Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk, Madison!!

Deler gjeeeerne med Theamor, jeg!!! :D :D

Ser her, Thea; du får selve rosa, så tar jeg stilken....

@

Natta, lille venn.

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg støtter Jerven (Wolverine), og gir en langstilket rose til Milla for hennes utstrakte hånd, for fred og fordraglighet, og jeg håper at alle her tar i mot den hånda, og følger opp intensjonen...

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk! Jeg fikk ett øyeblikk følelsen av at jeg var den mest håpløse på hele kvinneguiden! siden jeg ikke jatter, men forsøker å faktsik oppklare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min rose går til en voksen, velformulert, reflektiv kvinne som jeg har virkelig respekt for. Hun har argumentert så godt flere ganger at jeg har sett sider av en sak jeg ikke har sett tidligere, og jeg har (nesten) forandret mening et par ganger også... :wink::sjarmor:

Denne kjempebuketten er til deg ALINE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæskern.

Henger ikke mye på PM, da jeg bare har fått en personlig melding en gang, og da var det fordi jeg hadde skriveflei i signaturen min :lol:

Tenkte derfor at heller ikke rosetråden var mye for meg, men så hadde jeg fått to, gitt!

Tusen takk .

Rart at en elektronisk rose fra noen man ikke kjenner faktisk kan muntre så godt opp!

Har jo gått glipp av en hel del rosedager, vil derfor starte karriæren med å sende roser til alle de gravide her inne, siden det er de jeg kjenner best (litt særinteresser for tiden, ja), og akkurat i dag først og fremst .

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at en elektronisk rose fra noen man ikke kjenner faktisk kan muntre så godt opp!

Enig. Men det gjør den!

Det er tanken bak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil gi tirdagsrosen min til Milo M. fordi han er så 'steike rar' og alltid får opp latterdøra mi m de merksnodige kommentarene og innleggene sine, uansett hvor grinete jeg var i utgangspunktet....Ikke dårlig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj for en flott tråd !

Henger meg på - og siden den har pågått en tid denne tråden her så tar jeg meg den frihet og slenge ut noen roser jeg har gått glipp av å sende...

Sender en stoooor bukett roser til følgende personer som har backet meg, oppmuntret meg, trøstet meg - i det hele tatt som har brydd seg om meg....

Pia1006

Takk jenter !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:oops: :D

Tusen takk!

Embla s: har nok vansker med å klare å forsvinne, men akkurat i dag hadde det vært tilfredsstillende å bare gått. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min rose går til indianlady. Håper operasjonen var vellykket og at du gror sammen raskt! God bedring vennen! *stooj klem*

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ikke denne tråden før nå jeg :) En hyggelig tråd dette. Idag vil jeg gi dagens rose til kjæresten min for han er syk stakkar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...