Gå til innhold

Fanta`s dagbok


Fanta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var å trente igår. Spinning. Har ondt i rompa idag :ler: Klarer nesten ikke sitte :tristbla: Men det går vel over :) Er glad jeg endelig har begynt treninga iallefall. Nå gjelder det "bare" å fortsette :sjenert:

Må "vralte" meg ut på kjøkkenet å finne meg noe frokost/ lunch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...godt med frokost. Brødskive med ost og syltetøy + en kopp te. Trenger den varme te-en iallefall, for ute er det 21,5 minus...brrrrr! Og jeg må ut om noen timer. Fryser allerede :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått gjort såå mye nyttig idag :klappe: Vært hos mormor og morfar å vasket, ryddet i en del kjøkkenskap hjemme hos meg selv, og nå skal jeg snart bake boller. Gleder meg allerede til de er ferdige :ler: Så mye for treninga igår... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa :hoppe:

Gratulerer med ny start og ny dagbok!!

Fy søren så kaldt det er hos dere, hvordan holder dere ut?? :sjokkbla: Vi har -7,2 i skrivende stund, og synes det er for ille (men så har vi bare 17 grader inne selvom vi har sprengfyrt i to timer og har på to varmovner ;) )

Lover å komme innom deg mer :-D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa :hoppe:

Gratulerer med ny start og ny dagbok!!

Fy søren så kaldt det er hos dere, hvordan holder dere ut??  :sjokkbla: Vi har -7,2 i skrivende stund, og synes det er for ille (men så har vi bare 17 grader inne selvom vi har sprengfyrt i to timer og har på to varmovner ;) )

Lover å komme innom deg mer :-D

:klem:

Takk for det! Gjorde godt med en ny start... :klem:

Fortsatt like kaldt idag...og egentlig så holder jeg ikke ut :ler: Er glad jeg har friuke denne uken så jeg slipper å gå ut i kulden om morran...

Ble ikke noe bollebaking på meg igår. :tristbla: Men da slapp jeg de kaloriene ;)

Mulig jeg hiver over en deig idag... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært en helt ok dag. Var på shopping med en venninne noen timer, og så har jeg slumma foran tv-en resten av kvelden. Syns Gilmore Girls begynner å bli litt kjedelig egentlig...og det er jo litt dumt for det er jo "yndlingsserien" min... :ler:

Stekte pannekaker til middag :sikle: nam-nam. Lenge siden vi har hatt det nå.

Har enda ikke fått bakt boller, men tenkte jeg skulle måle opp alle ingrediensene i kveld, og så lage boller når jeg står opp i morgen. Blir godt med boller til lunch :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig fått bakt boller, og de ble kjempegode. Inviterte mamsen på lunch og nystekte boller :)

Nå driver jeg egentlig å vasker huset, men det er så kjedelig at jeg måtte ha en surfe-pause ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har kulda endelig gitt seg :) Idag har vi 3 minus og snø.

Fikk vaska hele huset igår utenom kjøkkenet, men det skal jeg ta nå snart...skal bare...skal bare... ;)

Sambo skal til legen idag. Trur han gruer seg for han har ikke stått opp enda og sier han har vondt i hodet...tipper det går over hvis han står opp... Håper han kommer på alt han skal prate med henne om, men har mine tvil egentlig... Har skrevet huskelapp til han, men den vil han sikkert ikke ta med for det syns han er "teit"... :ler:

Ja-ja, det får gå som det går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

I dag er det jo fredag, så da kan jeg si GOD HELG!

:kose:

Takk for det :klem: Får si god uke til deg da siden jeg er så treig med å skrive her...

Har hatt en ok helg. Har vært masse ute ilag med sambo. Han har frest (kjøpte oss en brukt fres i forrige uke), og jeg har måkka fram bilen min som har stått siden før jul :sjenert: Var på tide nå...

Har fått lønn for all overtiden jeg har jobba. Ble ganske mye mer enn jeg hadde regnet med :) Sitter her å ser på kamera. Har sååå lyst på ett digitalt speilreflekskamera. Det står imellom Canon EOS 350D og Nikon D40... Heller litt mot Nikon sitt pga den store skjermen, men er slett ikke sikker. Vanskelig. Skal prate med en fyr på jobben i morgen å høre hva han anbefaler (og så må jeg sjekke opp at jeg ikke har fått så mye lønn ved en feiltagelse før jeg bestiller... :forvirret: )

Nå er sambo ute på kjøring, og kommer ikke hjem før sent ikveld. Skal lage meg noe god mat, og kose meg foran TV-en og Åndenes Makt på TvNorge (hvis jeg tør å se det alene...tror det blir skikkelig skummelt idag :sjenert: )

Lurer på om jeg skal lage spagetti Carbonara eller makaronigrateng *gruble-gruble*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo sier at hvis du ikke har erfaring med digitale speilreflekskamera så bør du kjøpe D40, men hvis du er mer erfaren og har tenkt til å kjøpe deg mye tilbehør i form av linser etc så bør du kjøpe 350D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sambo sier at hvis du ikke har erfaring med digitale speilreflekskamera så bør du kjøpe D40, men hvis du er mer erfaren og har tenkt til å kjøpe deg mye tilbehør i form av linser etc så bør du kjøpe 350D.

Takk for tipset! Har nesten bestemt meg for at det blir D40.

Natta- :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmm...

*Nysgjerrig på hvem det er som egentlig skjuler seg i fantaboksen*

Tror ikke du vet hvem jeg var...Var ikke så veldig aktiv egentlig :sjenert: utenom i dagboka mi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble Carbonara til middag :) , og jeg torte å se Åndenes Makt alene :klappe: Var jo ikke så skummelt...

Nå må jeg komme meg i køya snart. Skal jo opp om 6 timer. Har jobbuke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...