Gå til innhold

Bryllupsplanleggeren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får Bresjnev-øyenbryn hvis jeg ikke napper de på tre uker. :fnise:

Du får investere i støpenegler hvis flere brekker. :)

Har du forresten link til brudekjolen din her i dagboka et sted? Husker ikke...

God helg! :klem:

Gjest Septima
Skrevet

Jeg har falt helt av dagbøkene her inne. Leser mye, men legger nesten aldri igjen spor.

Nå er det ikke lenge igjen!

:klem:

Skrevet
Neida, det var det at vi ikke skal ha bryllupsmesse, dvs at vi ikke har nattverd, som var det såre punkt. Men nå virker det som om hun er blid igjen. :) Så har söstrene hennes kommet på besök og nå er alt bare fryd og gammen.
Åja, det var kanskje ikke så greit nei. Men så bra hun er blid igjen da. Hun blir nok veldig fornøyd med alt sammen :)

Jeg gleeeeder meg til dere skal synge! :hoppe:
:sjenert: Ja, jeg tror det skal bli bra.

I går var jeg og prövde kjolen (igjen! :dåne: ) og den er sååååå fin altså! Gleeeder meg til å bruke den! (Selv om jeg er litt bekymra for om det blir varmt med så mye stoff! :fnise: ) Jeg skulle også kjöpe BH, truse og strömper der, men så fikk jeg det gratis! Hurra!
Søte snille kjoledamene, altså! Og du blir så fin :hjerte:

I dag har jeg vaert og fått hudpleie med dyprens. Jeg fikk litt "kjeft" for måten å nappe öyebrynene mine på, så nå må jeg la de gro i tre uker ( :forvirret: ) også skal hun nappe de i form dagen för.
:fnise: Huffda

Har også bestilt time til spraytan, det blir på onsdagen för. Ellers skal jeg pröve å få solt meg litt nå i helgen, men jeg vet ikke hvordan formen blir egentlig, merker at jeg har en bryggende forkjölelse. Også har neglene på höyre hånda brukket! :grine:
Du får passe på å lakke neglene (blank neglelakk funker jo også fint), så de blir litt sterkere :)

God helg! :sol:

Skrevet

Mine brekker som tørre løvblader så jeg må nok ha støpenegler den dagen jeg skal gifte meg!

Skrevet

:rope: Bordplan er noe herk! Her skal en altså ta hensyn til alder / interesser, språk, folk som er i konflikt eller på en annen måte ikke kommer overens, at alle skal sitte i naerheten av minst én som de kjenner för. Også skulle vi jo pröve å blande litt. Pluss at naermeste familie skal sitte naermest brudeparet og videre utover. Dette går jo ikke opp! Tror det blir förstemann til möla gitt! :ironi:

Skriver mere litt senere, er :forkjola::(

Skrevet

Takk for tröst jenter! Jeg har vaert ganske utslått de siste dagene, men er mye bedre nå. Fikk ikke dratt på valsekurs i går ( :grine: ) Sendte kjaeresten av gårde alene, men siden danselaererinnen hadde vrikket en fot syntes hun det var like greit å utsette hele greia. Så da blir det to dansetimer samme uken som bryllupet. det blir kanskje litt stress, men det går vel greit.

Jeg får Bresjnev-øyenbryn hvis jeg ikke napper de på tre uker. :fnise:

Du får investere i støpenegler hvis flere brekker. :)

Har du forresten link til brudekjolen din her i dagboka et sted? Husker ikke...

God helg! :klem:

:fnise: Mine er ikke så fine de heller nå, men de er ganske lyse og ikke så tette, så det går vel bra.

Hadde egentlig lyst til å slippe stöpenegler...

Linken til brudekjolen finner du på förste siden i dagboka. Der er det en link til kjolebilder. Og den siste linken i det innlegget er kjolen jeg kjöpte :) (Beklager at jeg ikke gidder å finne den fram for deg... :sjenert: )

:hoppe:

Så fort tiden går!

Ja, guri malla. Begynner å bli litt stressa merker jeg.

Jeg har falt helt av dagbøkene her inne. Leser mye, men legger nesten aldri igjen spor.

Nå er det ikke lenge igjen!

:klem:

Huff, jeg har også falt litt av. Nå er det ikke lenge til din tur. Hvordan går det?

Du får passe på å lakke neglene (blank neglelakk funker jo også fint), så de blir litt sterkere :)

God helg! :sol:

Jeg bruker både negleforsterker og neglelakk, men det hjalp visst ikke så mye. De har ikke brukket noe mere siden sist, men det er vel begrenset hvor mye de rekker å vokse på to uker. Neglene på venstre hånd er fine da. :)

Mine brekker som tørre løvblader så jeg må nok ha støpenegler den dagen jeg skal gifte meg!

Vet ikke helt hva jeg skal gjóre jeg. hadde egentlig tenkt å ha moine egne siden det er det jeg er mnest konfertabel med. (århundrets verdensproblem altså :ler:)

De siste dagene har jeg altså vaert syk og kjaeresten har hatt mye jobb, så det har ikke blitt så mye planlegging. Men på lördag var jeg og kjöpte (balndt annet) 200 kanelstenger (!) til borddekorasjoner. Dette viste det seg at tanta til kjaeresten allerede hadde handlet inn. Da hun fikk vite dette ringte hun sproenstreks pog sa at vi måtte jo ikke finne på å kjópe inn noe uten å höre om hun hadde gjort det. men altså, tror hun ikke at det er butikker her eller? Denne saken med kanelstengene er ikke så viktig (den er egentlig litt morsom :ler: ), men jeg merker at jeg begynner å bli litt sliten av dama. Det er veldig fint med hjelp og hun er kjempeflink, men det er litt slitsomt at hun bare gjör ting liksom, helt uten å spörre hva vi synes. Og i tilegg höres hun noen ganger sur ut pv telefonen, for hun har så mye å gjóre med bryllupet. aerlig talt, det er da ingen som tvinger henne til å gjöre noe som helst. Vi har ikke en gang BEDT om hjelp, hun bare gjör ting helt av seg selv. og i tillegg nå har hun visst invitert med seg to personer, noe som hun tilfeldigvis ga oss beskjed om i går. :sinna:

Denne dama kommer mandagen för bryllupet og kommer sikkert til å begynne å styre og stresse. Min familie og venner kommer mellom torsdag og trosdag. Det gleder jeg meg kjempemye til, men jeg VET at jeg kommer til å bli superstressa fordi jeg vil vaere sammen med dem og vil at de skal ha det bar osv, og dessuten kan jeg ikke ta fri för onsdagen. :grine: Lurer på om jeg kommer til å overleve fram til bryllupet. :ler:

Skrevet

:sjenert: Det var litt deilig å få det ut. Det vaerste er at jeg egentlig er litt glad i dama (for å ikke snakke om kjaeresten!). Hun kan nemlig vaere ganske super, noen ganger...

...

Gleder meg til bryllupsreise! :sol:

Skrevet

Huff, det er masse leifer over alt, men jeg orker ikke å rette de. Håper dere tilgir meg!

Nå skal jeg avgårde og pröve öyesminken igjen, for å sjekke at jeg ikke reagerer allergisk mot den.

Skrevet

Når er det dere drar på bryllupsreise?

Skrevet

Kikket på kjolen din nå. Wow!!! :hjerter:

Gjest madam_mim
Skrevet

Inne og :klemmer: litt bare i farten, her er det endelig sol så jeg må benytte sjansen :fnise: Godt du føler deg bedre :kose: Pyton å bli syk nå rett før dagen :dåne: Og det spiller nok inn på hvor mye du irriterer deg også :fnise: Er en syk og slapp så er ihvertfall min lunte rimelig kort :hoho:

Skrevet
Når er det dere drar på bryllupsreise?

Söndag 9. :hoppe:

Kikket på kjolen din nå. Wow!!! :hjerter:

Takk! :klem:

Inne og :klemmer: litt bare i farten, her er det endelig sol så jeg må benytte sjansen :fnise: Godt du føler deg bedre :kose: Pyton å bli syk nå rett før dagen :dåne: Og det spiller nok inn på hvor mye du irriterer deg også :fnise: Er en syk og slapp så er ihvertfall min lunte rimelig kort :hoho:

Håper du koser deg i sola. Her er det lummert. Håper virkelig vi ikke får dette vaeret til bryllupet. Da tror jeg jommen jeg kommer til å stryke med under den digre kjolen. :ler:

Er nok litt irritabel for tiden ja. Gjett hvem som ble sjefa rundt i går kveld og fikk kjeft da han prövde se på å skru på TVen? :sjenert:

Jeg fikk ikke prövd öyenskyggen da jeg er litt törr på öyelokket etter å ha grini og snufsa og gnidd meg i öynene noen dager. Pröver igjen på fredag. Har bestilt time til voksing også. Hjelpes! Aldri gjort det i salong jeg. Bare en liten innskytelse jeg fikk. Nå må jeg la kroppshår vokse fram til tirsdagen för bryllupet. Usj. Ja, ja, man må vel lide for skjónneten.

Skrevet

Nå fikk jeg sett kjolen igjen, ja.

Den er bare nyyyydelig!! :-D

Skrevet
Söndag 9. :hoppe:

Lørdag er 9.

Søndag er 10. Håper du ikke har blanda dato og dag for bryllupet... :sjokk:

Skrevet

Hehe, jeg er jo helt borte vekk for tiden. Söndag 10. skulle det vaere ja.

Kjaeresten og svigermor har vaert i hovedstaden i dag og henta kjolen til svigermor (Strengt tatt er det vel en drakt. Kjempefin!). De var innom her og viste fram innkjöpene. Kjaersten har kjöpt seg intet mindre enn tre badebukser! :fnise: Tror han er klar for ferie ja! Han kjörte henne hjem og sover der. Ellers blir det litt mye kjöring for han på en gang stakkars. Så da ble jeg alene i kveld...

I morgen skal jeg til frisören og så skal jeg lage en god middag og vi skal ha vin til og kose oss masse og bare vaere kjaerster. Ikke stresse med hverken bryllupsplanlegging eller jobb eller husvask eller noenting. Kjenner at vi ( i hvert fall jeg) trenger det.

I dag har jeg lastet ned notene til "Perfect day" (utgang?), kjöpt vannfast mascara, kjöpt blekkpatroner til å skirve ut kirkeprogrammet( som ikke er ferdig enda...) og fått nei takk nummer to til toastmasterjobben (isj). Det var vel det.

I går kjöpte jeg pudder gjennom ebay (mineral veil). Bruker som regel bare mineralfoundation, men noen timer etter prövetimen tok jeg noen bilder og da var jeg ganske blank i huden. Så jeg tror jeg trenger å fylle på med litt puder innimellom. Håper bare det kommer fram i tide. På leppene bruker jeg lipgloss. Trenger vel ikke noe mere på påfyllssminke enn det? öyenskygge og foundation holder seg vel?

Skrevet

Noen som har forslag til noen norske, dansbare sanger som kan spilles i bryllupet? Vi mangler bare det og brudevalsen. Resten får DJen ordne selv tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...