Gå til innhold

Skal vi prøve å skrive en novelle, eller noe lengre??


Milo Minderbinder

Anbefalte innlegg

En liten trupp med sparkepiker fra Estland gikk forbi ute i korridoren, men ingen la merke til dem. Mange vil nok kunne spekulere over hvorfor ingen så dem, og alle vil med tiden innse at de følgende hendelser kunne ha vært langt mindre kompliserte dersom de vakre pikene hadde blitt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

Vår helt funderte på Sadie ????

sexy ???

Hvor kom Beatles inn i bildet, hadde denne saken forgreininger over nordsjøen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

DA snublet en av de Estlendske sparkepikene i den sxy tanet Margot. Mobiltelefonen til tante fløy gjennom korridoren og klappet Paul mc Cartney på kjeften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det fikk vente. Det ringt på døren, og da han åpnet stod Ingebrik Davik og hele TareMarebyen utforbi og ventet på ham. Til og med Suppedragen hadde tatt seg tid til å bli med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

De tok ham med til The Lounge, han sa de ikke skulle gjøre det men deres bestrebelser på de skrå bredder hadde gjort dem arrogante og lite politivennlige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men de hadde på den annen side utført mirakler i Amazonas; det var viden kjent at de alene hadde stått for de mest vellykkede prosjekter rettet mot redning av truede dyrearter. Men nå satt de der med ham, og han måtte gjenta stille for seg selv det gamle visdomsordet "Vær ikke deg selv" - filosofien bak dette var noenlunde denne: Hat gjerne din nabo, men ikke slå ham i hodet med et balltre. Drøm gjerne om å forlyste deg med den 17 år gamle datteren til sjefen din, men ikke rør så mye som hennes tå. Forstå deg selv, aksepter deg selv...........men ikke vær deg selv. Ingebrik Davik fikk etterhvert roet ned Suppedragen, og stemningen var avslappet på en ganske bisarr måte. I det fjerne kunne man høre torden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jeg simpethen eleker torden tenkte han." Så måtte han le litt da han kom på noe morsomt som hadde hendt en annen kveld det tordnet. han ble stående og gapskratte så tårene sprutet, og klasket seg på knærne mens han så det for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Vel er det ikke godt at ingen andre skjønner at disse sinnsyke tankene morer meg. Ingen andre ler vel av tanken på den ganngen min bestemor ble truffet av lynet. Men det var så morsomt ansiktsutrykk på henne !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Og hårsveisen hadde fått en oskar for den mest fantasifulle.....En hel uke etter lynet traff henne tok det før håret låg som normalt.....nei får legge bort disse tankene nå før krampen tar meg.....

Hva var det jeg skulle igjenn ?

hadde det ikke vert for at hode satt fast.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jo mer han tenkte på hårsveisen til bestemor, jo mer lo han. Han hikstet av latter. Oh gu..."nå tisser jeg meg ut".... Æsj, han kjente buksa ble våt og varm....Hadde han ikke nok ting å tenke på enn ei gjennomvåt bukse. Hodet satt fast i tanker som var så tunge som sement...og her satt han og tissa seg ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Han tok av seg buksa og hang den opp på radiatoren.....Vaskemaskinen var ødelagt så han hadde ikke fler rene bukser......

Mens han satt og venntet på at buksen skule tørke lettet han frem en gammel pfyme som han srayet på der hvor buksene var bløte.....

Sånn tenkte han ,no vil det ikke lukte gammalt tiss av meg bare old spaice......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer vel damene til å fly etter meg også, tenkte han. Han fikk en trillende latter, og tok på seg buksene fra 70-tallet og dro ut. Grønne og gule rutete, trange bukser var det, ja. Han orket ikke vente på den andre buksen.

Da han stod og ventet på t-banen kjente han et dunk i hodet ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Det var kun EN person som lefset avisa i hodet på han på akkurat den måten ; "PAPPA !" Nå gutt, har du pisset i buksene igjen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Håret reise seg på hodet hans ...faren var jo død - han hadde jo drept ham! og nå stod han bak han og slo ham i hodet med avsien slik som før! Hvordan gikk det an??? "Jeg dyttet deg jo av toget den gangen i femogåtti - du er død - du kan ikke være her" ropte mannen med hysterisk pipestemme, og kjennte at nå ble buksene våte på ny !!, og såg dammen bre seg ut på fortauet under ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"står du her, midt på gata og pisser!?" "Eier du ikke skam? Wetsex hører til hjemme på badet ikke ute på gata. Kle på deg avisen, vi går hjem. NUH!" kom det fra ene vinduet oppe i huset. Han dro til seg avisen fra sin døde fra, slo faren med den. Denne gangen kan han ikke ha overlevd. Faren lå og plasket i sønnens urin. Sønnen nøt synet, og tenkte "Så kom urinen min endelig til nytte igjen!" Han kledde avisen rundt underlivet, hev buksen i søpla, og løp mot inngangsdøren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel hjemme gikk han raskt på badet og fant frem vidunder sprayen som han hadde. Den fjernet raskt vond lukt og flekker. Hva skulle han ha gjort uten den? Han reiv av seg genseren og smilte bredt til sitt eget speilbilde. For under den tjukke genseren hadde han på seg supermann drakten. Det skulle han tullingen av en far ha visst. At hans sønn var en vaske ekte supermann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

....men superkreftene hans var enda udefinerte. Han lurte på hvordan han skulle få greie på hva han egentlig kunne. Kunne han noe som helst? Han var klar over sin "grusomme" barndom, der han var blitt undertrykt av den despoten av en far som han hadde. Han hadde aldri fått frie tøyler til å prøve ut sine superkrefter. Hmmm, han lurte på om han kunne få bruk for den i embetets medfør? Kanskje han i kveld skulle liste seg ut i Oslos gater å prøve ut sine krefter på kriminelle dritunger....Det holdt liksom ikke å bare viser fingern til dem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...han måtte krangle seg gjennom en jungel av skrot, drepe et par rotter, likvidere ukjent antall edderkopper. Han hadde krefter, han følte seg sterk. Dette var en god natt, som ingen skulle få ødelegge. Etter et par slag på Onkel Skybert som tror han eier kjelleren, kom han seg endelig frem til den O'hellige motorsag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...