Gå til innhold

DAGENS ROSE


Livets datter

Anbefalte innlegg

Jeg vil dele ut 3 roser idag:

En til *værsågod*

3 stk langstilkede duggfriske roser er herved overbragt - og grunnen..... joda, dere gjør KG til et mentalt interessant sted å være :P

Tuuusen takk. Idag går min rose tilbake til deg fordi du er en tøff jente som tør å si dine egne meninger! Fortsett med det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min rose går idag til Kristian(71) - rett og slett fordi jeg synes du skriver mange bra innlegg. Og fordi du høres ut som en knakendes alright kar.... Keep up the good work !

Værsågo !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, fruenge!!

Det varmet utrolig mye!!

Jeg skal sende deg en PM og fortelle hvordan jeg har hatt det, jeg, hvis jeg kommer meg gjennom kvelden i kveld!! :lol:

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers tulipaner til Jennifer og Aline fordi de jeg liker dem akkurat slik de er.

Takker for tulipaner, og priser meg lykkelig for at det ikke ble til en kaktuss istedet... Puh... :ler:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag gir jeg en rose til alle på KG fordi jeg er så hoppende glad....vi fikk tildelt hytte på fjellet halv vinterferie....reiser snart.....GLEDER MEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne flotte rosen @

gir jeg idag til MEG SELV!! ja, det gjør jeg nemlig!....

Rett og slett fordi jeg fortjener det! og hvorfor?

Jo, jeg er stolt av meg selv: er ferdig med min 3 årige sykepleierutdanning til sommeren, og har gjort det meeget bra *skryte-skryte* har fått meg en flott sommerjobb på kirurgisk avd, og er for tiden veldig lykkelig med min flotte mann, i nesten ny leilighet! Livet leker for tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir en rose til alle de som ikke har fått fordi de er for anonyme til å bli lagt merke til. *løper rundt og deler ut, kaster bunkevis*

Dere er koselige dere, og!

loolaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gi gi en rose til Loolaa

Jeg vil også dele ut roser de alle de som ikke har fått noen personlig rose -...vær så god .....velg og vrak- har mange jeg - blir jo ikke så personlig da - men tanker er der nå :wink:

@

Og så vil jeg gi en oppmuntrende rose til Milo

Synes også at Lasse

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min rose for dagen får Chiquita! :ler:

Fordi hun er så snill og hjelper meg med ting og tang. Dessuten så er du jo bare koooooselig!!

kos deg med blomsten!

@

klem fra

Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å gi en rose til Tusenfryd i dag. Den fortjener hun fordi hun ALLTID sier hva hun mener. Det er betryggende med mennesker som viser hvem de er på godt og vondt. Bortsett fra at jeg ikke har sett noe vondt med Tusenfryd.....

Værsågod Fryden (her skulle jeg tegnet en rose, men siden jeg ikke får det til, så får du se for deg en..... :ler: )

PS: Milo..... tusen takk for Orkideene. Jeg ble kjempeglad for dem. Sender en stor bukett med Solsikker i retur. Du er en solsikke selv du, Milo :wink:

Klem fra Cassandra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I anledning mitt innlegg nummer 600, og således overgang til superaktiv bruker, akter jeg å tildele en stk. rose.

Den skal deles av alle her inne. Virgo og Cassandra har en slags opsjon på kronbladene, samt lukten av rosen - men den er likefullt til allment eie, og alle som en kan gjøre krav på den, fordi dere har fortjent den.

Koser meg her inne jeg, og sier tusen takk for at dere holder meg ut.

Milo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst - TUSEN TAKK til de som har gitt meg en rose! Setter kjempestor pris på det! :)

Gårsdagens rose gikk til: KID-A

fordi hun er min aller beste venn i hele verden - og har holdt ut med meg i så mange år...

Dagens rose går til: HEGE fordi hun er en kjempestøtte og alltid svarer meg når jeg tar kontakt. Godt med en voksen venn også!

Morgendagens rose går til: TRISTESSA fordi dere er utrolig smarte, unge damer med masse å bidra med. Og fordi det ikke alltid er så lett å være dere. Tror dere trenger denne!

Ellers vil jeg sende mange hilsener og små stjernedryss til alle brukerne på forumet som bidrar til at det eksisterer - i tillegg til GRY! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn - nå kan jeg dele ut to roser til, en onsdags- og en torsdagsrose:

den ene går til deg - ja du - som viser meg nok tillit til å dele noen tanker med meg

den andre går til deg som er kritisk til vedtatte sannheter.

Dere finner dem på benken.

Tusen takk for hyggelig rose, monja. Håper du har funnet en på benken fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...