Gjest Vilja :-) Skrevet 21. februar 2007 #61 Skrevet 21. februar 2007 Lille Miss ja. Jeg hadde faktisk gladelig sett alle episodene med Tøydokke Anna på nytt igjen jeg Bare for nostalgiens skyld. Portveien 2 var min favoritt.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 22. februar 2007 #63 Skrevet 22. februar 2007 Jeg skulle gjerne sett Atte Katte Noa-sofaen igjen. Mener å huske at det var en gedigen kattesofa. Lurer på hvor den har blitt av, men den står vel og støver ned på Marienlyst.
Nasseline Skrevet 22. februar 2007 #64 Skrevet 22. februar 2007 Savner "Rafffen" i Portveien 2.. Mener å huske en gang at det var et separat innslag hvor han dro til Afrika med fly.. Noen som husker det? ← Jeg husker at han dro til Afrika i aller siste episode av Portveien 2. (tror i hvertfall det var det) Mange artige klipp her, ja!
aimee Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #65 Skrevet 22. februar 2007 Å jaaa! Atte-katte-noa og Tøydokke Anna var fasinerende!! Noen som husker serien om den bestemoren som kunne fly eller flytte seg, ved å stikke fringeren i været? Tror den var britisk.. Også har vi jo Berta, kjære Berta - du en fantastisk maskiiiin!
Gjest Marie81 Skrevet 22. februar 2007 #66 Skrevet 22. februar 2007 Å, kjære Berta hadde jeg glemt ! Mimre..
alicante Skrevet 22. februar 2007 #67 Skrevet 22. februar 2007 For en herlig tråd! Men jeg savner fortsatt en barne-tv-intro. Den er sikkert fra tidlig 80-tall, og det eneste jeg klarer å se for meg er noen figurer som "danser" over svart bakgrunn, eller kanskje den går som en rulletekst.. Mener det kanskje var en slags ramme rundt den svarte bakgrunnen.. Uff, dette var ikke mye å gå etter, men kanskje noen husker og har link? *håpe* Alicante
Bjørk Skrevet 22. februar 2007 #68 Skrevet 22. februar 2007 For en herlig tråd! Men jeg savner fortsatt en barne-tv-intro. Den er sikkert fra tidlig 80-tall, og det eneste jeg klarer å se for meg er noen figurer som "danser" over svart bakgrunn, eller kanskje den går som en rulletekst.. Mener det kanskje var en slags ramme rundt den svarte bakgrunnen.. Uff, dette var ikke mye å gå etter, men kanskje noen husker og har link? *håpe* Alicante ← Er det denne du mener?? Fant den tidligere på denne tråden:
alicante Skrevet 23. februar 2007 #69 Skrevet 23. februar 2007 Er det denne du mener?? Fant den tidligere på denne tråden: ← Nei, det er ikke denne. Jeg så også denne, men den jeg tenker på er annerledes. Prøve å sende en mail til NRK, eller noe kanskje.. Det er så frustrerende å ikke komme på sånne ting...
*Alva* Skrevet 23. februar 2007 #70 Skrevet 23. februar 2007 Noen som husker serien om den bestemoren som kunne fly eller flytte seg, ved å stikke fringeren i været? Tror den var britisk.. ← Ja, jeg mener hun het "Superbestemor" (?). En tøff og sprek bestemor...
Meaty Skrevet 24. februar 2007 #71 Skrevet 24. februar 2007 Jeg vil ha klipp fra "Lekestue", det var noe av det jeg likte aller best som barn. Jeg var litt småforelsket i Geir Børresen
Smashing Skrevet 25. februar 2007 #72 Skrevet 25. februar 2007 Her var det mye gøy å kikke tilbake på!
Gjest Blodbruden Skrevet 26. februar 2007 #73 Skrevet 26. februar 2007 (endret) Brannmann Sam (engelsk) Norsk Streken Endret 26. februar 2007 av Blodbruden
aimee Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #74 Skrevet 26. februar 2007 Ååå! Jeg ELSKET To gode naboer! Det var gøy å se igjen Sesam stasjon er jeg for gammel til å ha minner fra.
loffen Skrevet 26. februar 2007 #75 Skrevet 26. februar 2007 For en koselig tråd! Så herlig å se Colargol igjen!!
Gjest Tweek Skrevet 26. februar 2007 #76 Skrevet 26. februar 2007 Gooood boooook, tralla la la la la la laaaa, goood booook.... Minken Fossheim i annen etasje på det tegna huset. Husker? Det skulle jeg også gjerne sett videosnutt av ← Er det huset med det rare i du tenker på ? Den store kvakk kvakk http://www.youtube.com/watch?v=yZhz5-XeUQw&NR ← åååå!!! Kvakk kvakk Dette var en skikkelig koselig tråd! Jeg vokste opp på 90-tallet da, men husker mye fortsatt. Som da jeg satt i stua til mormor og høre hans og grete, smurfene, pernille og mister nelson samt colargol på LP Så koselig! Husker godt jeg hadde en kassett med æsops fabel, skikkelig koselig. Andre serier jeg digger er: jon blund introen skipperen tøydokke anna! Huset på prærien (så alltid på det etter skolen på tv3 før) Titten tei 2 gode naboer (haha, de var jo så dumme ) mummitrollet De store tingene var vel pernille og mr.nelson (har ikke sett på det, bare hørt) sesam stasjon og popples. Jeg har aldri sett popples så vet ikke hvor jeg har fått det fra. Men jeg hadde popples sengesett som hadde blondet rundt putetrekket og det var det fineste i verden og jeg ville bare sove i det Jeg hadde også en popples bamse som man kunne "brette" inn i bamsen på en måte så fikk man en blomst. Sesam stasjon med erling å bernt (er det det de heter? ) og pinball count number :-D. Det er jo egentlig begrenser hvor gøy det er å se en ball trille rundt, men tror faktisk det var høydepunktet Jeg var å spesielt stolt siden jeg har fått kjøre sesam toget :-D Så mye jeg forteller, men det var skikkelig gøy å se de tingene fra før å sånn! Barnetv i dag er jo bare 3d og animerte serier, og det har ikke den samme "sjelen" Før gjorde de mer ut av det, med farger og bevegelse samt koselige sanger.
Gjest Blodbruden Skrevet 26. februar 2007 #77 Skrevet 26. februar 2007 http://www.youtube.com/watch?v=rvXqphJzIXA! Visste du at Ringo Starr fra Beatles fortalte de to første sesongene med Thomastoget?
aimee Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #78 Skrevet 26. februar 2007 Hehe, Popples husker jeg godt! Fikk en liten grønn popples til jul husker jeg, det var stor stas. Tenker ikke på Huset med det rare i. "God Bok" tror jeg var en uanhengig serie. Hvis jeg ikke husker helt feil, var det et tegnet hus med et vindu ved loftet, der Minken Fossheim satt. Også hadde hun "bokormen" (var det ikke det han het da?) i bokhylla. Hun hadde høytlesning, og det var veldig spennende og fint. Som et lite P.S. fortsetter jeg å synge: Et puslespill, et puslespill, det kan du pusle når du vil! Og ikke minst: Kom så tegner vi en saaaang... Trallalalalaaaa!
Meaty Skrevet 26. februar 2007 #79 Skrevet 26. februar 2007 Jeg mener å huske at Øyvind Blunck også var programleder i God bok noen ganger?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå