Gå til innhold

Lealistisk


Gjest Lea

Anbefalte innlegg

Og da erklæres ny dagbok for åpnet med

:kaffe: , :perebrus: , :vin: <span style='font-size:14pt;line-height:100%'><span style='font-family:Optima'><span style='font-family:Impact'>og</span></span></span> :digge:

Endret av Lea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viktig å sette pris på nye smilies :ler:

Må nok innrømme at favoritten er :kaffe: ettersom jeg ikke er så veldig hard på flaska.. og slett ikke glad i rødvin. Men kaffe er alltid en fornøyelse (eller skal vi kanskje si at det er en nødvendighet?)

Akkurat nå er det beina på bordet, laptop i fanget og Dansefeber på TV. Min bedre halvdel har allerede funnet senga si og husstandens firbeinte ligger som et slakt på gulvet. Jeg er vannvittig sugen på noe som er søtt og fett, men heldigvis er det ikke noe som frister i skuffer og skap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

313 dager til nyttår :klø:

Jøss, har*ru begynt å telle ned til det alt nå.............. Er du :forkjola: eller ?

Grattis med dagbok forresten :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kanskje ikke så flink til å følge med, så da teller jeg ned til samme ting hele tiden lissom. Er ikke :forkjola: på noen som helst måte for det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blå keramikk-krus.

Kaffekopper er for pyser. Jeg hater sånne små, skjøre kaffekopper som man ikke får fingeren gjennom hanken på. Kaffen blir jo kald med en gang.

Her skal det være skikkelige, store krus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: Koselig at du har fått deg dagbok.

:vinke:

Jeg trøstespiser også om dagen, for å i det hele tatt komme meg igjennom den. Det går i boller og balholm eplejuice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje ikke så flink til å følge med, så da teller jeg ned til samme ting hele tiden lissom. Er ikke  :forkjola:  på noen som helst måte for det vel?

Okei da - ikke :forkjola: , men kanskje :syk: ............... men uansett altså, :kaffe: er'kke noe godt - og heller ikke :vin: Da vil jeg heller ta en :perebrus: jeg da.

Men nå skal jeg vaffal :sove:

*lurer fortsatt på hva jeg skal telle ned til.............. åsså lurer jeg på hva slik trøstespise er for noe* :sjenert:

Endret av Usikker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...