Drua Skrevet 14. august 2007 #101 Del Skrevet 14. august 2007 Åh, masse masse lykke til på jobb-intervju! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Skrevet 16. august 2007 Forfatter #102 Del Skrevet 16. august 2007 Uæh, nå gruer jeg meg til intervjuet!!! Grudde meg ikke igår, og tenkte at det kom til å gå sååå fint...men nå er jeg usikker. Må vel bare hoppe i det. De får ta meg "sånn jeg er", eller la være. Deres tap om de ikke ansetter meg Under 3 timer igjen nå. Skal ta meg en god frokost før jeg hopper i dusjen og fyker avgårde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Skrevet 16. august 2007 Forfatter #103 Del Skrevet 16. august 2007 Åh, masse masse lykke til på jobb-intervju! Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Skrevet 17. august 2007 Forfatter #104 Del Skrevet 17. august 2007 Det gikk over all forventning igår på jobb-intervjuet Var forressen ikke intervju, bare en samtale. De som var aktuelle skulle bli innkaldt senere til intervju. Han sa jeg hadde gitt ett positivt inntrykk, og det virka som om han var fornøyd med meg. Får krysse fingrene framover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Skrevet 21. august 2007 Forfatter #105 Del Skrevet 21. august 2007 Fikk telefon igår om jobbintervju De lurte på om jeg kunne stille i morgen. Fortalte at intervjuet kom til å vare i 1, 5 time Hva i all verden skal vi prate om så lenge... Håper bare ikke de forventer at jeg skal stå for snakkingen i halvannen time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Skrevet 22. august 2007 Forfatter #106 Del Skrevet 22. august 2007 Det gikk så bra på jobb-intervjuet idag Fatter det nesten ikke. Tiden gikk fort, selv om vi pratet i en time. Han sa han var veldig fornøyd med meg, og var veldig positivt innstilt Meeen, det er jo ikke bare jeg som har søkt...var jo 9 andre søkere også Tviler jo på at jeg får jobben, selv om jeg, etter idag, aner ett lite håp... Han skulle bestemme seg i løpet av helga. Regner med den aktuelle får beskjed på mandag *krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Skrevet 3. september 2007 Forfatter #107 Del Skrevet 3. september 2007 Blæh, fikk ikke jobben...men han lurte på om de kunne ringe meg når de skal utvide for jeg hadde gjordt ett godt inntrykk og de ville gjerne ha meg med etterhvert. Gidder ikke tenke mer på at jeg ikke fikk den jobben, selv om det var litt surt... Var å henta oss kattunge igår :rødme: Helt nydelig. Helt hvit. Kompis var veldig nysgjerrig på den, og bjeffa som bare det hver gang han så den. Får håpe det går over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #108 Del Skrevet 3. februar 2008 Hey! Jeg har jo dagbok her jo! Har blitt forsømt i det siste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå