Gå til innhold

DAGENS ROSE


Livets datter

Anbefalte innlegg

Og en til Midnattsol' date= siden du er ei super duper jente og snill som dagen er lang. Og fordi du også alltid er der når det er noe jeg sliter med og låner bort sofaen din uten å mukke. Fortsett å være den du er :D

Skulle bare mangle vet du. :D

Da vil mandagens rose gå tilbake til deg, Thea, fordi du er en knall jente som jeg ser fram til å treffe mer og jeg er kjempeglad for den kontakten vi har.

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandagsrose går til lekekompisen min Kristian.

Rett og slett fordi han er lekekompisen min :D .

Og til dere som tror/synes at dette blir en favoriseringstråd.. det må da være verre med disse "slenge dritt"-trådene.

Jeg oppfordrer alle som ikke har fått en rose til å gi en rose. Skal vedde på at dere snart får en tilbake.

Det er mange jeg har lyst til å gi en rose til, men det blir liksom ikke noe spesielt hvis man gir til en hel drøss eller alle på en gang.

Synes fortsatt at denne tråden er koslig og positiv jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk ikke det er så negativt at noen får roser og noen ikke får det. Før dere henger meg helt for det, vil jeg si at det er ikke fordi de som ikke får roser ikke fortjener roser.

Synes det blir litt som å sende mail eller skrive brev jeg. Personlig er jeg en dårlig skriver, enten det er mail eller brev. Derfor er både den elektroniske og den analoge postkassen min til tider tom for det meste annet enn regninger. Men når jeg tar meg på tak og skriver en mail eller fem tikker det fort noen inn også.

Slik er det med roser også, synes jeg. Dersom man gjør noe selv kommer det fort en rose eller tre tilbake. Unner Hege hele buketten hun har fått, for hun gjør en kjempejobb her inne. Selvfølgelig vil de som er mest profilerte få fles roser her inne, men de får da jammen meg mest kjeft også. Og dersom noen savner en rose, så bør de kanskje tenke igjennom hvor mange roser de har gitt selv, hvor mange koselige dagbokhilsner de har skrevet og hvor mange innlegg de har svart på der de virkelig har gått inn for å hjelpe og støtte en som har det vanskelig eller plages med noe.

Jeg skriver ikke dabok her inne, og her heller ikke særlig aktiv på å skrive i andres dagbøker (selv om jeg smugleser litt her og der). Holder meg ofte unna tråder der folk har store problemer, fordi jeg føler at det krever mere engasjement enn jeg er villig til å legge ned dersom jeg skal gi et grundig og skikkelig svar. Svarer veldig mye på praktiske problemer som kan formuleres relativt kort...men det blir jo noen lengre innlegg også. Alt dette er ting som at jeg ikke er den første alle tenker på når de vil gi bort en rose (men jeg fikk jo en fin en av *Lillian* her nå da...). Og det er helt greit!

For vi er så snare til å kritisere de vi er uenige med, klagene flyr så lett. Mange bruker tid og krefter på å gi gode råd, støtte og oppmuntring til andre her inne. Det er helt greit å påskjønne disse, og jeg tror ikke at noen som bruker mye tid på andre her inne vil bli glemt, dersom vi gir det noen dager slik at alle får delt ut litt flere roser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir en rose til Sexysadie som jeg har forstått mistet en som stod henne nær nylig!

Håper du har det greit etter forholdene, SS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har allerede gitt en rose for mandag, jeg, men jeg har et HAV av roser og kan bare gi så mange jeg vil.... :wink:

Derfor vil jeg gi en nattrose til WACO fordi du er så snill og holder meg med nettselskap når jeg ikke er trøtt, selv om du har studier å tenke på!

Takk, det er morsomt å ha denne aktuelle diskusjonen med deg!! :blunke:

Koz, Lillian

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Idag skal jeg gi en rose til noe som kanskje virker litt underig, derfor skal jeg forklare ;)

I desember i år "flyktet" jeg til hjembyen min Narvik, ifra mine foreldre i Bergen. Det har ikke vært noen god tone mellom meg og min mor på en god stund, og det hele kan virke en smule merkelig å se på.

Her i Narvik, så har jeg bodd hos min bestemor sånn inntil jeg overtar eget bosted nå 1. mars. Jeg kan love dere at det har vært litt av en ventetid. Spesielt siden min kjære onkel, på 45 år, som aldri har bodd for seg selv og aldri har hatt noe forhold til noen annen person - bor vegg i vegg med meg.

Det slår deg ikke at mannen er så gammel som han er, han virker først som en snodig 20-åring.

Han er utrolig selvsentrert, utrolig masete og gjør mange rare ting som er veldig slitsomt og som av og til er veldig sårende.

Nå VET jeg at det er slik, så jeg hadde ikke ventet noe annet, i grunn.

Denne helgen her har vært utrolig hard, siden jeg sliter med en kneskade som gjør at jeg trenger mye vile. Reagerer negativt på smertestillende - jeg sover smerte vekk. Han har tusen ting han vil jeg skal være med på, men det står ikke helt i min egenskap å greie, selv om jeg ahdde villet aldri så mye. Og jeg vil jo uansett ikke. Derfor trasser han og lager til situasjoner, utrolig barnslig reaksjonsmønster.

Jeg gir en rose til jobben hans. Det er så deilig å få ha fri mellom 7 - 15.30 hver virkedag. Takk for at dere ikke har sagt ham opp eller noesomhelst slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Jeg tror vi har godt av å ha en slik tråd her inne. Det blir sagt så mye negativt hver dag at vi trenger øvelser som denne for å lære oss å gi folk ros. Og til dere som ikke har fått roser:

Ikke vent på at andre skal gi dere blomster. Gro deres egen hage! :)

Hørtes kanskje spydig ut, men det var ikke ment slik.

I dag går rosen min til WildThing og Birthe. Lykke til som samboere!

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal være skikkelig ego og gi dagens rose til meg selv og mine moderatorkolleger. Nå synes jeg det er ufortjent mye pepper rundt omkring og dermed gir jeg en duggfrisk rød og velduftende rose til hver av oss.

@

@

@

@

@

@

@

@

@

Nok til alle? Tror det. Er det noen til overs, gis de til alle her på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for den Fryden ,og jeg er helt enig med deg. Men for å ikke herme skal jeg gi min rose til leoanna , fordi jeg tenker på hvordan det går med henne. Håper alt er vel???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å dele ut dagens rose. Jeg ser det er flere som har delt ut mer enn en, og det har jeg også bestemt meg for å gjøre idag ("

Dagens rose® går til

Hilde K S

tuji

Sannasol

coda

Niniel

og Nitha

...for at de har stumpet røyken. Lykke til videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...