aline Skrevet 24. februar 2003 #181 Del Skrevet 24. februar 2003 Tusen takk for tulipanen embla s. liker tulipaner jeg! Dagens rose vil jeg gi til Sissan, fordi du hjelper meg igjennom en periode i livet mitt som er tøffere en både du og jeg skjønner! Takk for at du gir av deg selv, for at jeg skal kunne få det bedre! Håper jeg kan gi tilbake når jeg kommer meg på beina selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 24. februar 2003 #182 Del Skrevet 24. februar 2003 Ja da har jeg brukt en halv time på å lese igjennom alle rosene. Borte bare en helg og må bruke hele neste dag på oppdatering... Men jeg har fått rose. Morsomt! TAKK KIPA!!! Men jeg føler jeg har noen roser å gi vekk siden jeg ikke har vært her i det hele tatt... Jeg vil gi en rose til KLIPS! Herlighet for en dame!!! Utrolig morsomt å lese dagboken hennes... Og så må jo Maya30 få en også. En til å minne henne om at livet blomstrer helt innerst inne. Også Kipa da selvsagt... Fordi jeg vil at hun skal ha en sant!!! klem fra Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 24. februar 2003 #183 Del Skrevet 24. februar 2003 Nå står den på kjøkkenbordet, og lyser opp hele kjøkkenet.. tusen takk Lasse *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 24. februar 2003 #184 Del Skrevet 24. februar 2003 TUSEN TAKK FOR ROSENE LOTTEMOR OG CHIMP!!! Det varmer i mitt lille hjerte Snille er dere :-) ----------- Jeg vil også dele ut roser. En rose går til Milo Jeg vil også gi en rose til Morgan -->>------- Har Milla Jeg er i det gode hjørnet jeg i dag og vil dele ut en rose til Nemlig til Gry Sånn ....Ha en fin kveld alle sammen ...både de som har fått roser - og de som ikke har fått denne gangen ....jeg setter pris på dere alle ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 24. februar 2003 #185 Del Skrevet 24. februar 2003 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 24. februar 2003 #186 Del Skrevet 24. februar 2003 Dagens rose fra meg går til MarianneE. Værsågod vennen : - ) Du er en kjempegod venninne og har en hærlig humor Og du har ikke hatt det så greit i det siste og jeg håper situasjonen blir bedre snart. Kjempeglad i deg Klemmer fra Diva :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 24. februar 2003 #187 Del Skrevet 24. februar 2003 Ønsker å gi en til mange, det er derfor dette blir så vanskelig. Alle fortjener dere en, men en som TRENGER en oppmuntring i dag er Bitch. Håper det ordner seg for deg, du har mye på deg nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 24. februar 2003 #188 Del Skrevet 24. februar 2003 Min rose i dag går (atter en gang) til Qlio. Denne gangen for at hun passet på meg og fikk meg til å gå på apoteket og kjøpe bommulshansker til å ha under gummihanskene på jobb. Kanskje blir det mindre eksem nå som huden min ikke er klam hele dagen? Og så lukter det ikke HELT død av fingrene mine Takk for at du passer på meg, Qlio. Du passer ypperlig i morsrollen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 24. februar 2003 #189 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg vil gi en rose til: KATTAstrofe Du er kul! Fortsett med det! @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nepolia Skrevet 24. februar 2003 #190 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg gir min rose til Milla, fordi hun er villig til å ordne opp! :D @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 24. februar 2003 #191 Del Skrevet 24. februar 2003 Tirsdagsrosa mi går til Starya! Synes at du skriver morsomme og vettuge innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 24. februar 2003 #192 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg gir dagens rose til XEYES :D Fordi du er ei god jente... og ikke har du glemt kg heller, selv om du glimter med ditt fravær for tiden :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 24. februar 2003 #193 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg har enda ikke tildelt roser her.... Vel....Rose med til deg, Virgo. du er god, du. :D Videre en rose til Milla, hvis innlegg i dag nok kostet en masse å skrive. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 24. februar 2003 #194 Del Skrevet 24. februar 2003 hmmmmm......det var grenser for hvor mange roser pr. dag? Vel......i så fall overøses herved Cassandra med orkidèer..... Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 24. februar 2003 #195 Del Skrevet 24. februar 2003 Rose til MILLA for dagens freds-arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 24. februar 2003 #196 Del Skrevet 24. februar 2003 Skal vi se hvor langt jeg har kommet på lista mi: torsdagens rose @ den var til deg - du som krydrer innleggene med dialekt. fredagens rose @ den var til deg som provoserte meg lørdagens roes @ den var til deg som argumenterte så godt søndagens rose @ den gikk til deg - du som var i tvil mandagens rose @ den var til deg - du som viste engasjement og siden det snart er tirsdag tirsdagens rose @ jo, den går til deg som får meg til å trekke på smilebåndet i dag. Du får bare ta en titt på benken, for det er der jeg legger den før jeg lister meg ut igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 24. februar 2003 #197 Del Skrevet 24. februar 2003 Gir en rose til MADISON, jeg, fordi hun skrev så søtt til meg inne på Generell Debatt i dag... Det varmet et lite usikkert hjerte, Madison!! Lillian @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 24. februar 2003 #198 Del Skrevet 24. februar 2003 Det var koselig å høre :D Og tusen takk :D Du får en rose av meg også... nå 10 minutter over 12 :D *klemme Lillian* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 24. februar 2003 #199 Del Skrevet 24. februar 2003 Miii tuuuu, miii tuuuu Madison, vær så god @~~~~~~ :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 24. februar 2003 #200 Del Skrevet 24. februar 2003 Jøje meg.. :D takker så masse masse :oops: Er det greit om dere deler? åsså deler dere i morgen og..da blir det som en hel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå