Drua Skrevet 17. april 2007 #81 Del Skrevet 17. april 2007 Kompis :-D Det var at kult navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Skrevet 26. april 2007 Forfatter #82 Del Skrevet 26. april 2007 Fyttirakker'n, no va det lenge sia jeg har vært i boka mi... Har vært så opptatt med Kompis i det siste at jeg ikke har hatt tid til å skrive noe særlig. Går forressen bare bra med han. Han er så sjønn! :rødme: Har skjedd lite her ellers... Hadde håpa sambo skulle komme seg opp om morran når jeg var på jobb etter at vi fikk Kompis i hus, men det ser ut som om Kompis også liker å sove leeenge om morran Her om dagen hadde han ikke våkna før halv to da sambo våkna...Tror faktisk ikke de har vært oppe før tolv en eneste dag... Det går mot sommer her nå, men vi har enda endel snø i hagen Har ikke skifta til sommerdekk på bil'n engang... Idag har det vært surt og kaldt. Bare 4 plussgrader...Ikke rart det tar tid før snøen smelter. Men det går iallefall rett vei Nå har Kompis våkna så nå må jeg gå ut med han sånn at han får tisse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 26. april 2007 #83 Del Skrevet 26. april 2007 Kan du ikke legge ut bilde av Kompis i galleriet? Han er sikkert nydelig Jeg har det bare bra forresten, men det er travle tider på jobben, og det tar mye av energien når jeg ikke er på jobb også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Skrevet 30. april 2007 Forfatter #84 Del Skrevet 30. april 2007 Kan du ikke legge ut bilde av Kompis i galleriet? Han er sikkert nydelig ← Har prøvd 4 ganger å få inn ett bilde på galleriet, men får det ikke til Får prøve mer i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Skrevet 30. april 2007 Forfatter #85 Del Skrevet 30. april 2007 Har vært med Kompis til vetrinæren idag. Han var sååå flink! Fikk vaksine og mikrochip. Etter det var vi hos mormor og morfar å spiste middag. Kjempegodt! Nå sitter jeg bare å venter på NVPD Blue på Tv2.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #86 Del Skrevet 3. mai 2007 Har sovet helt til nå...Trakk ei visdomstann i går, og nå er det så ondt at jeg knasker tabeletter for harde livet. Syns bra synd i meg selv Skulle egentlig på jobb idag, men måtte bare ringe å si at jeg ikke kom. Får så dårlig samvittighet for at jeg er borte, selv om jeg er syk. Uff, dumme samvittighet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #87 Del Skrevet 3. mai 2007 Etter mye om og men har jeg endelig fått lagt inn bilde av Kompis i Galleriet. Ble litt lite, men fikk det inn der iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #88 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Oj-oj, lenge siden sist jeg var her nå... Har ikke skjedd så mye den siste tiden. Men vi har vært på "ferie" i Molde. Kom hjem forrige helg. Var i konfirmasjon der til onkelungen til sambo. Kjempekoselig! Hadde med oss Kompis. Han var sååå flink på kjøreturen. La stort sett i buret sitt å sov.. Er ca 130 mil dit herifra så det var bra gjordt av han. Stoppet selvfølgelig å lufta han innimellom. Nå har jeg bare 4 dager igjen å jobbe, så står jeg uten kontrakt Fikk vite i går at jeg fikk forlenga kontrakten, men fikk kontra-beskjed i dag om at de på personal-kontoret hadde "slått seg vrange" så jeg fikk ikke vidre kontrakt. Var visst kommet nye regler om hvor lenge de kunne ha folk gående på kontrakt...Men sjefen sa de jobba for å finne en løsning sånn at jeg kunne få fortsette. Håper det går. Vil virkelig fortsette og de trenger jo folk så... Nå tar jeg kvelden! Endret 6. juni 2007 av Fanta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #89 Del Skrevet 6. juni 2007 Har vært noen nydelige dager med sol og varme! Har ikke ordna seg med jobb enda, men håper fortsatt de finner en løsning... Nå skal jeg bort til mormor og morfar å vaske litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #90 Del Skrevet 17. juni 2007 Blæh, skal opp tidlig i morra...og har enda ikke kommet meg i seng... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #91 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg har bursdag idag Har vært en grei dag hittill. Nydelig vær (27 grader i skyggen). Har nettopp kommet hjem fra lunch ilag med mormor og morfar. Dæm kan ikke komme i bursdagen min i kveld, og hadde dårlig samvittighet for det, så dæm tok meg med på cafe-besøk isteden Litt skuffa over at sambo ikke har kommet seg opp enda...ligg fortsatt å sover...på burdagen min litt kjedelig... Har det egentlig litt travelt. Må vaske huset, pynte 2 kaker (håper fløten blir til krem i varmen...) og ellers ordne litt... Mobilen min tok forressen "kveld" i går...må nok kjøpe meg en ny en... *tusler for å pynte kaker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 28. juli 2007 #92 Del Skrevet 28. juli 2007 Hei vennen! Gratulerer med overstått bursdag, har ikke fått med meg det jeg, har ikke sett dagboken din på mine innlegg på så lenge, så nå måtte jeg ut på leteaksjon etter Fanta! Håper du har det bra, og at du har fått mye godvær der oppe i nord. Har Kompis det fint da? Han har blitt stor tenker jeg, de vokser jo så fort! Har du fått deg jobb? Mange spørsmål fra meg, må ta igjen litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Skrevet 4. august 2007 Forfatter #93 Del Skrevet 4. august 2007 Nok en gang fryktelig lenge siden jeg har skrevet her... Det går i ett for tiden, selv om jeg ikke har jobb. Syns dagene bare flyr avgårde uten at jeg får gjordt noe fornuftig Takk for hilsen, Drua! Alt går bra med Kompis! Begynner å få litt "kustus" på han nå. De første ukene var slitsomme, men nå er det bare gøy! Og han er selvfølgelig verdens fineste hund Været her oppe i nord har vært strålenede stort sett hele sommeren. Kjempedigg! Har meldt oss på til valpeshow i Tromsø i oktober. Blir gøy å se hvordan han gjør det, og om vi liker miljøet. Både gleder og gruer meg. Får ta det som en liten "sosialiseringsøvelse" både for meg og Kompis Men må seriøst begynne å trene litt mer på ting og tang om vi ikke skal dumme oss loddrett ut på utstillinga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Skrevet 4. august 2007 Forfatter #94 Del Skrevet 4. august 2007 Ting som MÅ gjøres i løpet av sommeren: * Male ett vindu på utsiden.* Male sørveggen.* Rydde garasjen og kjøre bort skrot.* Ordne på vaskerommet. Sette opp hyller.* Bytte sprukket rør på vaskerommet.* Skifte støtdempere på "konebilen".* Bestille EU-kontroll.* * Kommer ikke på¨noe mer nå, men er sikker på at det er MASSE som skal stå på den lista... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Skrevet 4. august 2007 Forfatter #95 Del Skrevet 4. august 2007 Får oss kattunge i begynnelsen av september... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 4. august 2007 #96 Del Skrevet 4. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Skrevet 5. august 2007 Forfatter #97 Del Skrevet 5. august 2007 Uff, den ene katta vår har vært borte siden fredag Prøver å tenke at han bare har tatt seg en liten "sommerferie" i det fine været, men tror egentlig ikke det. Ingen av kattene våre pleier å være ute om natta, og iallefall flere netter på rad...Er så bekymra for han. Tviler på at han kommer hjem igjen Og igår regna det...han pleier å komme hjem da. Så dumt at ikke Kompis har lært seg spor enda...Hadde vært genialt om han kunne snuse opp pus... Får ta meg en runde idag å se i grøftene rundtomkring om jeg finner han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Skrevet 6. august 2007 Forfatter #98 Del Skrevet 6. august 2007 Katta vår kom hjem inatt Kjæmpesulten, men i god form! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Skrevet 8. august 2007 Forfatter #99 Del Skrevet 8. august 2007 Blæh, vet man ikke skal klage på været...men her er det 28 grader i skyggen, og alt for varmt for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Skrevet 14. august 2007 Forfatter #100 Del Skrevet 14. august 2007 Hipp-hipp-hurra, skal på jobb-intervju på torsdag Har ingen forhåpninger om å få jobben. Tror det er mange søkere og sikkert mange som har utdanninga som tannhelsesekretær (noen jeg ikke har...) Men gøy at jeg er blitt innkalt til intervju iallefall Hjelper litt på selvtilliten det! Skal forressen på nappekurs i Tromsø til helga. Skal bli gøy å treffe andre hundeeiere med Cairn. Og greit å få lære napping skikkelig. Skal på valpeshow med Kompis i slutten av oktober så da må han se bra ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå