 17. juni 2008 #380 Del Skrevet 17. juni 2008 Spent jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå