lillesky Skrevet 15. september 2016 #5561 Del Skrevet 15. september 2016 @BlendaSensitive fordi du er du! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 15. september 2016 #5562 Del Skrevet 15. september 2016 7 timer siden, lillesky skrev: @BlendaSensitive fordi du er du! NAAAWWW!! Og jeg som behøver en rose idag, @lillesky ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 17. september 2016 #5563 Del Skrevet 17. september 2016 Jeg gir dagens rose til @ElizabethTaylor fordi hun er den hun er og sprer mye glede på kvinneguiden. En flott og kul dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 7. oktober 2016 #5564 Del Skrevet 7. oktober 2016 (endret) @fiole Fordi hun er en hyggelig og snill bruker som skriver mye bra Og også fordi hun har opplevd noe vondt Jeg sender mange varme klemmer til deg fiole Hvis du noen gang trenger noen å prate med så er jeg her Endret 7. oktober 2016 av Jacklost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 7. oktober 2016 #5565 Del Skrevet 7. oktober 2016 3 timer siden, Jacklost skrev: @fiole Fordi hun er en hyggelig og snill bruker som skriver mye bra Og også fordi hun har opplevd noe vondt Jeg sender mange varme klemmer til deg fiole Hvis du noen gang trenger noen å prate med så er jeg her Du skal ha takk for den omtanken unge mann Det boblet nok over for meg, det var ingen tilgjengelige i den virkelige verden for meg i går så det kom ut her. Det skulle det opplagt ikke gjort, det var flere som ble støtt. Takk igjen. Det gjorde en forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 7. oktober 2016 #5566 Del Skrevet 7. oktober 2016 1 minutt siden, fiole skrev: Du skal ha takk for den omtanken unge mann Det boblet nok over for meg, det var ingen tilgjengelige i den virkelige verden for meg i går så det kom ut her. Det skulle det opplagt ikke gjort, det var flere som ble støtt. Takk igjen. Det gjorde en forskjell. Alle har dårlige dager, du virker som en positiv og blid kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 27. november 2016 #5567 Del Skrevet 27. november 2016 @*Pixie* Får dagens rose fordi jeg synes hun er en veldig hyggellg og trivelig bruker, skulle ønske der faktss flere som deg i verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pixie* Skrevet 27. november 2016 #5568 Del Skrevet 27. november 2016 3 timer siden, Emperor Jacklost Ⅻ skrev: @*Pixie* Får dagens rose fordi jeg synes hun er en veldig hyggellg og trivelig bruker, skulle ønske der faktss flere som deg i verden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 2. desember 2016 #5569 Del Skrevet 2. desember 2016 @fiole får dagens rose fordi hun er så snill og hyggelig mot alle her på forumet De som har/får henne som venn er utrolig heldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 2. desember 2016 #5570 Del Skrevet 2. desember 2016 8 minutter siden, Jacklost skrev: @fiole får dagens rose fordi hun er så snill og hyggelig mot alle her på forumet De som har/får henne som venn er utrolig heldig Da sender jeg en rose til deg.....for du @jacklost kommer plutselig å gjør fredagen enda hyggeligere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 24. juli 2017 #5571 Del Skrevet 24. juli 2017 Jeg sender @fiole en siden det er bursdagen hennes og håper hun har hatt en fantastisk bursdagsfeiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 22. september 2017 #5572 Del Skrevet 22. september 2017 Jeg dedikerer dagens til @Salka siden det er bursdagen hennes og fordi jeg er veldig glad i henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 22. september 2017 #5573 Del Skrevet 22. september 2017 56 minutter siden, Winza skrev: Jeg dedikerer dagens til @Salka siden det er bursdagen hennes og fordi jeg er veldig glad i henne Tusen takk snille @Winza! Du er god du og jeg er heldig som har deg som venn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 22. september 2017 #5574 Del Skrevet 22. september 2017 Gratulererså mye med dagen @Salka! I stedet for en rose, får du en bukett med pusekatter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 22. september 2017 #5575 Del Skrevet 22. september 2017 Tusen takk, snille, gode @Perelandra! Såååå søte pusekatter! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 22. september 2017 #5576 Del Skrevet 22. september 2017 Akkurat nå, Salka skrev: Tusen takk, snille, gode @Perelandra! Såååå søte pusekatter! Bare hyggelig! Kos deg og nyt dagen sammen med alle dine firbeinte venner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 22. september 2017 #5577 Del Skrevet 22. september 2017 Tusen takk, det skal jeg. 🐴 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 22. september 2017 #5578 Del Skrevet 22. september 2017 På 24.07.2017 den 20.23, Winza skrev: Jeg sender @fiole en siden det er bursdagen hennes og håper hun har hatt en fantastisk bursdagsfeiring Er det virkelig slik fatt at jeg ikke har respondert på en SÅ hyggelig gest fra søteste @Winza som har vært så søt og snill i sine hyggelige ord til meg Da sender jeg deg en (smellkyss) og ønsker deg en FANTASTISK Fredag!!!!! Hurra for at DU er så hyggelig.....så ble det en mye hyggeligere Fredag i dag nettopp fordi jeg oppdaget denne meldingen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 22. september 2017 #5579 Del Skrevet 22. september 2017 @Salka Happy happy day til deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 22. september 2017 #5580 Del Skrevet 22. september 2017 43 minutter siden, fiole skrev: @Salka Happy happy day til deg Tuuusen takk, snille Blomsten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå