Gå til innhold

Lealistisk

Gjest Lea

Anbefalte innlegg

Havregrøt er godt....men det er liksom ikke noen trøst i det... :sjenert:

Det har du rett i. Bikkja fikk halvparten.

:hoppe: Koselig at du har fått deg dagbok.

:vinke:

Jeg trøstespiser også om dagen, for å i det hele tatt komme meg igjennom den. Det går i boller og balholm eplejuice.

Boller er alltid godt. Jeg prøver å trøstespise yoghurt på jobben, men det blir liksom ikke det samme som sjokolade. Men det går ned likevel da. Har fått dilla på sånn Dobbel 0%. Sikker masse syntetisk smak i, men det er godt likevel.

Okei da - ikke  :forkjola:  , men kanskje  :syk: ...............  men uansett altså,  :kaffe:  er'kke noe godt - og heller ikke  :vin:    Da vil jeg heller ta en  :perebrus:  jeg da. 

Men nå skal jeg vaffal  :sove:

*lurer fortsatt på hva jeg skal telle ned til.............. åsså lurer jeg på hva slik trøstespise er for noe*  :sjenert:

Jeg har sikkert norgesrekord i trøstespising.. og kjedespising.. og annen spising. Det gjelder bare å holde kjøleskapet (og andre skap) så tomme som overhodet mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg skikkelig irritert.. uten at jeg vet helt hvorfor. :frustrert:

Enten er det fordi jeg skulle ha lagt meg for en halvtime siden (og at det ikke er mulig å spole tilbake), at jeg skal på et møte tidlig i morgen og derfor må opp litt ekstra tidlig eller fordi jeg hadde tenkt å dusje i kveld, men glemte det. Derfor må jeg opp enda tidligere i morgen.

Når jeg er irritert, så klør det inni kroppen. Og det hjelper ikke å klø seg heller, for det klør ikke sånn som når man klør på ryggen liksom.

Tror at jeg skal finne senga mi og lese i boka mi til jeg sovner. Må sette på ekstra mange vekkinger i morgen tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeei, de gamle gode dagbøkene gjenoppstår som fluer på et eller annet for tiden! :hoppe:

Denne :kaffe: er foressten ikke en kaffekopp, men en tekopp i forkledning. Den heter egentlig :sort-te-med-sitronsmak-smiley: Noe jeg forøvrig har planer om å drikke en hel del av i dag for å prøve å holde varmen i snøværet. Ja, jeg skrev snøvær! :grine:

Malou

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da aldri gjemt meg :)

Og det er en kaffekopp! Jeg drikker ikke te, jeg. Her er det svart, sterk kaffe det går i. Aller helst fra presskanne. :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

phu.. det er te som gjelder! kaffe er ikke godt det---

kaffe er sånn man drikker når man er litt full og gjerne vil prøve å bli litt edru igjen det... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har da aldri gjemt meg :)

Så skal jeg nok ikke satse på en karriere detektiv...

kaffe er sånn man drikker når man er litt full og gjerne vil prøve å bli litt edru igjen det...  :ler:

Evt med baileys i. Jeg liker ikke kaffe, men med baileys i smaker det godt. :sikle:

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg faktisk styre meg for det skvipet vi har her på jobb. Smaker en blanding av vann, jern og termokanne (dvs. surt). Men jammen går ikke den ned også.

De som drikker te her på kontoret er stort sett damemennesker som bruker 30 minutter på å RØRE i te-koppen sin. Vi "gutta" heller opp en halv kaffekopp og drikker den på vei ett eller annet sted.

Og jeg er bare en av gutta fordi jeg er så stor i kjeften egentlig. Det har ikke noe med kjønnsorganer eller sjeggvekst å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som drikker te her på kontoret er stort sett damemennesker som bruker 30 minutter på å RØRE i te-koppen sin.

Det høres litt ut som meg, bortsett fra at jeg rører i minst 45 minutter da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Det er jo klart at damene ikke har tid til å hente utskriftene sine. Hvem skal da røre i teén likssom???

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det har du nok rett i.

Det er mye bedre å være som meg altså:

Henter utskriftene mine med en gang og setter igjen 4 kaffekopper på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny dagbok! :hoppe:

:kaffe: i kantina i dag var forresten skikkelig besk. Virka som de hadde glemt å vaske/rense kaffemaskinen. :frustrert: Og jeg som prøver å kutte ned på kaffen og kun drikke en kopp til lunsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen da har du jo en god unnskyldning til å ta en kopp til da ;)

Jeg planlegger å sette på en liten kanne kaffe nå. Hvis jeg klarer å fjerne beina fra ovnen da.

*ønske seg tøfler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har dessverre en kropp som reagerer på koffein. Hvis jeg drikker cola eller kaffe på kvelden så får jeg ikke sove. Noe som er litt upraktisk når jeg skal på jobb dagen etter. Hvis ikke hadde jeg drukket kaffe her hjemme på kvelden. Kaffen vi trakter selv smaker så mye bedre enn det skvipet på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen min våkner nok også av koffein, men jeg er ikke sikker. Er våken når jeg skal sove uansett, jeg.

Men nå står i alle fall presskanna mi klar til å lage ettermiddagskaffe :) Kjøpe meg en ny kaffe-krukke i plast i dag. Skal visst være et sånt lokk som lukker hermetisk.

Og det minner meg på at jeg må shoppe på lørdag:

*Ny foundation.

Dior-dritten jeg kjøpte for lenge siden er omsider tom og jeg kan med god samvittighet gå over til Clinique igjen.

*Flere krukker i forskjellge størrelser.

Holder på å tørne gal av poser med mel og sukker.

*Krus til å ha med på jobb.

Jobben tar ikke hensyn til mine sære vaner og har bare krus som svinger utover i toppen. Skal kjøpe meg et eget som har riktig fasong.

Må vel kanskje på IKEA til helgen da? *grøss*

Hadde det ikke vært for at vi må ha noen andre ting der, så hadde jeg styrt unna, men nå begynner det å bli litt for mange ting som mangler her.

Andre ting som bør gjøres til helgen:

*Kjøre et lass med skrot på dynga.

*Donere noen klær til Fretex

*Vaske det som ikke skal doneres til Fretex

*Kaste det som ikke skal vaskes og heller ikke kan doneres.

:kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fryser: Det er grusomt kaldt i dag altså.

Jeg har kyllinggryte som står og putrer på komfyren og fyrer på peisen. Tilsatte litt (for mye?) karri og piri piri i gryta, slik at den varmer ekstra godt :sjenert: Lurer på hvordan min bedre halvdel vil takle den en ny rett på menyen. :forvirret:

Vurderer å reise på IKEA på kveldstid i stedet for lørdag formiddag også. Orker ikke å tråkke rundt i sutrete unger og tafatte mannfolk i flere timer. Da er det mye bedre å få parkeringsplass rett utenfor døra, hive ting oppi kurven og komme seg fortest mulig til kassa og ut.

Jeg har selvsagt funnet på masse andre ting jeg bare MÅ ha på IKEA:

-Rammer til 3-4 bilder til litt kunst jeg har kjøpt.

-Nye fronter til kjøkkenet (!!!!)

-Ny stekepanne

Jammen godt at det kom litt ekstra penger inn i dag. De var vel fortjente, men ikke slike man regner med på en måte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fredag!!! :hoppe:

Skal bare ut og fikse noen småting før jeg kan synke ned i sofaen og tømme hodet for tanker (lettere i teorien enn i praksis).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...