aimee Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #101 Skrevet 1. mars 2007 Sommerkino!!! De var så kule de gutta, og seriene som gikk i sommerkino var alltid de beste. Lurer på om han ene programlederen var en av gutta fra Borgen skole. Noen andre som husker Sommerkino??
Arwen Skrevet 2. mars 2007 #102 Skrevet 2. mars 2007 Jeg har gått i klasse med en av de som var programleder for sommerkinoen en sommer.
Rexina Skrevet 3. mars 2007 #103 Skrevet 3. mars 2007 Jeg husker godt den rosa elefanten Mumphy jeg! Synes det var skikkelig morsomt som barn
Wonders Skrevet 4. mars 2007 #104 Skrevet 4. mars 2007 (endret) jahoo så gøy, Labbetuss har bursdag, med smitt og smule! Endret 4. mars 2007 av M.P
Gjest niomi Skrevet 4. mars 2007 #105 Skrevet 4. mars 2007 Noen som husker en film om noen barn som bodde på en planet som det bare regnet? Hovedpersonen var ei jente og hun ble låst inn et sted og da kom sola til planeten og hun fikk bare se en liten lysstipe. ← Åja!!! Den husker jeg, også! men husker ikke hva den heter. Innbiller meg at den var østeuropeisk..?
Wonders Skrevet 4. mars 2007 #106 Skrevet 4. mars 2007 noe dritt at de fleste klippene er for lange til å sende MMS på mobil. Må sendes som epost. Tenkte å overraske brutter og sisters, de hadde ledd seg ihjel .
Gjest Tweek Skrevet 4. mars 2007 #107 Skrevet 4. mars 2007 Jeg husker godt den rosa elefanten Mumphy jeg! Synes det var skikkelig morsomt som barn ← Var den den elefanten med snekkerbukse og som hadde en fulgevenn som pipret i intro sangen? Den var så koselig :-D
Nasseline Skrevet 5. mars 2007 #109 Skrevet 5. mars 2007 Var den den elefanten med snekkerbukse og som hadde en fulgevenn som pipret i intro sangen? Den var så koselig :-D ← Jeg husker Mumfie godt! Han hadde en flyvende gris som venn og et fugleskremsel mener jeg... Og så var det han som spiller "Elling" som var stemmen til Mumfie.
Bjørk Skrevet 5. mars 2007 #110 Skrevet 5. mars 2007 Det ultimate "barne-tv" minnet (men som også blir sett på 1 gang i året) er jo "tre nøtter til askepott"! Noen fans her?? Jeg elsker den filmen:)
Gjest Tweek Skrevet 5. mars 2007 #111 Skrevet 5. mars 2007 Jeg husker Mumfie godt! Han hadde en flyvende gris som venn og et fugleskremsel mener jeg... Og så var det han som spiller "Elling" som var stemmen til Mumfie. ← Åja! Det var koselig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå