Gå til innhold

Fanta`s dagbok


Fanta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sitter her å gruer meg til jeg skal på spinning...har IKKE lyst, men vet jeg kommer til å få dårlig samvittighet hvis jeg ikke drar. Dessuten blir det godt å komme hjem med god samvittighet etter trening, til dusj og middag som sambo skal lage mens jeg er borte. Blir faktisk biff idag :) Hadde kjøpt inn til søndagen, men da ble det ikke noe av...

Har bestemt meg for kamera idag. Det blir Nikon D40. Må bare få sjekka hvor det er billigst, og hvem som har kortest leveringstid ;) Gleder meg allerede til jeg får det *drømme*

Nei, nå må jeg gå å skifte...sukk...

Edit ; ble noe feil...innlegget ble ikke postet før etter 2 timer :klø: mulig det var jeg som gjorde noe rart... :sjenert:

Endret av Fanta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har eos 350 og er superfornøyd :)

dvs mannen er.. jeg tar ikke så mye bilder akkuratt

Takk for tipset! Etter hva jeg har forstått så er begge bra kamera, man må bare finne ut hvilket man har "følelsen" for... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt kamera :) Gleder meg til det kommer, men med min "flaks" så tar det vel sin tid...tipper pakken kommer bort i posten, og blir sendt landet rundt før den kommer til meg...

Og nå MÅ jeg gå å legge meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det har kommet en ny smiley. Passer godt her for ute er det 19,5 minus :fryser: . Får håpe jeg ikke blir :forkjola:

Har hatt migrene idag så jeg har vært hjemme fra jobb. Dårlig samvittighet for det, selv om jeg virkelig var syk, og ikke skulka... Sto opp i tre-tiden. Da la jeg meg på sofaen og sovna etter en time. Våkna av at sambo vekte meg med tomatsuppe og egg til middag. Nam-nam, det var godt!

Nå venter jeg bare på at Greys skal begynne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Kjedelig å være syk! Jeg prøver å sette ny personlig rekord i å ikke være borte fra jobben :ler: så jeg kommer til å bli sur hvis jeg får influensa eller noe. Har ikke vært borte en dag på snart ett år. Jeg har såklart vært litt syk innimellom, men da har jeg selvfølgelig hatt fri ;)

Følger ikke med på Greys jeg, men neste uke er Fruene tilbake tror jeg, og det blir stas :hoppe:

19,5 minus, stakkars dere! Vi har 0 grader akkurat nå vi, det er helt greit, ønsker meg plussgrader og vår jeg nå. Sol og sommer :hjerte: Men vi må vel holde ut litt til....

I morgen er det valentines, pleier dere å gjøre noe ut av det? Jeg og sambo har blitt enige om å ikke "feire" det, for vi har bursdag på denne tiden av året begge to, så det er nok av anledninger likevel. Vi kommer ikke til å se hverandre i morgen uansett, han jobber dag og jeg jobber kveld, så det hadde ikke blitt anledning til noe romantikk egentlig. Men, det går veldig greit altså.

God bedring da, håper formen er bedre i morgen :-D

:klem:

Endret av Drua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Kjedelig å være syk! Jeg prøver å sette ny personlig rekord i å ikke være borte fra jobben :ler: så jeg kommer til å bli sur hvis jeg får influensa eller noe. Har ikke vært borte en dag på snart ett år. Jeg har såklart vært litt syk innimellom, men da har jeg selvfølgelig hatt fri ;)

Følger ikke med på Greys jeg, men neste uke er Fruene tilbake tror jeg, og det blir stas :hoppe:

19,5 minus, stakkars dere! Vi har 0 grader akkurat nå vi, det er helt greit, ønsker meg plussgrader og vår jeg nå. Sol og sommer :hjerte: Men vi må vel holde ut litt til....

I morgen er det valentines, pleier dere å gjøre noe ut av det? Jeg og sambo har blitt enige om å ikke "feire" det, for vi har bursdag på denne tiden av året begge to, så det er nok av anledninger likevel. Vi kommer ikke til å se hverandre i morgen uansett, han jobber dag og jeg jobber kveld, så det hadde ikke blitt anledning til noe romantikk egentlig. Men, det går veldig greit altså.

God bedring da, håper formen er bedre i morgen :-D

:klem:

Oj, så flink du er! Med å ikke være borte fra jobb, tenker jeg. Har litt dårlig samvittighet der. Hender jeg tar en dag i senga, selv om jeg strengt tatt ikke er så syk :sjenert: Hendte forressen oftere i den forrige jobben der jeg ikke trivdes så godt...

Blir digg at Fruene kommer tilbake. Gleder meg også til det. Er litt :sur: for at jeg ikke begynte å følge med før i forrige sesong. Får laste ned fra nettet, eller leide de andre sesongene...Må bare finne på en plan for å få sambo til å se de også ;)

Ja, idag har det vært Valentines. Har ikke gjordt noe spesielt, og pleier sjeldent å gjøre noe særlig av det. Sambo lagde fiskeboller i hvitsaus med bacon til, til middag og det var egentlig "feiring" nok i seg selv :) Det er jo sååå godt :)

Idag har jeg "slumma" på sofaen som vanlig. Har sett både Gilmore Girls og Ugly Betty. Tror egentlig at jeg ikke liker UB...

Kameraet mitt er ikke kommet enda, :frustrert: men det er iallefall sendt fra Oslo, så da burde det være her senest lørdag, håper jeg. Har jo ingen grunn til å bli utålmodig ennå, men jeg vil ha kamera mitt nå... :forvirret:

Tenker "med gru" på at batteriet sikkert må lades i"ørten" timer før jeg kan bruke det :ler:

Tror jeg skal ta kveld nå snart. Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, sovna på sofaen igår kveld og har logget der i hele natt. Våkna i åtte-tia, og da gadd jeg ikke gå å legge meg i senga. Så det kom jo noe godt utav at jeg sovnet der. Kom meg tidlig opp...

Har tenkt meg ut å ta bilder med ny-kameraet mitt idag. Bare dumt at når jeg endelig har fått nytt kamera så er været dårlig. Har jo vært sol og blå himmel i en uke her, men nå er det bare overskyet :tristbla:

Har nettopp spist vafler til frokost :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjo-ho, friuke :) men har nok å gjøre fordet...Ska jobbe ekstra i morgen, og vaske hos mormor og morfar idag eller på onsdag. Tror jeg venter til onsdag. Er ikke i "vaske-humør" idag...(når er man det forressen..?)

Helga har vært fin, men har ikke tatt noen bilder. Er litt tiltak å komme seg ut i kulden...Er blitt kaldere så nå har vi nesten 20 minus igjen :fryser:

Bakte fastelavensboller igår. De ble litt for gode. Stappa i meg 4 stk igår, og det merkes på magen idag... :ler:

Skal på spinning senere idag så da får samvittigheten det litt bedre iallefall :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

har vært en daff dag foran tv-en. Har sett film (The Wedding planner. Kjedelig...), Farmen, Akutten og nå er jeg nettopp ferdig med opptaket av Top Model. :)

Må komme meg i køya snart for jeg skal tidlig opp i morgen. Skal sitte på med en kollega til ett annet jobb-sted ca en time unna. Er bare glad at det ikke er jeg som skal kjøre for nå er det kaldt igjen. 21,4 minus ute akkurat nå :fryser:

Var ikke på spinning idag...litt dårlig samvittighet for det, men kanskje jeg tar det igjen på torsdagen. Kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk bra på jobben igår, selv om det ble en lang dag. Var ikke hjemme før åtte på kvelden. Men det blir mye overtid da :) Har jo egentlig friuke.

Nå sitter jeg bare her å vurderer når jeg skal dra til mormor og morfar å vaske. Tror jeg bare skal hoppe i det å få det gjort. Tar jo bare ett par timer og da har jeg resten av dagen fri.

Er heldigvis blitt litt mildere her. Bare 15 minus idag. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på shopping igår. Kjøpte meg 2 finkjoler som var skikkelig fine (99,- pr. stk), ett par finsko (120,-) og ett "brett" med øyenskygge. Tipper det var over 30 farger i det. Halv pris så det kosta bare 80,- kr. Gøy med salg!!!

Var også hos frisøren. Tynna det litt og stussa. Ble fornøyd. Driver å sparer så det er litt begrensa hva en frisør kan gjøre :)

Idag har jeg ikke gjordt noen verdens ting utenom å kle på meg. Er skikkelig lat...burde ha rydda og vaska litt, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...