Drua Skrevet 19. februar 2007 #21 Skrevet 19. februar 2007 Jeg syns det hadde vært morsomt å se klipp fra de snuttene hvor barn i blå og røde boblevester viste uteleker i en skolegård. ← "Slå på ring"? Husker at jeg ikke likte det, av en eller annen grunn, men jeg kunne tenke meg å se det nå for det Synes det var moro å se introen med engler, den husker jeg godt. Kjæresten min fikk faktisk tårer i øynene, voksne mannen, av å se igjen
aimee Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #22 Skrevet 19. februar 2007 Å jaaa! Slå på ring!! I hvilket barne-tv program var den på igjen? Hva med "fire elementer" da? - se hva vi kan, fire elementer, luft og jord og ild og vaaaann
Gjest Frk Åberg Skrevet 19. februar 2007 #23 Skrevet 19. februar 2007 Å jaaa! Slå på ring!! I hvilket barne-tv program var den på igjen? Hva med "fire elementer" da? - se hva vi kan, fire elementer, luft og jord og ild og vaaaann ← "Slå på ring" het det sikkert. Trodde det var noe som kom mellom de andre barne-tv-programmene, men er ikke sikker. Jeg elsket de fire elementer, som ble vist i Portveien. Husker vi lekte elementene, og prøvde å gjøre bevegelsene deres.
Drua Skrevet 19. februar 2007 #25 Skrevet 19. februar 2007 (endret) Postmann Pat Skomakergata Endret 19. februar 2007 av Drua
Ginen Skrevet 19. februar 2007 #26 Skrevet 19. februar 2007 (endret) Huff, jeg var livredd Fragglene... *flau* Blir fremdeles dårlig av å høre musikken Endret 19. februar 2007 av Ginen
Bjørk Skrevet 19. februar 2007 #27 Skrevet 19. februar 2007 Enda en god bit. Elsket Shagma da var liten: http://www.youtube.com/watch?v=wvIqDPjbuSg
Gyda Skrevet 19. februar 2007 #28 Skrevet 19. februar 2007 Heter den barne-tv ormen noe? Min kjære mener den heter "Kremmelure"...noe ikke jeg husker. Noen som vet? Vi kalte den for "Lomme-lomme-dyret"... Har ikke snøring på om den egentlig heter noe - kanskje man kunne maile NRK og spørre...
Gulphild Skrevet 19. februar 2007 #29 Skrevet 19. februar 2007 Å jaaa! Slå på ring!! I hvilket barne-tv program var den på igjen? Hva med "fire elementer" da? - se hva vi kan, fire elementer, luft og jord og ild og vaaaann ← Finnes det videosnutt av fire elemnter-sangen?
Bjørk Skrevet 19. februar 2007 #31 Skrevet 19. februar 2007 Vi kalte den for "Lomme-lomme-dyret"... Har ikke snøring på om den egentlig heter noe - kanskje man kunne maile NRK og spørre... He, he Kjært barn har mange navn:) Skal kansje maile NRK å¨spørre:) Og et nytt minne: Noen som husker "Barna fra Olenbush (eller noe sånt...)?? Tror det var tysk og det var ei tegnefilm høne som mista fjærene i begynnelsen.
aimee Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #32 Skrevet 19. februar 2007 Gooood boooook, tralla la la la la la laaaa, goood booook.... Minken Fossheim i annen etasje på det tegna huset. Husker? Det skulle jeg også gjerne sett videosnutt av
aimee Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #33 Skrevet 19. februar 2007 Og et nytt minne: Noen som husker "Barna fra Olenbush (eller noe sånt...)?? Tror det var tysk og det var ei tegnefilm høne som mista fjærene i begynnelsen. ← Å ja den husker jeg kjempegodt!! Eller... Var det virkelig tegnefilm?
Bjørk Skrevet 19. februar 2007 #34 Skrevet 19. februar 2007 Det var vanlig film , men høna var tegna.
aimee Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #35 Skrevet 19. februar 2007 Å, jeg har melodien på tunga, men får den ikke ut!!
Bjørk Skrevet 19. februar 2007 #36 Skrevet 19. februar 2007 Kan melodien, men teksten er litt "selv-komponert" hehehehe
Bjørk Skrevet 19. februar 2007 #37 Skrevet 19. februar 2007 noe som: o heini, o heini , o olenbush o heini. hehehehehehe. Meeeget selvkomponert av en 6 åring....
aimee Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #38 Skrevet 19. februar 2007 Jeg kjenner jeg må lete litt etter den musikken, for den har jeg lyst til å høre! Ble dessverre ikke noe klokere av melodien din Drusilla
Gjest niomi Skrevet 19. februar 2007 #39 Skrevet 19. februar 2007 Barna i Uhlenbush Sangen: Für Gockel Konstantin hat fliegen keinen Sinn. Er muß am Boden bleiben und uns die Zeit vertreiben. Auh weia, auh weia, der Hahn legt keine Eier. Auh weia, auh weia, der Hahn legt keine Eier. Für Gockel Konstantin hat schlafen keinen Sinn. Wer soll uns sonst im Leben von Uhlenbusch erzählen? Auh weia, auh weia, der Hahn legt keine Eier. Auh weia, auh weia, der Hahn legt keine Eier. Für Gockel Konstantin hat weinen keinen Sinn. Wir sind in deiner Nähe und machen dein Gekrähe. Auh weia, auh weia, kiki-riki-kiki. Auh weia, auh weia, kiki-riki-kiki. Kikiriki!
Bjørk Skrevet 19. februar 2007 #40 Skrevet 19. februar 2007 ler.gif Jeg kjenner jeg må lete litt etter den musikken, for den har jeg lyst til å høre! Ble dessverre ikke noe klokere av melodien din Drusilla. Haha! Det skjønner jeg godt...iallefall når du ser hvordan teksten egentlig er:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå