Gå til innhold

Bryllupsplanleggeren


Amadea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, her er det meste under kontroll. :) Men spör meg igjen om et par måneder. :ler: Jeg har litt lett for å stresse... :sjenert:

Det som jeg kan komme på som skal gjöres i naermeste fremtid er:

- Kjöpe ring til underskjörtet. Har fått låne et, men ringen var i stykker. Har fått tips på brudesalongen om hvor jeg skal kjöpe det. Må ha dette til neste kjolepröve 24. mai (eller når det var). Eller så kan jeg jo låne et der da, men det er greit å ha det i orden

- Kjöpe sikkerhetsnåler i samme slengen. Har fått tips fra brudesalongen om at de på samme sted selger store sikkerhetsnåler med litt strass på. Vi har blitt opplaert i hvordan slepet skal heises opp og festes. Jeg synes dette höres behageligere ut enn å går rundt med slepet festet i en lökke på håndleddet og jeg vil gjerne danse masse. :danser:

- Kjaersten skal pröve dressen sin neste helg

- Mandagen etter skal vi kanskje se på blomster og dekorasjon. Tanta til kjaeresten er nemlig på besök da, og vil gjerne vaere med på det.

- Vi må begynne på papirene her, men det får vi ikke gjort för vi har fått papirene fra Norge

Det var det :) Tror ikke jeg gidder å ta fram planleggingslistene. Da begynner jeg sikkert bare å stresse. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:klem: Her regner det, men det var varmt og deilig tidligere i uken da. På bryllupsplanleggingsfronten skjer det ikke så mye, bortsett fra at vi har fått mange hyggelige tilbakemeldinger på invitasjonen vår. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, akkurat tre måneder igjen i dag jo! :bryllup::hjerte:

Jeg kommer sikkert til å vaere litt aktiv her i helga, for kjaeresten skal vaere borte hele helga. :trist: Han skal pröve dressen sin som har blitt tilpasset han pluss besöke familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, akkurat tre måneder igjen i dag jo! :bryllup::hjerte:

Ja, jommen! :danser::hoppe: :juhu: :duskedame:

Jeg kommer sikkert til å vaere litt aktiv her i helga, for kjaeresten skal vaere borte hele helga. :trist: Han skal pröve dressen sin som har blitt tilpasset han pluss besöke familie.

Du får tenke på hvor fin han kommer til å bli i dressen sin :jepp:

Også får du passe på å kose deg masse i helgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...