loffen Skrevet 1. mai 2008 #761 Del Skrevet 1. mai 2008 Synes det høres ut som om dere har det meste under kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. mai 2008 #762 Del Skrevet 1. mai 2008 99 dager igjen :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #763 Del Skrevet 2. mai 2008 Ja, her er det meste under kontroll. Men spör meg igjen om et par måneder. Jeg har litt lett for å stresse... Det som jeg kan komme på som skal gjöres i naermeste fremtid er: - Kjöpe ring til underskjörtet. Har fått låne et, men ringen var i stykker. Har fått tips på brudesalongen om hvor jeg skal kjöpe det. Må ha dette til neste kjolepröve 24. mai (eller når det var). Eller så kan jeg jo låne et der da, men det er greit å ha det i orden - Kjöpe sikkerhetsnåler i samme slengen. Har fått tips fra brudesalongen om at de på samme sted selger store sikkerhetsnåler med litt strass på. Vi har blitt opplaert i hvordan slepet skal heises opp og festes. Jeg synes dette höres behageligere ut enn å går rundt med slepet festet i en lökke på håndleddet og jeg vil gjerne danse masse. - Kjaersten skal pröve dressen sin neste helg - Mandagen etter skal vi kanskje se på blomster og dekorasjon. Tanta til kjaeresten er nemlig på besök da, og vil gjerne vaere med på det. - Vi må begynne på papirene her, men det får vi ikke gjort för vi har fått papirene fra Norge Det var det Tror ikke jeg gidder å ta fram planleggingslistene. Da begynner jeg sikkert bare å stresse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 2. mai 2008 #764 Del Skrevet 2. mai 2008 Det ser ut til at det meste er under kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mai 2008 #765 Del Skrevet 2. mai 2008 Virker som du har stålkontroll ja! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 2. mai 2008 #766 Del Skrevet 2. mai 2008 Bare småting som gjenstår, virker det som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mai 2008 #767 Del Skrevet 2. mai 2008 runde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 2. mai 2008 #768 Del Skrevet 2. mai 2008 etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mai 2008 #769 Del Skrevet 2. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. mai 2008 #770 Del Skrevet 3. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 8. mai 2008 #771 Del Skrevet 8. mai 2008 Hvordan går det med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. mai 2008 #772 Del Skrevet 8. mai 2008 God morgen Amadea :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. mai 2008 #773 Del Skrevet 8. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingse Skrevet 8. mai 2008 #774 Del Skrevet 8. mai 2008 Innom med og Håper det er like fint hos dere nå som det er her for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #775 Del Skrevet 8. mai 2008 Her regner det, men det var varmt og deilig tidligere i uken da. På bryllupsplanleggingsfronten skjer det ikke så mye, bortsett fra at vi har fått mange hyggelige tilbakemeldinger på invitasjonen vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #776 Del Skrevet 8. mai 2008 Oi, akkurat tre måneder igjen i dag jo! Jeg kommer sikkert til å vaere litt aktiv her i helga, for kjaeresten skal vaere borte hele helga. Han skal pröve dressen sin som har blitt tilpasset han pluss besöke familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingse Skrevet 8. mai 2008 #777 Del Skrevet 8. mai 2008 Oi, akkurat tre måneder igjen i dag jo! Ja, jommen! :juhu: Jeg kommer sikkert til å vaere litt aktiv her i helga, for kjaeresten skal vaere borte hele helga. Han skal pröve dressen sin som har blitt tilpasset han pluss besöke familie. Du får tenke på hvor fin han kommer til å bli i dressen sin Også får du passe på å kose deg masse i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. mai 2008 #778 Del Skrevet 9. mai 2008 God helg Amadea! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. mai 2008 #779 Del Skrevet 9. mai 2008 God helg Amadea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. mai 2008 #780 Del Skrevet 9. mai 2008 God helg Amadea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå