Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flyselskapene skal alle fall være glad for at jeg snuser når jeg må ta et fly...

Det er snus som kalles damesnus (nei, ikke damemus) og som er pakket inn i porsjonspakninger, så ingen ser at jeg lager ei klype og jeg kan nippe til vinen min i ro og mak og være dame som later som jeg ikke har flyskrekk.

Jeg snuser ikke så ofte, bruker merket mocca med mintsmak og tilsatt sunne urter og litt fuktighetskrem.

Traff en eks av meg, og en kamerat av han som jobber i moro-tv. Da hadde jeg ikke med meg snus og vi møttes på en pub. Han i black-humor-tv lagde en klype snus til meg siden jeg ikke klarte det selv. Han forklarte og prøvde lære meg grunnprinsippet med å lage en klype (han er sexy, så kanskje jeg skal be han hjem neste gang jeg ser han så får han lære meg å lage en klype snus)

Eksen min glodde på meg, han var ikke begynt å snuse selv om han røyker 20 om dagen. Han kunne aldri innbille seg at jeg brukte snus, men etter at røykeloven kom, hva gjør man ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg snuser ikke så ofte, bruker merket mocca med mintsmak og tilsatt sunne urter og litt fuktighetskrem.

Seriøst? Finnes virkelig det?

Skrevet

Ikke noe problem, snuser selv.

Verre med jenter som røyker masse.

Gjest Gjest 1
Skrevet
Ikke noe problem, snuser selv.

Verre med jenter som røyker masse.

Tenk så herlig når dere kysser. Snusen til begge renner nedover på samme tid, kan det bli en mer unison og deilig blanding av spytt og snus?

Gjest Gjest 1
Skrevet
Flyselskapene skal alle fall være glad for at jeg snuser når jeg må ta et fly...

Hvorfor? Det er røykeforbud ombord på de aller fleste fly verden over.

Skrevet (endret)
Tenk så herlig når dere kysser. Snusen til begge renner nedover på samme tid, kan det bli en mer unison og deilig blanding av spytt og snus?

En tar jo den ut da..., når en skal kysse eller kline...! Dessuten stinker det av ånden når en røyker ògså...!

Endret av Lanyah
Skrevet

Det er vel ikke noe verre enn å kline mens man spiser mat. Men de fleste av oss pleier da ikke å ha så mye dill i munnen når vi kysser. Så siden de fleste av oss svelger unna pølsen og potetstappen før vi setter i gang med å kline, er det ikke umulig at de som snuser fjerner snusen før de kliner.

Skrevet
Dessuten stinker det av ånden når en røyker ògså...!

Det gjør det vel ikke noe bedre?

Skrevet

Kline? Med potetmos eller snusrenn... Glem det for hva er: Hva er å kline? Jeg har hørt at det kalles for ... oppvarming eller forspill... og resten sier vel seg nesten selv?

Gjest *Magica*
Skrevet

Har ikke noe problem med verken jenter eller gutters snusbruk så lenge det ikke er overdrevent stappa.

Røyking synes jeg derimot er disgusting.

Skrevet
Det gjør det vel ikke noe bedre?

Nei, det er ikke det jeg skulle frem til. Men for de som mener røyk er så mye bedre! :)

Skrevet

Jeg mener ingenting om folk som snuser uansett kjønn på de som gjør det, hvis folk ønsker å snuse så gjerne for meg.

Skrevet
Men da får dere se til å omtale disse jentene med noe mer treffende og passende enn "jenter som snuser". Altså jeg er en jente som snuser, men jeg inngår ikke i katagorien "jenter som snuser"?

LOL

Det er nok du som bør være mindre hårsår. Du lager storm i vannglass.
Skrevet (endret)

Top Gun - Gå vekk.

Endret av Zaphireh
Skrevet
Top Gun - Gå vekk.

"Jenter som snuser" = "jenter som snuser så det syntes".

Skrevet

Uansett om det synes at jenta snuser eller ikke, fenomenet snus er bare ubeskrivelig ufeminint. Og det lukter.

Ikke halvparten så ekkelt om de røyker, selv om jeg ikke er overbegeistret for det heller..

Skrevet

Jenter som snuser ser bare rare ut. Ikke det at menn ser så mye klokere ut, men synes på en måte det blir enda verre på jenter, uten at jeg helt vet hvorfor...

Gjest Gjest 1
Skrevet

Snusing og røyking er det mest usexy som finnes. Æsj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...