Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååh... det var skikkelig mimring ja! :)

Skrevet
må også få være med!
Skrevet

og

Jeg danset som en gal foran tv'en til labbetuss sin bursdag jeg.. :sjenert:

Skrevet

er min klare favoritt blandt barne-TV-introene. Jeg elsket den lille ormen, spesielt når han dro ned rullegardinen etterpå. :)
Skrevet

Her var det mye koselig ;)

Legger inn

jeg.
Skrevet

Det er rart hvor mye jeg faktisk husket av de forskjellige tingene, alle lydene, fargene, figurene... Setter livet i et helt nytt perspektiv!

Hilsen Aimee (som drømmer om barn.. ;))

Skrevet

Dette var virkelig koselig :) Den brukeren har jo en hel skattkiste med gamle klipp lagt ut på YouTube. Jeg lurer på hvor han/ hun har fått tak i alt dette?

Det var forresten rart å se den gamle Kveldsnyttsendingen :ler:

Gjest Marie81
Skrevet

Ååå så koselig å mimre !! Smitt og Smule - og Gullars (husker veldig godt da han skulle bake vaffler) :ler:

Skrevet

Heter den barne-tv ormen noe? Min kjære mener den heter "Kremmelure"...noe ikke jeg husker. Noen som vet?:)

Skrevet

ÅÅÅ så koselig!! :)

Men er det noen som husker den introen der det var en slags orm som "kveilet" seg rundt skjermen...(litt dårlig forklart...). Den var brum og orange om jeg ikke husker feil, og så var det en slags trekkspillmusikk til. (kanskje jeg husker alt feil, men jeg har et så klart bilde av det i hodet!!)

Jeg har lett som en gal etter den i en evighet!! Gikk som intro tidlig på 80-tallet tror jeg.

Om noen kan hjelpe meg å lete fram den, så vil jeg bli så glad!! :ler:

Skrevet

Å dæven!! Finnes det noe film av Maika også tror dere? For det vil jeg se!!!

Skrevet
og

Jeg danset som en gal foran tv'en til labbetuss sin bursdag jeg..  :sjenert:

Nå vet jeg hvorfor moren min kaller slike hunder for "Labbetussen". :P

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Her var det mye morsomt. Veldig koselig å se den første introen, selv om jeg er overbevist om at det fins en annen versjon av den (med en annen hest på slutten).

Jeg syns det hadde vært morsomt å se klipp fra de snuttene hvor barn i blå og røde boblevester viste uteleker i en skolegård.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...