Gå til innhold

Fanta`s dagbok

Fanta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uæh, nå gruer jeg meg til intervjuet!!! Grudde meg ikke igår, og tenkte at det kom til å gå sååå fint...men nå er jeg usikker. Må vel bare hoppe i det. De får ta meg "sånn jeg er", eller la være.

Deres tap om de ikke ansetter meg :sjenert:

Under 3 timer igjen nå. Skal ta meg en god frokost før jeg hopper i dusjen og fyker avgårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk over all forventning igår på jobb-intervjuet :) Var forressen ikke intervju, bare en samtale. De som var aktuelle skulle bli innkaldt senere til intervju.

Han sa jeg hadde gitt ett positivt inntrykk, og det virka som om han var fornøyd med meg. Får krysse fingrene framover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk telefon igår om jobbintervju :hoppe: De lurte på om jeg kunne stille i morgen. Fortalte at intervjuet kom til å vare i 1, 5 time :hakeslepp: Hva i all verden skal vi prate om så lenge... Håper bare ikke de forventer at jeg skal stå for snakkingen i halvannen time :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk så bra på jobb-intervjuet idag :hoppe: Fatter det nesten ikke. Tiden gikk fort, selv om vi pratet i en time.

Han sa han var veldig fornøyd med meg, og var veldig positivt innstilt :rodme:

Meeen, det er jo ikke bare jeg som har søkt...var jo 9 andre søkere også :ler:

Tviler jo på at jeg får jobben, selv om jeg, etter idag, aner ett lite håp...

Han skulle bestemme seg i løpet av helga. Regner med den aktuelle får beskjed på mandag *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Blæh, fikk ikke jobben...men han lurte på om de kunne ringe meg når de skal utvide for jeg hadde gjordt ett godt inntrykk og de ville gjerne ha meg med etterhvert.

Gidder ikke tenke mer på at jeg ikke fikk den jobben, selv om det var litt surt...

Var å henta oss kattunge igår :rødme: Helt nydelig. Helt hvit. Kompis var veldig nysgjerrig på den, og bjeffa som bare det hver gang han så den. Får håpe det går over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...