Gjest Hege Skrevet 24. februar 2003 #201 Del Skrevet 24. februar 2003 Tirsdagens rose går til en jeg setter stor pris på, og som jeg har den største respekt for :D Gry @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 24. februar 2003 #202 Del Skrevet 24. februar 2003 Den er grei :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 24. februar 2003 #203 Del Skrevet 24. februar 2003 Tusen takk, Madison!! Deler gjeeeerne med Theamor, jeg!!! :D :D Ser her, Thea; du får selve rosa, så tar jeg stilken.... @ Natta, lille venn. Koz, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 24. februar 2003 #204 Del Skrevet 24. februar 2003 søte dere er :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 25. februar 2003 #205 Del Skrevet 25. februar 2003 Tusen takk Hege! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolverine Skrevet 25. februar 2003 #206 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg vil også gi ei rose i dag. Til Milla, for sin vilje til å rydde opp :D @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 25. februar 2003 #207 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg støtter Jerven (Wolverine), og gir en langstilket rose til Milla for hennes utstrakte hånd, for fred og fordraglighet, og jeg håper at alle her tar i mot den hånda, og følger opp intensjonen... @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 25. februar 2003 #208 Del Skrevet 25. februar 2003 Dagens rose går til meg selv, for mitt forsøk på å oppklare ting mellom meg og Milla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 25. februar 2003 #209 Del Skrevet 25. februar 2003 Er det noen som fortjener en rose her i dag, er det ALINE! Du er saklig, ryddig, ærlig og innsiktsfull. Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 25. februar 2003 #210 Del Skrevet 25. februar 2003 takk! Jeg fikk ett øyeblikk følelsen av at jeg var den mest håpløse på hele kvinneguiden! siden jeg ikke jatter, men forsøker å faktsik oppklare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. februar 2003 #211 Del Skrevet 25. februar 2003 Min rose går til en voksen, velformulert, reflektiv kvinne som jeg har virkelig respekt for. Hun har argumentert så godt flere ganger at jeg har sett sider av en sak jeg ikke har sett tidligere, og jeg har (nesten) forandret mening et par ganger også... Denne kjempebuketten er til deg ALINE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 25. februar 2003 #212 Del Skrevet 25. februar 2003 Dæskern. Henger ikke mye på PM, da jeg bare har fått en personlig melding en gang, og da var det fordi jeg hadde skriveflei i signaturen min Tenkte derfor at heller ikke rosetråden var mye for meg, men så hadde jeg fått to, gitt! Tusen takk . Rart at en elektronisk rose fra noen man ikke kjenner faktisk kan muntre så godt opp! Har jo gått glipp av en hel del rosedager, vil derfor starte karriæren med å sende roser til alle de gravide her inne, siden det er de jeg kjenner best (litt særinteresser for tiden, ja), og akkurat i dag først og fremst . @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 25. februar 2003 Forfatter #213 Del Skrevet 25. februar 2003 Rart at en elektronisk rose fra noen man ikke kjenner faktisk kan muntre så godt opp! Enig. Men det gjør den! Det er tanken bak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 25. februar 2003 #214 Del Skrevet 25. februar 2003 Vil gi tirdagsrosen min til Milo M. fordi han er så 'steike rar' og alltid får opp latterdøra mi m de merksnodige kommentarene og innleggene sine, uansett hvor grinete jeg var i utgangspunktet....Ikke dårlig! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 25. februar 2003 #215 Del Skrevet 25. februar 2003 Enig med Lasse: , vær så god. Også slutter du å tenke at du skal bli borte! Gjør du det, blir i alle fall JEG sur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 25. februar 2003 #216 Del Skrevet 25. februar 2003 Oj for en flott tråd ! Henger meg på - og siden den har pågått en tid denne tråden her så tar jeg meg den frihet og slenge ut noen roser jeg har gått glipp av å sende... Sender en stoooor bukett roser til følgende personer som har backet meg, oppmuntret meg, trøstet meg - i det hele tatt som har brydd seg om meg.... Pia1006 Takk jenter ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 25. februar 2003 #217 Del Skrevet 25. februar 2003 Vil gi min tirsdag Rose til ALLE som bor i stavanger (Rogaland) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 25. februar 2003 #218 Del Skrevet 25. februar 2003 :oops: :D Tusen takk! Embla s: har nok vansker med å klare å forsvinne, men akkurat i dag hadde det vært tilfredsstillende å bare gått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 25. februar 2003 #219 Del Skrevet 25. februar 2003 Min rose går til indianlady. Håper operasjonen var vellykket og at du gror sammen raskt! God bedring vennen! *stooj klem* @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 25. februar 2003 #220 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg så ikke denne tråden før nå jeg En hyggelig tråd dette. Idag vil jeg gi dagens rose til kjæresten min for han er syk stakkar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå