Amadea Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #921 Skrevet 4. juli 2008 Pingse! Hva synes du var finest? *Nervös* Blir snart hentet av de spanske jentene for 2. utdrikningslag... Lurer på hva de har pönsket ut. Jeg har fått beskjed om å ta på meg noe brunt (!)
Gjest madam_mim Skrevet 6. juli 2008 #923 Skrevet 6. juli 2008 Innom med en Og ooo, hva skimter mine øyne blå - nok et utdrikningslag?! :hoppe: Så, hvordan ble kvelden i brunt??
Amadea Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #924 Skrevet 7. juli 2008 (endret) Utdrikningslag ja! Det var kjempegöy! Vi var her. Show med dragqueens dansere og noe stripping. Også gikk servitörene rundt i bar overkropp og underbukser (!) eller superstramme olabukser og olashortser. Akkurat det var litt flaut synes jeg. "Unnskyld, jeg skulle gjerne hatt, eeeehhh....., fnis.. en kopp kaffe... (?)" Jeg fikk på me vikinghjelm og en plastöks mellom henda og alle hadde på seg klistremerker med det norske flagget og meg med (tegnet) brudekjole og vikinghjelm på. Dette var ganske morro for det ga endel oppmerksomhet og vi kom i snakk med masse folk. Etter hvert satt vi oss ned på en benk og jeg fikk gaver. Först en bitteliten tangatruse, så en diger Bridget Jones truse og tilslutt kom den ordentlige gaven som var et nydelig sett med nattkjole og kimono i hvit silke med sort mönster. Tenkte jeg skulle spare det til bryllupsnatta siden jeg har så kjedelig undertöy. Så bar det ut på byen. Vi danset og koste oss. På den ene baren dakk det plutselig opp en tryllekunster ut fra intet. Ha sa at det måtte vaere en tryllekunster i ethvert utdrikningslag også gjorde han et par triks for meg. Også fikk jeg en blinkende fisk (!) rundt halsen som skulle bringe lykke. Jeg ble så forfjamset at jeg ga han en kulepenn! Jeg visste ikke helt hva jeg skulle gi som takk og pennen var det beste jeg fant i veska mi. Til mitt forsvar var det en litt fin penn og ikke en nedbitt bic i hvert fall. Det var kjempegöy på byen og vi var ikke hjemme hos venninnen min för kl 6. En suksess! Og dagen etter var jeg gjest i et annet utdrikngslag (puh!). De hadde laget til en tropisk fest (jeg hadde ikke gjort så mye med jeg "hjalp" i det minste til med min egen tilvaerstedelse - fram til klokken to på natta, da var jeg helt skutt og gikk og la meg) Endret 7. juli 2008 av Amadea
Annie Skrevet 7. juli 2008 #925 Skrevet 7. juli 2008 Utdrikningslag ja! Det var kjempegöy! Vi var her. Show med dragqueens dansere og noe stripping. Også gikk servitörene rundt i bar overkropp og underbukser (!) eller superstramme olabukser og olashortser. Akkurat det var litt flaut synes jeg. "Unnskyld, jeg skulle gjerne hatt, eeeehhh....., fnis.. en kopp kaffe... (?)" Jeg fikk på me vikinghjelm og en plastöks mellom henda og alle hadde på seg klistremerker med det norske flagget og meg med (tegnet) brudekjole og vikinghjelm på. Dette var ganske morro for det ga endel oppmerksomhet og vi kom i snakk med masse folk. Etter hvert satt vi oss ned på en benk og jeg fikk gaver. Först en bitteliten tangatruse, så en diger Bridget Jones truse og tilslutt kom den ordentlige gaven som var et nydelig sett med nattkjole og kimono i hvit silke med sort mönster. Tenkte jeg skulle spare det til bryllupsnatta siden jeg har så kjedelig undertöy. Så bar det ut på byen. Vi danset og koste oss. På den ene baren dakk det plutselig opp en tryllekunster ut fra intet. Ha sa at det måtte vaere en tryllekunster i ethvert utdrikningslag også gjorde han et par triks for meg. Også fikk jeg en blinkende fisk (!) rundt halsen som skulle bringe lykke. Jeg ble så forfjamset at jeg ga han en kulepenn! Jeg visste ikke helt hva jeg skulle gi som takk og pennen var det beste jeg fant i veska mi. Til mitt forsvar var det en litt fin penn og ikke en nedbitt bic i hvert fall. Det var kjempegöy på byen og vi var ikke hjemme hos venninnen min för kl 6. En suksess! Og dagen etter var jeg gjest i et annet utdrikngslag (puh!). De hadde laget til en tropisk fest (jeg hadde ikke gjort så mye med jeg "hjalp" i det minste til med min egen tilvaerstedelse - fram til klokken to på natta, da var jeg helt skutt og gikk og la meg) KOM DEG HJEM, DET HETER IKKE DAKK!! DUKKET skal det være... Det hørtes ut som et herlig utdrikningslag! Skjønner godt at du koste deg og var litt redusert dagen etter. Imponerende at du holdt ut til kl 2!!
Amadea Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #926 Skrevet 7. juli 2008 Sorry Annie! Måtte du forresten sitere hele innlegget for å poengtere det der? Det var sikkert tusen andre feil der __________ I dag har jeg vaert på prövetime og jeg ble sååå fornöyd! Hun lagde to frisyrer. Den ene lignet ganske mye på den linken jeg hadde i et innlegg her. Altså en relativt stor knute i nakken. For å lage den andre tok hun utgangspunkt i den förste, hun dro ut noen hårtuster, snurret de rundt fingeren og stappet de inn igjen. Jeg er litt usikker på hva jeg skal gå for, men jeg har kjöpt hårpynt som passer best til den förste. Det ble den kammen, den passet kjempefint til. Jeg har også hatt prövetime på sminke og jeg ender opp med grönn öyenskygge. Det ble kjempefint! Hun prövde også gul öyenskygge på meg, og det ble stilig, men det ble mere naturlig og penere med grönt. Jeg har bestilt time til forlover, söster og mamma også på den samme frisörsalongen, så nå skal vi bli fine alle fire! Også har jeg bestilt time til spraytan for å pröve det ut. Fikk time på onsdag og det passer bra siden jeg skal i et bryllup på lördag.
Annie Skrevet 7. juli 2008 #927 Skrevet 7. juli 2008 Måtte ikke, men jeg var litt lat.. Gleder meg til å se bilder etterhvert! Du kommer til å bli en VAKKER brud!! * <- gledestårer*
Skravla Skrevet 7. juli 2008 #928 Skrevet 7. juli 2008 Måtte ikke, men jeg var litt lat.. Gleder meg til å se bilder etterhvert! Du kommer til å bli en VAKKER brud!! * <- gledestårer* Vil også se bilder av deg som brud. En måned igjen :juhu:
Annie Skrevet 7. juli 2008 #929 Skrevet 7. juli 2008 Det er så morsomt at dere skal gifte dere på "min" dato... :juhu:
Amadea Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #930 Skrevet 7. juli 2008 Sötnoser! Bilder skal det vel bli en årnings med, men dere kan jo minne meg på det om jeg skulle glemme det etter bryllupet. Uke 27 er over, så det er på tide å sjekke status quo. Det har vaert en veldig innholdsrik uke, så det gjenstvr noen ting å gjöre fra lista. Uke 27 Få bekreftet hvem som kommer Har purret på de fleste, men det gjenstår noen det passer seg bedre at vi ringer eller snakker med personlig. - Ordne eventeull transport for tilreisende Det virker ikke som om dette er nödvendig - Ordne transport til / fra bryllupet selve dagen hvis nödvendig / önskelig Jeg har fått prisoverslag og bekrefter bestillingen i morgen hvis kjaeresten er enig - Ordne overnatting for de som mangler Vi har nå ordnet for de som har bekreftet at de kommer i hvert fall... - Ordne med aktivitet dagen etter Kjaeresten gjöre i morgen Be om å få låne hårpynt fra brudesalongen for å ta med til prövetime Jepp Snakke med presten så vi får ordnet de siste papirene og han kan gi oss salmeforslag slik han lovte Jepp, og det skulle ordnes denne uka sa han (uke 28) Ordne med dansekurs!!! Har funnet telefonnummer. Kjaeresten skulle ringe i dag. Vet ikke enda om han har fått gjort det. Utdrikningslag nr to? (Har hört rykter ) Det var noe i de ryktene
Skravla Skrevet 7. juli 2008 #931 Skrevet 7. juli 2008 Tviler på at noen glemmer å minne deg på det. Har ikke sett kjolen din engang jeg. Og jeg er IKKE brudgom.
Amadea Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #934 Skrevet 11. juli 2008 Ihhhh! Nå er det faktisk under én måned til jeg blir gift!!! Vi teller ned sammen med de som teller ned til OL i Kina (en ting vi synes er litt morsomt ), og det betyr at det er kun 27 dager igjen! Tickeren min har bedre tid, siden den fölger amerikansk tid. Denne uka har vaert fryktelig slitsom, men én ting som har vaert fint er at vi har vaert på valsekurs, og det har vaert så koselig og morsomt. Vi fölte oss som to klossmajorer, men hun sa hun har laert oss på to kvelder det hun pleier å laere andre på fire, så da får vi tro på det da. Så da gjelder det bare å öve, öve, öve, fram til uka vi gifter oss. Da skal vi ha et par timer til. (De drar på ferie i mellomtiden). Tror nok dette blir bra!
Amadea Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #935 Skrevet 11. juli 2008 (endret) Oppdatert liste: Uke 27 Få bekreftet hvem som kommer Purret på alle, venter på noen svar - Ordne eventuell transport for tilreisende Det virker ikke som om dette er nödvendig - Ordne transport til / fra bryllupet selve dagen hvis nödvendig / önskelig OK - Ordne overnatting for de som mangler For de vi vet om i hvert fall - Ordne med aktivitet dagen etter Nei, kjaeresten skal ordne, men har kanskje glemt det? Be om å få låne hårpynt fra brudesalongen for å ta med til prövetime Jepp Snakke med presten så vi får ordnet de siste papirene og han kan gi oss salmeforslag slik han lovte Gjort! Vi har ordnet papirer og fått salmeforslag. Ordne med dansekurs!!! Ordnet! Vi har fått privattimer för og etter danselaerernes ferie. Vi må öve en del på eneghånd også. Men det er jo bare koselig! Utdrikningslag nr to? (Har hört rykter ) Vel overstått! Uke 28 Prövetime frisör og sminke - Bestille time til forlover, mamma, söster, venninne + ? OK til alt. Veldig fornóyd med prövetimen :-D Prövetime kjolen (enda flere tilpasninger! :dåne: ) - Ordne med strömper, BH & truse + hårpynt Mangler kun truse og strömper som vi ordner neste uke Bekrefte blomster - Brudebukett (60 € for en bukett med rosa calla) - Oppsats til kirken (120 € for en stor oppsats med hvite calla til alteret - Leie planter til å ha rundt teltet. Beholde noe til hagen? Jeg hadde egentlig tenkt til å sende en mail, men kjaersten skal visst ringe. Har bestemt at det ikke blir brystbuketter på noen siden kjaersten ikke skal ha. Pröve ut spray tan? Jepp, og det ble igrunnen veldig fin! :-D Men det smitter av litt på hvitt, så må taes noen dager för i tilfelle. Vi skal i bryllup denne helga! Snappe opp noen ideer? Det blir nok koselig og morsomt! Endret 11. juli 2008 av Amadea
Amadea Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #936 Skrevet 11. juli 2008 I dag har kjaeresten reist til Barcelona for å hente cava. Han kunne godt ha valgt en annen helg vi ikke hadde bryllup synes jeg da, så skulle jeg vaert med og vi kunne hatt en koselig helg i Barcelona sammen. Men, men, det er vel bare å akseptere at de ikke kan passe alltid for begge to samtidig.
LilleEkorn Skrevet 11. juli 2008 #937 Skrevet 11. juli 2008 Så koselig å gå på dansekurs sammen da Fått noen tips om bra sanger som passer til brullupsvalsen? Synes det er så vanskelig jeg..Lurer litt på True Love, tittelen passer jo iallefall bra! God helg Amadea
Gjest madam_mim Skrevet 12. juli 2008 #938 Skrevet 12. juli 2008 (endret) :hoppe: :love: 27 dager igjen :love: :hoppe: Endret 12. juli 2008 av madam_mim
Pingse Skrevet 13. juli 2008 #940 Skrevet 13. juli 2008 Pingse! Hva synes du var finest? Litt lenge siden jeg har vært innom bryllupsdagboka di. Synes du gjorde et godt valg angående hårpynt Jeg ble så forfjamset at jeg ga han en kulepenn! Høres ut som om du hadde et morsomt utdrikningslag! KOM DEG HJEM, DET HETER IKKE DAKK!! DUKKET skal det være... Den reagerte jeg og på! Vært litt lenge borte fra gamlelandet nå Gleder meg til å se bilder etterhvert! Du kommer til å bli en VAKKER brud!! * <- gledestårer* (gledestårer) Jeg er redd jeg har kjøpt for liten veske! Det er jo nesten ikke plass til kleenex i den! Ihhhh! Nå er det faktisk under én måned til jeg blir gift!!! :juhu: Vi teller ned sammen med de som teller ned til OL i Kina (en ting vi synes er litt morsomt ), og det betyr at det er kun 27 dager igjen! Tickeren min har bedre tid, siden den fölger amerikansk tid. Denne uka har vaert fryktelig slitsom, men én ting som har vaert fint er at vi har vaert på valsekurs, og det har vaert så koselig og morsomt. Vi fölte oss som to klossmajorer, men hun sa hun har laert oss på to kvelder det hun pleier å laere andre på fire, så da får vi tro på det da. Så da gjelder det bare å öve, öve, öve, fram til uka vi gifter oss. Da skal vi ha et par timer til. (De drar på ferie i mellomtiden). Tror nok dette blir bra! Så flinke! Hm... lurer på om jeg om min kjære må ta en liten svingom eller to på stuegulvet før vi reiser sørover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå