Gå til innhold

DAGENS ROSE


Livets datter

Anbefalte innlegg

Tusen takk, Fredagsbarn!

*putter rosen i vann*

Det satte jeg virkelig pris på!

Og du, husk og smøre hendene dine når du har vært i vann, og bruke bomullshansker under plastikkhanskene dine på jobben! *øver meg på morsrollen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zalomine

Jeg forter meg og smører hendene med en gang. Har ikke vært i vann da, men det skader helt sikkert ikke likevel :) Flink i morsrollen du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Vil gjerne gi en rose til Melian fordi det er så sant det hun sier i innlegget sitt her. Nå er det lagt ut nesten 150 roser og ingen er til meg ( gråter...)

Men kanskje jeg ikke har fortjent noen ! ( Dårlig selvtillit i dag.... )

:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gi søndagens gule rose til Ragnhild, jeg, fordi hun skriver så innmari koselige hilsninger i dagboken min!! :D

@

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gi søndagens gule rose til Ragnhild' date= jeg, fordi hun skriver så innmari koselige hilsninger i dagboken min!! :D

@

Lillian

Å så koselig, tusen takk :) Venter spent på nyheter om et nytt lite nurk på gang i daboka di :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Dagens @ for hun er så grei og passer på meg.....

Jeg bruker hansker når jeg bruker klorin,men takk for at du sier i fra for sikrets skyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som noen andre skrev så er det ikke hyggelig når firehundre og ørten andre får roser men ikke en selv ...eller for å si det sånn : ti sider uten å få en rose ......føles som rene favoriseringstråden da - selv om sikkert sikkert ikke det i utgangspunktet var meningenen .

Dette ser jeg at det heldigvis er noen som har tenkt på ...så TUSENTAKK til de av dere som er diplomatiske og omtenksomme og snille og greie og ...ja :P og gir en rose til alle( ble jo rose på MEG :o o også da ....

blir litt lei jeg når noen snart tilsammen har fått en hel bukett med roser og andre ikke får noen ...... :(

Så selv om jeg er litt usikker på hva jeg egentlig mener om denne tråden - så vil jeg også være snill og grei i dag og deler herved ut en rose til hver og en av dere :D så slipper noen å være lei ... :wink:

sånn, dere kan få velge farge :-) Vær så god:

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som noen andre skrev så er det ikke hyggelig når firehundre og ørten andre får roser men ikke en selv ...eller for å si det sånn : ti sider uten å få en rose ......føles som rene favoriseringstråden  da - selv om  sikkert sikkert ikke det i utgangspunktet var meningenen .  

Det er jeg faktisk helt enig med deg i, Virgo! :roll: Ikke noe gøy for de det gjelder, da...

Men jeg gir likevel mandagens rose til deg, jeg, fordi du tenkte på dem som ikke har fått rose også og ikke bare dem som har fått hele buketter!!!! :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir en til Thea jeg..fordi hun er Thea :D

syns du virker som ei herlig jente, som har det veldig tøft til tider.

stor klem fra meg til deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men samtidig må jeg si jeg bruker den under tvil; fordi dette lett kan bli en ny "favoriseringstråd". Det må da bli leit å ikke blitt gitt rose til før firehundredeognittini andre har fått før deg... eller at noen aldri får en rose. :( Jeg vil ikke at noen skal føle seg glemt eller ikke verdsatt her på kg jeg.

Jeg leste innlegget ditt tidligere i dag Melian, og dine ord har "kvernet" litt i hodet mitt utover dagen. Dagens rose var en kjempekoselig tråd når den startet, etter en periode med mange, etter min mening, ¤#"#¤&%krangler her inne.

Det som gjør KG så flott er nettopp mangfoldet! Derfor er alle KG brukere like viktig etter min mening. Jeg har derfor bestemt meg for å ikke dele ut flere roser, men avslutte min delaktighet i denne tråden med å dele ut en rose til hver eneste person som skriver innlegg her inne. Takk til alle som har inspirert meg, underholdt meg, provosert meg, gjort meg oppgitt eller glad - takk til hver og en!

Hadde alle vært enige, hadde alle hatt "rette" meninger hele tiden - da hadde ikke forumet vært lærerikt eller engasjerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Embla s

Tja, jeg har vel egentlig gitt bort mine roser for de neste dagene, så jeg er vel teknisk sett tom for roser....

HA HA!! Jeg har TULIPANER på lur!! Jeg vil gi "en hel haug" Til Milla som skal gifte seg!

Også vil jeg gi til Ewoyn, fordi jeg aldri klarer å stave navnet hennes rett og fordi hun ga meg en rose her om dagen.

Også vil jeg gi en tulipan til Aline og en til Vibeke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også vil jeg gi til Ewoyn, fordi jeg aldri klarer å stave navnet hennes rett og fordi hun ga meg en rose her om dagen.

:oops: :ler: øve øve. Øv et par timer hver dag, så får du det inn i fingrene. Og tusen takk for tulipanen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuuuusen tusen takk Madison. Nå ble jeg kjempe glad :hoppe:

Jeg vil gi en rose til *Lillian*, siden du alltid er der for meg og hører på meg når jeg surver over problemene mine. At du bryr deg gjør de faktisk mindre enn de ellers hadde vært :wink:

Og en til Midnattsol, siden du er ei super duper jente og snill som dagen er lang. Og fordi du også alltid er der når det er noe jeg sliter med og låner bort sofaen din uten å mukke. Fortsett å være den du er :D

Til Duchess, du er også ei super duper jente og en person jeg er totalt på bølgelengde med. Og jeg er kjempe glad for at jeg endelig har funnet en jeg kan dele min munndiare med :wink:

Til Kristian, fordi han er en super duper godgutt som tar godt vare på "godjenta" si. Du er en stor knuppelupp :wink:

Til Kevin, som så snillt lærer meg en masse dirty ord og som har vist meg hvordan et årntli mannfolk skal være :wink:

Og til Madison, fordi du virker som ei kjempe koselig jente og fordi du faktisk bryr deg, selv om du ikke kjenner meg. Det er en meget god egenskap hos et menneske :wink:

Fortsett å være den dere er, fordi dere alle er enestående mennesker og faktisk betyr mye for meg.

Også vil jeg gi alle KG brukere en rose, fordi dere gjør KG til en super duper sted å være (stort sett :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gi en rose til *Lillian*, siden du alltid er der for meg og hører på meg når jeg surver over problemene mine. At du bryr deg gjør de faktisk mindre enn de ellers hadde vært :wink: Fortsett å være den dere er, fordi dere alle er enestående mennesker og faktisk betyr mye for meg.

Ååååååååå........ *sukk* Nå ble jeg skikkelig rørt her.... Tusen millioner takk!!! Nå var det nummeret før det kom en tåre nedover kjakan min asså.... :roll: Tusen takk, Theamor!! Det er meg en GLEDE å høre på deg og stille opp for deg, lille venn!! :D :D

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...