Gå til innhold

trenger du tellefon kattalogen?


monikabrx

Anbefalte innlegg

Trenger du tellefon kattalogen?

Min blir ikke tatt ut av plasten en gang.

Fikk denne linken på mail i dag, jeg viste ikke att jeg kunne reservere meg mot tellefon kattalogen.

Jeg oppfordrer herved alle som ikke bruker papir utgaven til å reservere seg.

Om du vanlighvis ikke tenker så mye på miljøet, er det kansje på tide att vi tar oss sammen alle sammen.

Alt hjelper, og her trenger du bare noen få tastetrykk.

https://login.gulesider.no/mypage/flow.c?_f...reservationFlow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk den akkurat på link jeg også, tenkte jeg skulle legge den ut, men ser du kom meg i forkjøpet! :klappe:

Bare å melde av, litt færre trær som blir ødelagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også gjort det :)

Jeg bruker den jo aldri!

Unnskyld dette, men jeg MÅ bare :(

Telefonkatalog!

Ser du jeg kastet vekk en L og en T? De var så stygge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var lurt! Bruker alltid telefonkatalogen på nett eller sms, så hvorfor ikke spare miljøet for 1 katalog eller 2? Kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

Sånn, ja - der var det gjort!

Utrolig bra at du la ut denne linken her... Tror jammen jeg skal oppfordre admin til å opprette et miljøforum, jeg, gett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silmarill

Hmm, jeg bor i lavblokk og nederst i oppgangen ligger det et hav av telefonkataloger! :forvirret:

NEI, dem har jeg virkelig ikke bruk for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill

Jeg er også nå reservert for denne klossen med papir som går rett i papirinnsamlingen.

Vi "nettbrukere" trenger ikke telefonkatalogen.

Det finns sikkert noen av den eldre garde som vil ha den (de som ikke bruker nett)

Mitt forslag er at det burde vært et sted på telefonregningen det gikk ann å krysse av for at man ikke ønsker papirutgaven av telefonkatalogene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke:

Skulle akkurat legge inn linken fra mailen jeg fikk. :)

Håper bare det funker, ikke sånn som når man avbestiller reklame eller telefonselgere...;)

Vi får se...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill

Håper bare det funker, ikke sånn som når man avbestiller reklame eller telefonselgere...;)

Vi får se...;)

Ja, vi får se....

Jeg har avbestilt både reklame og telefonselgere opptil flere ganger, men det funker ikke :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tenk hvor mange trær som skall til for att alle hustandene skal få tellefon kattalogene. :sur:

og på hvor få som bruker dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, vi får se....

Jeg har avbestilt både reklame og telefonselgere opptil flere ganger, men det funker ikke  :forvirret:

Joda, det funker så fint atte. ;) Men det tar ca. et kvartal før reserveringa fungerer, ettersom telefonsalg-firmaene er pliktige til å oppdatere reservasjonslistene sine minst én gang i kvartalet. Unntakene er de firmaene som du har kjøpt noe av. Så lenge du er en tidligere kunde hos dem, unnlates de fra å følge reservasjonsregisteret. Så du må bare be pent (eller eventuelt ikke pent) om å bli fjerna fra kunderegisteret deres.

Per dags dato får jeg aldri telefoner fra verken telefonselgere eller i forb. med humanitære aksjoner. Det eneste er telefoner fra MMI og lignende innimellom, men det kan man dessverre ikke reservere seg mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg fikk også denne mailen igår og jeg tenkte "Endelig"...har ikke brukt telefonkatalogen på mange år så jeg reserverte meg mot å få den med en gang...håper mange andre gjør det samme :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får se....

Jeg har avbestilt både reklame og telefonselgere opptil flere ganger, men det funker ikke  :forvirret:

Det er ikke alle som følger pålegget om å oppdatere listene sine. Noen ganger tar de faktisk aktivt tak i gamle lister og ringer på dem manuelt. Jepp, jeg vet det fordi jeg har sittet der selv og ringt på gamle lister.

Jeg har avbestilt telefonkatalogen for neste år. Håper det virker.

Egentlig burde det vært sånn at man måtte bestille for å få noe, ikke avbestille for å slippe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig burde det vært sånn at man måtte bestille for å få noe, ikke avbestille for å slippe.

Helt enig!

Det er kanskje 5% av norges befokning som bruker den av og til, så hvorfor er det da de resterende 95% som må avbestille den.. Det er jo mye lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...