Gjest Kira Skrevet 16. mars 2003 #81 Skrevet 16. mars 2003 Åå, kom på en til, broren kan være brokjan også.
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2003 #82 Skrevet 21. mars 2003 Mitt yndlings-solør-uttrykk: Ræssbællfære -Hålkeføre (Solungene har færre vokaler enn ellers i landet: a og å uttales æ, y uttales i og ø uttales ø eller i etter som om ø-en kan byttes ut med y eller ikke) *sjekk http://www.odalizer.com/ *
Gjest Kira Skrevet 24. mars 2003 #83 Skrevet 24. mars 2003 Hmm ... Vet ikke, jeg ... Men her på østsiden av Oslo sier vi ikke må ikke de andre heller.
Gjest c75 Skrevet 24. mars 2003 #84 Skrevet 24. mars 2003 Har ikkje læst gjønnom heile tråen så her kjæm sekkert nåkka som står her fra før : Høtt dæ = se ordentlig ut kopptua = kjøkkenklut spik = tull/ å tulle med noen Gikk på skole ilage ei fra Ulsteinvik ho sa at : " E he så nøuta låk i haude" Da hadde ho ont i haue!!
koldbruna Skrevet 26. mars 2003 #85 Skrevet 26. mars 2003 Kommer ikke på så mange men her er noen da. hæsjsjit - en som kjøre bil.En verre utgave av en råner! Sladoz- en som driver dank døgnet rundt eikjåt- sportete koldbruna
Sisilie Skrevet 26. mars 2003 #86 Skrevet 26. mars 2003 Dere fra Stavanger/Rogaland: Stemmer det at KVEMLEIA er det samme som en dum person........? (Det trodde iallefall jeg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå