aimee Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #81 Skrevet 26. februar 2007 Jeg mener å huske at Øyvind Blunck også var programleder i God bok noen ganger? ← Hmm.. Det husker jeg ikke.. Men det kan jo tenkes! Nå kom jeg plutselig på Reidar og Bitten jeg! De var jo bare sååå kule Hadde begge kassettene og en lp som jeg hørte i stykker!
Bjørk Skrevet 28. februar 2007 #82 Skrevet 28. februar 2007 Noen som husker denne??Sangen: ÅÅ, Buster kiger på stjernene! http://home.online.no/~groennsl/buster
Bjørk Skrevet 28. februar 2007 #84 Skrevet 28. februar 2007 Var kanskje litt dårlig forklart...det var bare nettsiden
aimee Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #85 Skrevet 28. februar 2007 Neeeida, ikke tenk på det! Jeg synes det er noe kjent med de bildene, men jeg husker det ikke helt tror jeg. Å, Å ÅÅÅ! Jeg kom plutselig på Den Gyldne Hale! Husker dere den julekalenderen? Det skulle jeg gjerne hatt noe bilder fra
Bjørk Skrevet 28. februar 2007 #86 Skrevet 28. februar 2007 Den gylden hale ja!!!! Det var et Vertshus?? Tror jeg var litt "voksen" så jeg såg det bare litt...sikkert i smug Når gikk det??? Husker forsatt noen av tegnespråk tegnene.
Knøttet Skrevet 28. februar 2007 #87 Skrevet 28. februar 2007 For en herlig tråd!!! Har storkost meg nå når jeg har sett på forskjellige klipp! :-D Popples husker jeg veldig godt, men jeg vet ikke hvordan jeg fikk interesse for de. Jeg hadde en popples jeg også, som hadde "pung" på ryggen, slik at man kunne stappe hele bamsen nedi, og den ble til en ball. For noen år siden syntes jeg det var så trist at popplesen min ble borte iløpet av barndommen, og min omtenksomme samboer kjøpte en ny til meg- fra amerika! Kjempemorsomt med popples igjen Ingen som husker "den vesle heksa" ? Hun var en liten, snill heks, til tross for at hekser skulle være slemme... og så hadde hun en moster (tante?) som het Rompompel, som var veldig slem. og en ravn som het Abraxas.
Anglofil Skrevet 28. februar 2007 #88 Skrevet 28. februar 2007 Sett på mye av det som er nevnt her, med unntak av Pompel og pilt osv. Selv så jeg mye på Brannmann Sam, Postmann Pat, Kalle Klovn, Huset med det rare i, Portveien 2, Labbetuss, Sesam stasjon, Midt i smørøyet, (husker jeg hadde en sånn flott Babarbok), Vertshuset den gyldne hale, Oksen Anton, (husker jeg synes den var så innmari spennende), Julius, Jul med Teodor, Teodor og Sjonel Rolf, Titten tei, Tøydokke Anna, Tintin, Mummitrollet, Atte Katte Noa og Asylet. Mvh Yvonne
Bjørk Skrevet 28. februar 2007 #89 Skrevet 28. februar 2007 Noen som husker en film om noen barn som bodde på en planet som det bare regnet? Hovedpersonen var ei jente og hun ble låst inn et sted og da kom sola til planeten og hun fikk bare se en liten lysstipe.
*Alva* Skrevet 28. februar 2007 #90 Skrevet 28. februar 2007 Noen som husker en film om noen barn som bodde på en planet som det bare regnet? Hovedpersonen var ei jente og hun ble låst inn et sted og da kom sola til planeten og hun fikk bare se en liten lysstipe. ← Å jaaaa! Den husker jeg, og det var så trist!! Fy, så slemme de var! Men jeg husker ikke hva den het eller noe..
Gjest Kardemomme Skrevet 28. februar 2007 #91 Skrevet 28. februar 2007 Neeeida, ikke tenk på det! Jeg synes det er noe kjent med de bildene, men jeg husker det ikke helt tror jeg. Å, Å ÅÅÅ! Jeg kom plutselig på Den Gyldne Hale! Husker dere den julekalenderen? Det skulle jeg gjerne hatt noe bilder fra ← Den gylden hale ja!!!! Det var et Vertshus?? Tror jeg var litt "voksen" så jeg såg det bare litt...sikkert i smug Når gikk det??? Husker forsatt noen av tegnespråk tegnene. ← Åh, det var koselig! Jeg og søstra mi tok opp alle episodene på video. Det året jeg studerte tegnspråk fikk jeg faktisk bruk for opptakene et par ganger.
aimee Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #92 Skrevet 28. februar 2007 Nå ble det mye forskjellig mimring på en gang her. Jeg husker også fremdeles noen av tegnene fra Den gyldne hale Spilte forresten hun døve dama med det svarte krøllete håret i andre serier som gikk på barne-tv? Mener å huske det... Flukten fra dyreskogen var en fantastisk serie jeg også fulgte med på... Husker det var veldig spennende. Som barn flest var (er) jeg glad i dyr, og Todd og Cooper var noe av det tristeste jeg kunne se. Men den gikk jo ikke på barne-tv.
Anglofil Skrevet 28. februar 2007 #93 Skrevet 28. februar 2007 Husker hun døve-dama var moren til en som gikk i parallellklassen min. Det var kjempestort da serien gikk julen '94 (gikk i 2. klasse da). Mvh Yvonne
aimee Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #94 Skrevet 28. februar 2007 Hehe, ja det kan jeg tenke meg var kult! Husker dere forresten forgjengeren til Smørøyet? Blikk Båx? Jeg husker det så vidt, for jeg var nok akkurat litt i miste laget. Desto tøffere å se på! Alle de store så på det. De på 14 og sånn
Gjest Tweek Skrevet 28. februar 2007 #95 Skrevet 28. februar 2007 Jeg hata flykten fra dyreskogen! De snakka nynorsk (visste ikke hva det var dengang, men det var veldig kjedelig å høre på, no offense til de som snakker nynorsk her altså) Og så var den sånn mørk serie på en måtew.
Gjest Blodbruden Skrevet 1. mars 2007 #96 Skrevet 1. mars 2007 Dyreskogen var min favoritt, særlig den rappkjefta røyskatten. Men jeg ble kraftig lei av de elendige kaninene som sa "ikkje få panikk" hele tiden. Jeg er nok litt gammel for den serien, men jeg så på det sammen med ungene allikevel :-) Noahs dyrebare øy, etterfølgeren, var en stor skuffelse.
Arkana Skrevet 1. mars 2007 #97 Skrevet 1. mars 2007 Husker dere forresten forgjengeren til Smørøyet? Blikk Båx? ← Ja, det husker jeg. Og så Halvsju, det gikk vel før Blikkbåx.
Gjest Tweek Skrevet 1. mars 2007 #98 Skrevet 1. mars 2007 Noahs dyrebare øy, etterfølgeren, var en stor skuffelse. ← Noahs dyrbare øy, var det den isbjørnen som bodde på en øy sammen med andre dyr og så levde de i et eget samfunn på en måte? Gikk på frokost tv i helgene. Jeg syntes det var driiitgøy
Gjest Blanca Skrevet 1. mars 2007 #99 Skrevet 1. mars 2007 Noen som husker en film om noen barn som bodde på en planet som det bare regnet? Hovedpersonen var ei jente og hun ble låst inn et sted og da kom sola til planeten og hun fikk bare se en liten lysstipe. ← Mener at dette er en filmatisering av en novelle av Ray Bradbury - Den korte sommeren.
Bjørk Skrevet 1. mars 2007 #100 Skrevet 1. mars 2007 Mener at dette er en filmatisering av en novelle av Ray Bradbury - Den korte sommeren. ← Ja!! Har aldri visst hva den heter!! Så gøy!! http://www.imdb.com/title/tt0195517/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå