Gå til innhold

Jenter som snuser

Gjest Lanyah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes ikke det er noe særlig feminint.

Absolutt ikke særlig feminint nei. Synes i utgangspunktet ikke noe om verken gutter eller jenter som snuser, men av den grunn synes jeg det ser et par hakk verre ut om ei jente snuser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan dere si at det er så stygt/horribelt/ekkelt med jenter som snuser? Plager jeg dere? Ser dere at jeg snuser? Nei. Jeg snuser bare Catch, og jeg skal love dere at det vises ikke på meg.

For øvrig synes jeg mange gutter kler en oversized pris; inkuldert kjæresten min. Han er nydelig som få. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er stygt uansett om det er en mann eller en kvinne som gjør det.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt å tenkte på dette her om dagen, nå er det jo blitt veldig mangen jenter som har begynt å snuse. Så hva mener du?

Det er sexy og ekkelt på samme tid, og det indikerer at dama kan være interessant. Kommer dessuten an på snusingen- digre klyser er uansett ekkelt, men porsjonssnus er jo mer finslig.

CoolDuckie (røyker og/eller snuser på fest)

Endret av CoolDuckie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dengang jeg var ung, for hele 5 år siden, kjente jeg en eneste person i hele verden som brukte snus - og klarte tilslutt å få ham til å slutte. Dengang var de fleste vennene mine eldre enn meg. Nå er de fleste yngre enn meg og de snuser nesten alle sammen, både gutter og jenter. Sprøeste motefenomenet på lenge. Syns absolutt ikke det er sexy, men har vendt meg til det og så lenge jeg slipper å kline med dem så gjør det meg ingenting. Atskillig bedre enn røyking.

Men drømmedama gjør ingen av delene, nei. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harry. Ingen vits i å pynte seg og sminke seg, om man har tenkt til å snuse, i mine øyne. For det ødelegger hele inntrykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harry. Ingen vits i å pynte seg og sminke seg, om man har tenkt til å snuse, i mine øyne. For det ødelegger hele inntrykket.

Hvordan kan snusen ødelegge inntrykket? Det vises ikke på meg at jeg snuser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det, men inntrykket lages for min del også når den tas inn eller ut. Ser man ikke det heller, kan jeg ikke klage på at det ser harry ut. Og for all del; noen liker jo å se harry ut eller bryr seg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det, men inntrykket lages for min del også når den tas inn eller ut. Ser man ikke det heller, kan jeg ikke klage på at det ser harry ut. Og for all del; noen liker jo å se harry ut eller bryr seg ikke.

Eller noen kategoriserer ikke mennesker som "harry"/"ikke-harry" på et slikt grunnlag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller noen kategoriserer ikke mennesker som "harry"/"ikke-harry" på et slikt grunnlag.

1. Tråden ligger under skråblikk og generaliseringer.

2. Spørsmålet var; Hva synes du om at jenter snuser. Jeg synes det er harry. Har ikke sagt et ord om at jeg kategoriserer mennesket som sådann som harry. Gjør sikkert ting selv som andre synes er harry, og det kan jeg fint leve med. Jeg synes spytting på gaten er ekkelt, men ikke dermed sagt at enhver som spytter kategoriseres av meg som en ekkel person tvers igjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er ikke at det synes, men at det stinker helt forjævlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er ikke at det synes, men at det stinker helt forjævlig.

Jeg synst ikke at det stinker noe, har venninner som snuser til vanlig. Men, dere må ikke glemme at det er ikke bare general som finnes da! Det finnes jo mangen andre, der i blandt Catch, som finnes med "smak". De dufter noe annerledes enn orginale General! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så ufattelig enig med dette. En jente som har stesjet seg opp, tatt på seg kjole og høye heler for å poppe en snus i munnen er ufattelig ulekkert, og ufeminint.

- Da ser det faktisk også bedre up på gutter (mener jeg)

(litt som drita fulle jenter i ballkole :sjarmor: )

Endret av messy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan dere si at det er så stygt/horribelt/ekkelt med jenter som snuser? Plager jeg dere? Ser dere at jeg snuser? Nei. Jeg snuser bare Catch, og jeg skal love dere at det vises ikke på meg.

Når man sier at man syntes det er stygt med snus på jenter tenker man selvsagt på de jentene som faktisk snuser så det syns, ikke de som det ikke syntes på.

Har sett noen jenter som snuser og syntes det ser forferdelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man sier at man syntes det er stygt med snus på jenter tenker man selvsagt på de jentene som faktisk snuser så det syns, ikke de som det ikke syntes på.

Men da får dere se til å omtale disse jentene med noe mer treffende og passende enn "jenter som snuser". Altså jeg er en jente som snuser, men jeg inngår ikke i katagorien "jenter som snuser"?

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...