Gå til innhold

Bryllupsplanleggeren

Amadea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Takk jenter! :klem:

Så nydelig du var.. :rødme: og rørt.. Kjempeflotte bilder, og jeg vet hvilket jeg ville hatt som takkekort ;)

:klem:

Hvilket? Vi har ikke bestemt oss enda.

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk snille deg! Skal pröve å få bestemt oss i löpet av helgen, slik at vi får bestilt de til uka. Må også sjekke gjesteliste opp mot gavebok så jeg vet at vi ikke glemmer noen.

Denne uka har bare flydd av gårde! :dåne:

Jeg tenker at på et takkekort bör vi se inn i kameraet, men det trenger kanskje nödvendigvis ikke vaere slik? Var fint det bildet der vi ser på hverandre også...

Endret av Amadea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Våre kriterier da vi skulle velge takkekort var:

Figurbilde, slik at folk fikk sett hele kjolen

Fargebilde, slik at fargene på kjolen kom fram (vi tok både farge og sort-hvitt)

Forholdsvis standard posering. Vi tok mange spesielle bilder utendørs men også noen tradisjonelle innendørs. Brukte et tradisjonelt et til takkekort og har forstørret mer uvanlige bilder.

jeg synes ikke det er nødvendig at brudeparet ser på fotografen, det skal jo synes at det er en lykkelig dag også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at jeg fikk se alle de nydelige bildene!!! Dere var kjempeflotte begge to! Så gjennomtenkt og fint alt var!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt eneste kriterie:

Et bilde som viser hvem brudeparet er!

For noen betyr dette et standard, klassisk portrett.

For noen betyr dette bilde i hest og kjærre.

For noen betyr dette et forelsket nærbilde der man ser oppslukt på hverandre.

For noen betyr dette et bilde der brudeparet ler og leker sammen.

osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårt eneste kriterie var et bilde som passet inn i de takkekortene vi hadde sett oss ut og som ikke så altfor ille ut. Vi var ikke så heldige med bildene. :fnise: Men det bildet jeg husker best av deres, er det av dere to inne i kirken. Det var virkelig flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk snille deg! Skal pröve å få bestemt oss i löpet av helgen, slik at vi får bestilt de til uka. Må også sjekke gjesteliste opp mot gavebok så jeg vet at vi ikke glemmer noen.

Denne uka har bare flydd av gårde! :dåne:

Jeg tenker at på et takkekort bör vi se inn i kameraet, men det trenger kanskje nödvendigvis ikke vaere slik? Var fint det bildet der vi ser på hverandre også...

Jeg syns ikke dere må se inn i kamera. Det er mye finere at kjærligheten mellom dere kommer frem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vårt eneste kriterie var et bilde som passet inn i de takkekortene vi hadde sett oss ut og som ikke så altfor ille ut. Vi var ikke så heldige med bildene. :fnise: Men det bildet jeg husker best av deres, er det av dere to inne i kirken. Det var virkelig flott!

Det der vi går ut og lyset er veldig spesielt? Det likte jeg også, men det er kanskje litt "langt unna" til å vaere takkekort?

Takk for råd dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forigårs leverte jeg dress, kjole og slör til rens. Hva i all verden skal jeg gjöre med kjolen? :lete: Noen her som har solgt den? Slöret er jo greit nok, for det var lånt, så det skal tilbke til sin rettmessige eier.

Underskjörtet slang jeg i vaskemaskinen i dag. Tok ut ringen för den skulle vaskes. Kan dere to at den var brukket på SEKS forskjellig steder? :dåne: Hva i alle dager er det jeg har drevet med??? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...