Gå til innhold

DAGENS ROSE


Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk *perser*!!!! :)

Den varmet veldig!!

Jeg vil gi søndagens rose til deg også, jeg, fordi du oppmuntrer meg, og fordi du er så tvers igjennom GOD!! Dessuten har du hjulpet meg med å få klarheter i visse ting........ :blunke:

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagens rose blir ikke lett å gi til en bestemt, jeg ønsker nemlig å gi den til alle forumets brukere. Dere er flotte alle sammen! :P

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Tuuuusen takk Lea og Lillian :)

Det var da masse gode og koselig ord nå på natta :hjerter:

Ble helt rørt her jeg sitter...

*Klemme dere paddeflat begge to* :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagens rose går til Linemor fordi jeg har lest dagboken din og ikke finner noen ord som kan trøste. Gir deg en rose og en klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmen, *snufs*, jeg har fått rose av Usikker.

Du er snill du vennen!

Her kommer det en stoooor, lang og varm klem fra kua di.

*KLEEEEEEEEEEEEEEEEEM*

Jeg har sneket meg inn til PC'en litt mens helgens gjester (4 stk) hviler litt. De har jetlag stakkars!

Lørdagens rose går til Milo M.. Fordi jeg alltid blir ettertenksom eller flir-full når jeg leser innleggene hans.

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, jeg tror jeg må lese oftere på Personlige meldinger. Dette er jo en koselig tråd. :)

Men samtidig må jeg si jeg bruker den under tvil; fordi dette lett kan bli en ny "favoriseringstråd". Det må da bli leit å ikke blitt gitt rose til før firehundredeognittini andre har fått før deg... eller at noen aldri får en rose. :( Jeg vil ikke at noen skal føle seg glemt eller ikke verdsatt her på kg jeg.

Så derfor vil jeg (under tvil) gi en rose. (og heller se hvordan dette utvikler seg)

Jeg gir min rose til alle kg brukere og lesere. Dere alle; ifra de på ti-på-topp-listen til gjester, får fordi at dere gjør kg til en så fantastisk spennende og morsom plass å være. :D

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil takke Perser for rosen min. En dag skal du få en av meg også.

Men søndagens rose går til Hege. Du vet hvorfor, min venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig koselig tråd! :D

Oppdaget den først i dag,- all ære til Livets datter som kom på denne positive tråden.

Min rose i dag går til Sessa fordi hun hadde slike strabaser med å få ut lille Even.

@

Dessuten mååå jeg bare gi gårsdagens til Qlio pga den skremmende opplevelsen hun hadde nå nettopp.

@

Utrolig koselige jenter begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og idag vil jeg gi dagens rose til Arwen22 som må gå på visning etter visning etter visning. Håper dere får den leiligheten dere så på i forrige uke!! Så en stor rose til deg, og jeg krysser fingrene for deg!!

----,´---<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg ønsker å gi en rose til Koldbruna, fordi jeg synes hun fortjener det.

Hun har hatt det tøft og det virker som om hun klarer å holde mote oppe.

Lykke til videre Koldbruna!! @

Ellers så fortjener alle har inne roser, fordi de er dem de er!!!!!!

Masse klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne gi dagens rose til min sønn. Han blir fem år i dag. Han har ønsket seg playmo menner med sverd og det har han fått i bøtter og spann. Tiden går så fort, og barna blir så fort store. For fem år siden hadde jeg en nyfødt baby i armene. Nå er han en stor gutt som klarer masse selv.

Gratulerer med dagen gutten min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nepolia

Har ikke vært her så lenge jeg, så jeg kjenner ingen så veldig godt. Men jeg vil gi min rose til Hege og jordbær (dere får dele :ler: )

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagens rose fra meg går til Usikker for et fint innlegg om "Mine tanker om KG" og alle andre fine og reflekterte og flotte innlegg fra en person som overhode ikke virker så usikker som nick'et skulle tilsi. Kjære usikker, det er bra vi har deg her!!

Også må jeg jo ikke glemme rosa da: --<--<--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusentakk Nepolia-jenta! :)

(Du må si i fra når vi skal mekke såper :ler: )

Min rose i dag går til samboeren min som takk for den fine kvelden vi hadde i går! :)

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Min søndagsrose går til Qlio for koselige meldinger i dagboka mi, med gode råd. Og for den ekle opplevelsen hun hadde, og ikke minst, atter en oppmuntring for opplevelser med hekse-ekser!

Du fortjener denne

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...