Gjest Kira Skrevet 16. mars 2003 #81 Del Skrevet 16. mars 2003 Åå, kom på en til, broren kan være brokjan også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2003 #82 Del Skrevet 21. mars 2003 Mitt yndlings-solør-uttrykk: Ræssbællfære -Hålkeføre (Solungene har færre vokaler enn ellers i landet: a og å uttales æ, y uttales i og ø uttales ø eller i etter som om ø-en kan byttes ut med y eller ikke) *sjekk http://www.odalizer.com/ * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 24. mars 2003 #83 Del Skrevet 24. mars 2003 Hmm ... Vet ikke, jeg ... Men her på østsiden av Oslo sier vi ikke må ikke de andre heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest c75 Skrevet 24. mars 2003 #84 Del Skrevet 24. mars 2003 Har ikkje læst gjønnom heile tråen så her kjæm sekkert nåkka som står her fra før : Høtt dæ = se ordentlig ut kopptua = kjøkkenklut spik = tull/ å tulle med noen Gikk på skole ilage ei fra Ulsteinvik ho sa at : " E he så nøuta låk i haude" Da hadde ho ont i haue!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 26. mars 2003 #85 Del Skrevet 26. mars 2003 Kommer ikke på så mange men her er noen da. hæsjsjit - en som kjøre bil.En verre utgave av en råner! Sladoz- en som driver dank døgnet rundt eikjåt- sportete koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 26. mars 2003 #86 Del Skrevet 26. mars 2003 Dere fra Stavanger/Rogaland: Stemmer det at KVEMLEIA er det samme som en dum person........? (Det trodde iallefall jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå